Kumpi on seksikkäämpi: klassisen kaunis vai söpö nainen?
Kommentit (24)
Janni Hussi on söpö...ja seksikäs.
Leena Harkimo ei ole kumpaakaan.
Seksikkyys on kiimap* ja halukkuus käyttää sitä eikä söpöys ja klassisuus.
Söpöys. Kauniit on pelottavia, tuntuu että ne voivat tuhota itsetuntosi hyvinkin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Söpöys. Kauniit on pelottavia, tuntuu että ne voivat tuhota itsetuntosi hyvinkin helposti.
:(
Olen kuulemma juuri tällainen "klassisen kaunis". Harmi jos miehet pelkäävät minua.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu käytöksestä ja itsetunnosta.
Tämähän se on. Klassisen kaunis voi olla täydellinen narttu ja kuzipää, samoin se ulkonäöllisesti söpö. Silloin seksikkyys on kaukana molemmista.
Kauneus on seksikkäämpää, mutta söpöys säilyy pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuulemma juuri tällainen "klassisen kaunis". Harmi jos miehet pelkäävät minua.
? Kyllähän sinä nyt itse näet miten miehet käyttäytyvät. Hanki siis se itsetunto.
Miehet eivät muuten välitä tyhmistä naisista muuten kuin reikää, oli kaunis tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kannattaa harmitella, jos joku av-palstalainen tuollaista kirjoittaa...
Vierailija kirjoitti:
Kenen itsetunnon? Ei kukaan voi tuhota kenenkään itsetuntoa ulkonäöllään tai sitten tällä ihmisellä ei edes ole ollut kovinkaan kummoista itsetuntoa, joten vain itseään voi syyttää tyhmyydestään ihmissuhteissa.
Jos kaunis on fiksu ihana ihminen, niin kyllä hän aina parinsa löytää, sellaisen samanlaisen fiksun ihanan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole, jos olisin niin saisi varmasti olla rauhassa. Ei kun oikeasti, ihania miehiä niin kauan kun ne pysyy kotini ulkopuolella eikä tyrkytä enempää itseään. Minua oppii pelkäämään vasta sitten kun oppii tuntemaan. Terve pelko pitää miehen terveenä, vanha sananlasku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
? Kyllähän sinä nyt itse näet miten miehet käyttäytyvät. Hanki siis se itsetunto.
Miehet eivät muuten välitä tyhmistä naisista muuten kuin reikää, oli kaunis tai ei.
Olipa tyhmä kommentti. Sinustakaan ei taideta siis haluta kuin reikää.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on seksikkäämpää, mutta söpöys säilyy pidempään.
Miten niin, minusta juuri toisinpäin. Jos on klassisen kauniit kasvonpiirteet, voi olla kaunis vanhanakin, mutta esim. 50 tai 60v nainen ei käytännössä koskaan ole söpö.
Ei ole mielestäni ns. jokotai asia. Riippuu paljon omasta mielentilasta. Toisinaan eteen tulee klassisessa mielessä todella kaunis nainen ja silloin esittelen itseni ja pyrin tutustumaan saman tien. Ovat yleensä niitä joukon yksinäisimpiä. Se seksikkyys on mm. siinä etäisyydessä ja kontrastissa intiimeihin asioihin. Söpö nainen taas herättää yleensä vietit välittömästi ja se ei katoa myöskään seuraavana aamuna.
Aikamoista luolamiesjargonia .. : )
Klassisen kaunis: Amber Heard
https://intouch.wunderweib.de/amp/amber-heard-wars-nicht-wer-hat-den-vi…
Söpö: Zooey Deschanel
https://www.glamour.com/story/zooey-deschanels-dream-has-com/amp
Ei söpö nainen voi olla seksikäs. Voi olla valloittava, kiehtova, kiinnostava, ihastuttava, yms., mutta ei seksikäs.
M33
Klassinen kaunotar, sisäinen tiikeritär.
Seksikkyys on kokonaan oma dimensionsa. Eli jos kauneus olisi x-koordinaatti, söpöys y-koordinaatti, niin seksikkyys olisi z-koordinaatti. Ihminen (käytännössä nainen) voisi asettua mihin tahansa kohtaan kyseisessä 3-ulotteisessa koordinaatistossa, jossa pisteytys perustuisi jonkun yksittäisen ihmisen subjektiiviseen arvioon tai esim. usean ihmisen arvioiden keskiarvoihin.
T. Nainen Helsingistä
Riippuu käytöksestä ja itsetunnosta.