Millainen puheääni miellyttää?
Itse tykkään miehellä matalasta ja pehmeästä äänestä. Sytyn täysin.
Kommentit (14)
Sellainen, joka on EA:n eräällä naisosallistujalla.
No sellainen Avara luonto-ääni. Tai mikä se on se yksi näyttelijä, Jarmo Mäkinen. Arvi Lindin ääni oli myös miellyttävä.
Sellainen nariseva, jossa lauseen lopussa kiekaisu. Sihisevät pissisässät ovat bonusta.
No jos esimerkkejä laittaa, niin naisista Maria Jungnerilla on todella miellyttävä ääni. Miehistä edesmenneellä Tuomo Kamisella oli mukava, rauhoittava ääni.
Vierailija kirjoitti:
Naisella?
Matala ja pehmeä puheääni.
Tällainen enkelin ääni https://www.riemurasia.net/video/Enkelinaisen-aani/223601
Mun miehen "virkaääni". Nyt kun ollaan oltu molemmat etätöissä, niin pöksyt meinaa kostua koko ajan: on sillä muutenkin kiva ääni, mutta kun se puhuu työpuhelujaan, se vaan nyt kuulostaa niin hemmetin seksikkäältä. Asiallinen, matala ääni ja kun oikeasti tietää mistä puhuu, se itsevarmuus tuo lisää syvyyttä ääneen.
Mulla oli yks miespuolinen työkaveri, jonka äänestä olisin voinut vaipua transsiin... jos vain olisi ollut aikaa sen juttelua kuunnella hartaasti, olisin varmaan saanut sen kuuluisan eargasmin. Sellainen pehmeä, mutta ei hirmu matala ääni.
Muuten tyyppi oli kyllä täysi kusipää, mutta ääni oli ihana.
Mun mielestä Martina Aitolehden ääni on ihana.
Minun miesystäväni. Ei liian matala, ei liian korkea, vaan sopiva...jotain ihanaa kuunneltavaa josta kiihoitun mielettömästi.
Samaa mieltä, matala ja pehmeä. Työkaverilla oli sellainen ääni ja kun hän avokonttorissa puhui puhelimessa, jäin kuuntelemaan ihan vetelänä... ASMR! Omalla miehellä "kova" ja nariseva ääni, varsinkin jos yhtään jännittää.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, matala ja pehmeä. Työkaverilla oli sellainen ääni ja kun hän avokonttorissa puhui puhelimessa, jäin kuuntelemaan ihan vetelänä... ASMR! Omalla miehellä "kova" ja nariseva ääni, varsinkin jos yhtään jännittää.
Sama!
Miksi kysyt? Luulitko että joku tulee sanomaan tähän että haluaisi että joku kuulostaisi joltain aku ankalta, mikki hiireltä tai hessu hopolta.. 🤣 No sitä kun ei valitettavasti saa itse valita! Ehkä jollain tupakilla ja alkoholilla saa pikkasen muutettua ääntä mutta ei sekään silti hyvältä kuulosta jos on ääni ihan käheä. 🤔
Naisella?