Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä naiset ovat Rillit huurussa-sarjasta? Miehet tietysti tapittaa silmät suurina sitä

Vierailija
15.10.2020 |

Mua jotenkin ärsyttää kun mun mies kattoo sitä. Kokoajan jotain seksijuttuihin viittaavia vitsejä joille mies naureskelee. Mua ei naurata yhtään.

Kommentit (36)

21/36 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ja tytär on katsonut kans. Niitä yliopisto-, tekniikka- ja fysiikkavitsejä ei kaikki välttämättä tajua, jos ei ole aihetta opiskellut ja yliopistoympyröissä pyörinyt. 

Vierailija
22/36 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin katsoa, mutta ärsyttää se että jokaisen puolikkaankin lauseen jälkeen tarvitaan päästää ilmaan tajuton naururemakka vaikka siinä ei ollut mitään hauskaa.

Teennäistä tekonauru paskaa. En voi ikinä ymmärtää miksi yleisön ei anneta itse nauraa näille, jos naurattaa. Ei tarvita tuota nauru audiota oikeasti.

Mä en ole ikinä kiinnittänyt huomiota siihen taustanauruun. Useissa komediasarjoissa ne on aina ollut.

Joskus 80-luvulla äitini huomautti samasta asiasta, kun muu perhe kateltiin telkkaria. Ehkä sen sitten huomaa paremmin, jos ei itse ole keskittynyt katsomiseen. 

Saattoi olla 90-luvun alkuakin. T. Sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Big Bang Theory o yks miun lemppari sarjoista! :) Pystyn samaistuu Rajeshiin. Sheldon o iha mahtava! :D Howard on miust se oikee päähahmo, ku hän kasvaa sarjan aikana eniten. :) Mitä AP tarkotat tolla, et juuri me miehet tapitetaan sitä silmät pyöreenä? Tolla ohjelmalla o paljon naisfaneja, iha vain tiedoksi. :) On siin seksivitsejä, mutta myös nörtti- ja tiedevitsejä. :) Ehkä et voi nauttii sarjasta, koska et tiedä noista jutuista tarpeeksi. Koita jaksaa, tai voithan sie aina lähtee karkuun lenkille, jos ohjelma nii paljo ärsyttää. :) Koita jaksaa! :) M25

Vierailija
24/36 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin katsoa, mutta ärsyttää se että jokaisen puolikkaankin lauseen jälkeen tarvitaan päästää ilmaan tajuton naururemakka vaikka siinä ei ollut mitään hauskaa.

Teennäistä tekonauru paskaa. En voi ikinä ymmärtää miksi yleisön ei anneta itse nauraa näille, jos naurattaa. Ei tarvita tuota nauru audiota oikeasti.

Mä en ole ikinä kiinnittänyt huomiota siihen taustanauruun. Useissa komediasarjoissa ne on aina ollut.

Joskus 80-luvulla äitini huomautti samasta asiasta, kun muu perhe kateltiin telkkaria. Ehkä sen sitten huomaa paremmin, jos ei itse ole keskittynyt katsomiseen. 

Mullakin se taustanauru menee vaan yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos tuollaisia sarjoja katsoessa. Jos nimenomaan siihen nauruun alkaa keskittyä niin alkaa vähän häiritä.

Vierailija
25/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä töissä tätä seuraa miehet ja naiset, mutta toki ollaankin ns. nörtti-alallla, eli ymmärretään varmaan vitsit oman kokemuksen kautta. Hauska sarja, tosin viimeiset tuotantokaudet vähän lässähtivät, mutta niinhän se usein menee. En tiedä mitä tarkoitat sillä että miehet tietysti katsovat, eihän Penny nyt niin hottis ole?

Vierailija
26/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassa kiva, kun jokainen hahmo on vaihdellen vitsin kertoja että vitsailun kohde. 

Vierailija
27/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Silloin kun oli uusi katsoin enemmän, mutten varsinaisesti seurannut. Löysin kirpparilta jonkun dvd-boksin, mutta sitä en sitten jaksanutkaan. Tiedä sitten onko maku muuttunut vai huonompi kausi, mutta kun katsoin useamman jakson peräkkäin ei enää tuntunut yhtä hauskalta. Ei huono, muttei enää minua myöskään liiemmin kiinnosta.

Vierailija
28/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljastui provoksi siitä, että mies muka nauraa tuolle ohjelmalle. Ei siinä ole yhtäkään hauskaa kohtaa. 

No esim selkaiselle jutulle nauroi, kun henkilöstöpäällikkö oli vihainen niille neljälle nörtille, yksi heistä tokaisi sille naispuoliselle henkilöstöpäällikölle, että "no tiedän sanomattakin, että sinulla on kuukautiset" tjss...

Hahhah..olipas hauskaa. 😶 Ap

Sheldonin sosiaalinen kömpelyys siinä tv-sarjassa juuri hauskaa onkin. Ei siinä naureta tuollaisille mauttomille vitseille vaan sille, miten muut hahmot reagoivat tilanteissa, joissa Sheldon ei osaa käyttäytyä kuin normaalit ihmiset.

Vierailija
29/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinällään hauska, että moni tieteestä kiinnostunut väittää pitävänsä sarjasta. Sarjahan on tieteellisyyden suhteen vain puoliksi totta ja tehty ihmisille jotka eivät tiedä aiheesta paljon mitään.

Vierailija
30/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljastui provoksi siitä, että mies muka nauraa tuolle ohjelmalle. Ei siinä ole yhtäkään hauskaa kohtaa. 

No esim selkaiselle jutulle nauroi, kun henkilöstöpäällikkö oli vihainen niille neljälle nörtille, yksi heistä tokaisi sille naispuoliselle henkilöstöpäällikölle, että "no tiedän sanomattakin, että sinulla on kuukautiset" tjss...

Hahhah..olipas hauskaa. 😶 Ap

Sheldonin sosiaalinen kömpelyys siinä tv-sarjassa juuri hauskaa onkin. Ei siinä naureta tuollaisille mauttomille vitseille vaan sille, miten muut hahmot reagoivat tilanteissa, joissa Sheldon ei osaa käyttäytyä kuin normaalit ihmiset.

Niin ja olen nainen, joka on katsonut kaikki kaudet monta kertaa. BBT on minulle sellainen hyvän mielen sarja, jota katselen kun kaipaan jotain tuttua ja turvallista.

Vierailija
31/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinällään hauska, että moni tieteestä kiinnostunut väittää pitävänsä sarjasta. Sarjahan on tieteellisyyden suhteen vain puoliksi totta ja tehty ihmisille jotka eivät tiedä aiheesta paljon mitään.

Väitän, että valtaosa hoitajista on kiinnostunut sairaalasarjoista, vaikka ne ovatkin aivan puuta heinää oikeaan sairaalaelämään verrattuna. Kun asiasta tietää jotain, on helpompi verrata mikä voisi olla totta ja mikä ei, mikä tekee sarjan katsomisesta entistä hauskempaa.

Vierailija
32/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan hyvä sarja, eniten pidän Pennyn ja Sheldonin suhteen kehittymisestä.

Vierailija
33/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ensimmäisten tuotantokausien ajan yksi suosikkisarjoistani. Loppua kohti taso alkoi laskea, mutta viimeistä tuotantokautta lukuunottamatta tuli silti kaikki jaksot katsottu.

Vierailija
34/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nauretaan miehen kanssa akateemisille vitseille, kuten sille, kun proffa tervehti nyökäten nörttejä: "Dr. Cooper, Dr. Hofstaedter, Dr. Koothrappali .... Mr. Wolowitz".

Minä olen väitellyt, mies on maisteri, hyvin ymmärrettiin vitsi.

Vierailija
35/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli parempi ennen kuin saivat tyttöystävät.

Vierailija
36/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäinen tyttäreni katsoo sitä, joten minäkin usein sitä silmäilen. Todella harvoin tulee oikeasti naurettua, tyttäreen kyllä tuntuu vitsit uppoavan.