Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä naiset ovat Rillit huurussa-sarjasta? Miehet tietysti tapittaa silmät suurina sitä

Vierailija
15.10.2020 |

Mua jotenkin ärsyttää kun mun mies kattoo sitä. Kokoajan jotain seksijuttuihin viittaavia vitsejä joille mies naureskelee. Mua ei naurata yhtään.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla tiukkapipo.

Vierailija
2/36 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeaa americcalaista valmiiksi naurettua sitcom paskaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja on mielestäni hauska esimerkki ihmisten ajattelutavoista.

Vierailija
4/36 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kyllä katsoo molemmat sukupuolet. 

T. nainen

Vierailija
5/36 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penny on kuuma.

Vierailija
6/36 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kelpoa aivot narikkaan -viihdettä. T. Nainen

Vierailija
7/36 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

katson ja räkätän nauraa tolle nörttihuumorille eli hyvä sarja :) sheldon on rajoituksineen ihan paras

Vierailija
8/36 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin katsoa, mutta ärsyttää se että jokaisen puolikkaankin lauseen jälkeen tarvitaan päästää ilmaan tajuton naururemakka vaikka siinä ei ollut mitään hauskaa.

Teennäistä tekonauru paskaa. En voi ikinä ymmärtää miksi yleisön ei anneta itse nauraa näille, jos naurattaa. Ei tarvita tuota nauru audiota oikeasti.

Vierailija
9/36 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastui provoksi siitä, että mies muka nauraa tuolle ohjelmalle. Ei siinä ole yhtäkään hauskaa kohtaa. 

Vierailija
10/36 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kaikista rillityypeistä. Samaistun jossain määrin Sheldoniin. Hänestä tulee mieleen Halla-Aho. Sööttejä molemmat ja puhuvat kirkkain silmin sosiaalisesti ihan epäsopivia asioita.

11/36 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauskaa viihdettä se on. Me on katsottu yhdessä kaikki kaudet ja aika paljon on naurettu.  

Vierailija
12/36 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljastui provoksi siitä, että mies muka nauraa tuolle ohjelmalle. Ei siinä ole yhtäkään hauskaa kohtaa. 

Mä nauroin tänäänkin monessa kohtaa, vaikka olen nähnyt samat jaksot aiemminkin.

Vierailija
13/36 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esim selkaiselle jutulle nauroi, kun henkilöstöpäällikkö oli vihainen niille neljälle nörtille, yksi heistä tokaisi sille naispuoliselle henkilöstöpäällikölle, että "no tiedän sanomattakin, että sinulla on kuukautiset" tjss...

Hahhah..olipas hauskaa. 😶 Ap

Vierailija
14/36 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain huonommin tehty That 70’s Show

Vierailija
15/36 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big Bang Theoryn sukupuolikuvasto tuntuu yhtä freesiltä kuin Bidenin ja Trumpin vaaliväittelyt

Vierailija
16/36 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan mieheni kanssa yhdessä katsottu 10 kautta sitä ja molemmista oli kyllä hyvä ja hauska.

Vierailija
17/36 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson yhdessä mieheni kanssa ja molemmat nauramme. Usein muuten vähän eri asioille, mutta iskee siis molempiin kuitenkin.

Vierailija
18/36 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN KAIKKI MIEHET, MÖLIMÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Vierailija
19/36 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi on Halla-ahoa äänestävä fysiikanopiskelija, ymmärrän. Muutoin pahoittelut seksistisestä miehestä, jonka huumorintaju on jämähtänyt teekkaritasolle.

Vierailija
20/36 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin katsoa, mutta ärsyttää se että jokaisen puolikkaankin lauseen jälkeen tarvitaan päästää ilmaan tajuton naururemakka vaikka siinä ei ollut mitään hauskaa.

Teennäistä tekonauru paskaa. En voi ikinä ymmärtää miksi yleisön ei anneta itse nauraa näille, jos naurattaa. Ei tarvita tuota nauru audiota oikeasti.

Mä en ole ikinä kiinnittänyt huomiota siihen taustanauruun. Useissa komediasarjoissa ne on aina ollut.

Joskus 80-luvulla äitini huomautti samasta asiasta, kun muu perhe kateltiin telkkaria. Ehkä sen sitten huomaa paremmin, jos ei itse ole keskittynyt katsomiseen.