Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laillista?

Vierailija
14.01.2014 |

Voiko työnajantaja siirtää minut ilman neuvotteluja palveluohtaajasta (jostain syystä tilinauhassani on lukenut pari vuotta kohdevastaava jota nimistystä he minusta käyttävät vaikka sopimusta sellaisesta en ole tehnyt) kiertäväksi siivoojaksi? Syynä tähän on sairaslomat joita tuli viime vuonna hieman enenmän selkäni hajottua. Nyt olen kuitenkin palannut töihin ja mitään rajoitteita työn tekemiselle ei ole. Kolmikantakeskustelua tms, ei ole käyty kanssani.

Luultavasti palkkani tippuisi tämän vuoksi, koska kohdevastaavat saavat lisän ja normaalisiivoojat eivät. Kuitenki minulla on tuo palveluohjaajan sopimus....

Ihan ilman mitään ennakkovaroitusta tämä lyötiin kiertämällä ja kaartamalla nenän eteen ja esimieheni ei edes ole tätä tullut minulle kertomaan tai juttelemaan kanssani asiasta....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota yhteyttä pääluottamusmieheen.

Vierailija
2/6 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut, mutta ainoa vastaus oli, että työnantaja selvittää asiaa. Mitään mielipidettä tuon asian laillisuuteen hän ei antanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kohdevastaava on vaan joku hieno lisänimi siivoojalle? Samapa tuo että kumpi sinä nyt lopulta olet, paskaa kuuraat lattialta ja häviäjä olet kuitenkin.

Vierailija
4/6 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmikantakeskustelua??? Mikä se on normityösuhteessa?

Vierailija
5/6 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää, miten ilkeitä ihmiset ovat (4).

Vierailija
6/6 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 16:47"]

Siis kohdevastaava on vaan joku hieno lisänimi siivoojalle? Samapa tuo että kumpi sinä nyt lopulta olet, paskaa kuuraat lattialta ja häviäjä olet kuitenkin.

[/quote]

Siivoojan arvostus taas huipussaan. Mietipä asennettasi uudelleen, kun joudut leikkauspöydälle. Kuka on suuressa vastuussa siitä, ettet saa sairaalabakteeria? Ei ne lääkärit pelkästään.... Tai kuka siivoaa sinukin paskasi, kun vanhainkodissa "juokset" kuravellit puntista roiskuen vessaan....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme