Mikä mun kaveria vaivaa?
Jutellaan facebookissa tosi paljon, puolin ja toisin jutellaan kaikesta. Mutta sit ku yrittää et nähtäs kasvotusten, niin aikaa ei ikinä löydy. Vaikka päivittäin roikkuu facessa kaiken ylimääräsen ajan. Miks se ei haluu nähdä?
Kommentit (4)
No, jos kyse on minusta, niin en halua meille ketään kylään, koska lapset kiljuu vieressä ja vaatii huomiota koko ajan. Ei 2v voi sanoa, että ole hiljaa. Ei juttelusta tule siis mitään. Isompi lapsi vaatii koko ajan kaveriani leikkimään hänen kanssaan, eikä annan aikuisten jutella.
Ilman lapsia on vaikea lähteä päivällä mihinkään, koska mies töissä. Ja kun haluan nähdä kavereita, niin silloin haluan käyttää 100% ajan kaveriini. Facessa onnistuu keskustelut, vaikka lapset täällä huutaa. Näkee, mitä on kirjoittanut ja ei tarvitse puhua kilpaa lasten kanssa.
pitkä päivä töissä kotona on kiva vetää heti yöpuku päälle ja maata vaan loppu ilta sohvalla. Arkisin en jaksa nähdä en ole hirveän sosiaalinenkaan töiden jälkeen. Viikonloppuisin taas reissaamme paljon mieheni kanssa ja se on minulle mielekästä. Olen kai tylsä kotihiiri joka viettää muiden mielestä liikaa aikaa miehensä kanssa.
Kerran oli avaus jossa kysyttiin mikä on sinun tekosyysi ettet ota vieraita kylään. Siellä tuli usealla esiin se kun vieraat ei lähde kulumallakaan. Oletko sellainen vieras joka ei tajua hörpätä kahvia ja höpöttää max tunti ja lähtä sitte käveleen?
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 14:55"]
Jutellaan facebookissa tosi paljon, puolin ja toisin jutellaan kaikesta. Mutta sit ku yrittää et nähtäs kasvotusten, niin aikaa ei ikinä löydy. Vaikka päivittäin roikkuu facessa kaiken ylimääräsen ajan. Miks se ei haluu nähdä?
[/quote]
Itselläni on sama, jaksan kyllä tsättäillä kavereiden kanssa vaikka koko päivän, mutta face to face on tosi rankkaa henkisesti. Päivä kavereiden kanssa vaatii pari päivää, että palautuu. Lisäksi keskustelu ei livenä solju niinkuin näppiksellä.