Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
LONTOOssa käyneet, mitä tulisi tietää paikasta ja onko
14.01.2014 |
mielestänne 250€ hotelli kahdelle liian kaillis, paikka on London Eye alueella, eli hyvällä paikalla. 2 yötä.
Kertokaa matkastanne...
Kommentit (22)
20. voi kiitos :D))), uskon kyllä että itsekin tulen rakastamaan Lontoota.
Onko Towerissa niitä linnatyrmiä joissa muinoin pidettiin kuninkaallisia vankeina?
Oliko kallista? Entyä westministerabbey, onko näkemisen arvoinen? eikö sinne ole haudattuna ne muinaiset kuninkaat mm.?
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Voi minä itse rakastuin Lontooseen, kun kävin siellä ensimmäistä kertaa nyt kesällä! Onnelliset, kun pääsette sinne :)
Meillä oli ainakin todella onnistunut matka, tietysti sekin vaikutti kun viiden päivän reissullamme satoi vain kerran, muuten paistoi aurinko kirkkaalta taivaalta. Toivotaan että sää suosii myös teitä!
Kannattaa ehdottomasti käydä British Museumissa, sinne pääsee ilmaiseksi (!), sisään ei tarvitse edes jonotella ja museosta löytyy hirveästi kaikkea mielenkiintoista, esim. muumioita, Rosettan kivi, Pääsiäissaarilta tuotu patsas jne. Ja museon kohteet, joissa haluaa käydä, kun miettii etukäteen, ei sinne mene edes aikaa kuin korkeintaan muutama tunti.
Metrojärjestelmä on Lontoossa aivan täydellinen, niin helppo käyttää. Kannattaa ostaa parin päivän Oyster Card, jolla saatte käyttää metroa, bussia, raitsikkaa niin paljon kuin haluatte. Metrolla pääsee kätevästi ja edullisesti myös lentokentälle ja takaisin.
Myös teatteria suosittelen minäkin, Leijonakuningas oli aivan ihana! Liput kannattaa vaan varata hyvissä ajoin.
Lontoossa kaikki oli todella selkeää, myös lentokentällä ja ihan kaikkialla. Emme itse tainneet eksyä varmaan kertaakaan.
Jos haluatte shoppailla niin kannattaa mennä Camden Towniin tai Oxford Streetille. London Eyessa kannattaa ehdottomasti käydä kierros pyörähtämässä, ja kuninkaanlinna sekä Tower tsekkaamassa. Itse kiersimme kaikki mahdolliset nähtävyydet ja paikat, mitä vain viidessä päivässä kerkesimme, mutta tässäpä ne kaikki parhaimmat ja hienoimmat.
Hauskaa matkaa! :)