Kehtaaako baariin mennä yksin?
Kommentit (10)
Bubiiin kyllä kehtaisi helposti. Sellainen pieni koyoisa olutkupppila jossa sormisyötävää ja videotykilllä näytetäään jääkiekkoa.
Itse käyn usein yksin tuulettumassa parilla esim. vähän paremmissa olutravintoloissa. Yökerhoon tai räkälään en viitsisi mennä yksin.
"Öö" - Kyllä minä sinkkuna olen "kehdannut" mennä baariin yksin. - Itseasiassa toisinaan se on jopa mukavampaa mennä yksin baariin kuin seuralais(t)(en. Se mikä on vähän tylsää on, etä ellei välitä hakea seuraa tinderistä tai netin kautta, niin baari(t) ja yökerho(t) tunnutaan usein miellettävän niiksi harvoiksi paikoiksi, joissa on moraalisesi hyväksyttävää yrittää hakea ja etsiä itselleen seuraa, ja mahd- kumppania. Toki sanotaan, että "Sen oikean" boi löytää mistä ja milloin vain, niin vähän väkinäistä on kumppanin iskeminen usein muualla; tulee tunne, eä tekee joain sopimaonta, tai kuinka tekee itsesään vain pelleä...
Riippuu baarista. Ja ihmisen iästä. 40v kantakapakan asiakas on normaali näky omissa oloissaan, mutta jos parikymppinen menee yksin yökerhoon se voi olla depressiivistä
Mä en ainakaan kehtaa. Pelkään että joku tulee juttelemaan tai yrittämään jotain 😅
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan kehtaa. Pelkään että joku tulee juttelemaan tai yrittämään jotain 😅
No sitten voikin olla parempi olla sinun menemättä. - Mutta varmaan myös löydät ja kohtaat halutessasi muutoin itseäsi miellyttävää seuraa... Tai sinua ei ollenkaan häirise se, eä ole sinkku. Etkä ainakaan ole se, jok ajoutuu tahomattaan aina sivuutetuksi, paitsi silloin kun sinula halutaan jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten voikin olla parempi olla sinun menemättä. - Mutta varmaan myös löydät ja kohtaat halutessasi muutoin itseäsi miellyttävää seuraa... Tai sinua ei ollenkaan häirise se, eä ole sinkku. Etkä ainakaan ole se, jok ajoutuu tahomattaan aina sivuutetuksi, paitsi silloin kun sinula halutaan jotain.
En mä sen ihmeemmin löydä, mutta ei voi mitään.
Korona-aikaan on suotavaa käydä baarissa juurikin yksin!