Tyttöystävästäni ei ole kuulunut kahteen päivään
Olen laittanut whatsapp-viestiä ja koittanut soittaa, mutta ei mitään. Ei ole hänen tapaistaan. Olemme nyt ns. etäsuhteessa, koska hän on töissä yhdessä pikkukylässä loppuvuoden ja hän majoittui tätini mökille. En usko, että pettää minua, jos sitä heti epäilette. Olemme soittaneet joka ilta. Saisiko naisnäkökulmaa tähän??
Kommentit (22)
Onko esim. Facebookissa? Kokeile laittaa sen kautta viestiä.
Eilen oli nainen joka ei ollut kuullut miehestä kahteen päivään.
Vierailija kirjoitti:
Onko esim. Facebookissa? Kokeile laittaa sen kautta viestiä.
Kokeiltu on, ei mitään.
Huolestuisin jos ei ole nähnyt viestejä ja puheluita?
samantyyppinen aloitus kirjoitti:
Eilen oli nainen joka ei ollut kuullut miehestä kahteen päivään.
Okei, en ole lukenut. Kirjotin mieluummi tänne ku Suomi24 mestaan.
Soita tädillesi ja pyydä, että kävisi tsekkaamassa jos asuu siellä lähellä.
Onko se kuitenkin lukenut whatsappinsa?
Jos on, sillä on ollut julmettu kiire töissä ja on vaan väsynyt. Tai menee huonosti mutta ei halua kertoa sitä sulle, mutta ei pysty muutakaan ajattelemaan.
Jollei ole lukenut, se on kuollut tai kituu jalka poikki jossain pihalla kaukana puhelimestaan. Mene hetki kateomaan. Tällain mä löysin isäni kuolleena kun se ei enää vastannut viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Huolestuisin jos ei ole nähnyt viestejä ja puheluita?
Se tässä onki huolestuttavaa. Viestit näyttää vaan yhtä palkkia eli ei ole mennyt edes perille. Sinänsä luulen että puhelin on kai pois päältä.
Noniin huh, tyttöystävä soitti työkaverinsa puhelimella. Puhelin oli kuin olikin hajonnut eikä siellä kylässä ole kauppaa. Sai ylimääräisen työpuhelimen hetkeksi käyttöönsä, mutta liittymällä kesti toimia. Nyt helpottaa :))
Soita sen äidille/isälle ja kysy onko se ollut häneen yhteydessä.
Pyytäisin jotain mökkinaapuria tai tuttua siellä päin käymään paikalla. Jotain voi olla vialla.
Hyvä että asia selvisi näin nopeasti, miesystävä on sellainen onneton tohelo joka hävittää puhelimensa säännöllisesti ja aina meinaa kuolla huolesta kun ei saa yhteyttä..
Jaahas, meni taas koko levy suklaata. Se on pirun hyvää tämä appelsiinikrokanttisuklaa...
Millane kylä kyseessä? Ehkä akku loppu? Puhelin hajonnut eikä heti saa uutta tilalle, jos siellä kylässä ei ole mitään kännykkäkauppaa.