Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisesta tulee näkymätön 40+ ikäisenä

Vierailija
14.01.2014 |

Olen huomannut tulleeni näkymättömäksi ikäisilleni miehille. Miehet 40- 55 eivät näytä enää huomaavan minua ollenkaan. He törmäilevät minuun kaupassa ja muualla ihmisvilinässä. Kassalla saattaa käydä niin, että jäljessäni tuleva keski-ikäinen mies tönii minua pois maksupäätteeltä vaikka on minun vuorini maksaa.

Samaa ongelmaa ei ole koskaan minkään ikäisten naisten kanssa eikä reilusti vanhempien tai nuorempien miesten kanssa. Nuoremmat miehet kyllä näkevät minut vaikkeivät tietenkään enää ajattele minua muuna kuin täti-ihmisenä.

Muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantekevää. En kaipaa mitään huomiota. Niin näkymätön en ole että päälle käveltäisi, tai jos yrittääkin kiilata saati töniä, osaan kyllä avata suuni.

Vierailija
2/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ainakin katselee just oman ikäiseni miehet, olen huomannut. Ikää 45.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ainakin katselee just oman ikäiseni miehet, olen huomannut. Ikää 45.

Vierailija
4/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, että olet joskus saanut huomiota.

Vierailija
5/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa keski-ikäisistä miehistä nyt on katkeroituneita, alkoholisoituneita naistenvihaajia. Ei sitä pidä ottaa henkilökohtaisesti tai alkaa itseään arvottamaan heidän käytöksensä pohjalta.

Itse olen 26-vuotias nainen, ja minua on lukemattomat kerrat tönitty, tökitty ostokärryillä jonossa, huoriteltu, jätetty huomiotta, kiilattu, päälleni on jopa syljetty. Tekijänä lähes aina mies. Kaikki tämä kun vain normaalisti kuljen ulkona ihmisten ilmoilla, en provosoi käytökselläni millään lailla.

Minkäs teet. Idiootteja on maailma täynnä. Ei heidän vuokseen kannata yöuniaan menettää.

Vierailija
6/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 08:38"]

Olen huomannut tulleeni näkymättömäksi ikäisilleni miehille. Miehet 40- 55 eivät näytä enää huomaavan minua ollenkaan. He törmäilevät minuun kaupassa ja muualla ihmisvilinässä. Kassalla saattaa käydä niin, että jäljessäni tuleva keski-ikäinen mies tönii minua pois maksupäätteeltä vaikka on minun vuorini maksaa.

Samaa ongelmaa ei ole koskaan minkään ikäisten naisten kanssa eikä reilusti vanhempien tai nuorempien miesten kanssa. Nuoremmat miehet kyllä näkevät minut vaikkeivät tietenkään enää ajattele minua muuna kuin täti-ihmisenä.

Muilla samoja kokemuksia?

[/quote]

Juuri näin se menee, mutta mies on näkymätön syntymästä kuolemaansa. Jos haluaa erottua, pitää tehdä jotain sen eteen. Nyt sinä olet siinä tilanteessa. Meitä miehiä tönitään koko ikämme, jos emme raivoisasta pidä puoliamme.

Vierailija
7/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä tönitä, olen sen verrran pelottava.

Seksuaalisen katseen kohteena nainen muuttuu näkymättömäksi siinä neljänk ympin kieppeillä. Toisaalta esim. valtapolitiikassa, taloudellisessa asemassa ja taloudellisessa vallankäytössä pikkulapsiperhevaiheen ottaneet nelikymmpiset pikemminkkin tulevat näkyviksi. Niillä, jotka ovat tehneet lapsena myohemmin, sama vaihe varmaan tulee viisikymppisinä. Olihan se kiva nuorena kun sedät kuolaten taputtivat päähän, mutta silti sitä maskotin virkaa kaipaa aika vähän saatuaan itse kiinni vallasta. 

Vierailija
8/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin. näin se on.

Vierailija
9/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Nuoret miehetkään eivät enää näe sinussa naista. He näkevät paikallasi puuman. Optinen harha.

Vierailija
10/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 09:34"]

Olet oikeassa. Nuoret miehetkään eivät enää näe sinussa naista. He näkevät paikallasi puuman. Optinen harha.

[/quote]Vai että puuman! Olet kyllä oikeassa, olen huomannut saaneeni nuorten miesten suunnalta toiveikkaita katseita. Tuumaavat varmaan, että oliskohan tuo nyt sellainen jännittävä paljon puhuttu puuma, joka pyydystäisi tämmösen nuoren sällin.

Vierailija
11/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun olet 50+, niin huomaat olevasi vihattu kaikilla keskustelufoorumeilla. Mua ei tämä näkymättömyys haittaa ollenkaan, saapahan olla ihan rauhassa.

Vierailija
12/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tuskaa helpottaa kovasti se, että on aina ollut miehille näkymätön. Tai oikeastaan tilanne on parantunut nyt, kun olen 40 ja enemmän sinut itseni kanssa kuin nuorempana - uskallan ottaa oman tilani enkä enää niin välitä jos joku mulkoilee.

Vierailija
13/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 09:44"]

Tätä tuskaa helpottaa kovasti se, että on aina ollut miehille näkymätön. Tai oikeastaan tilanne on parantunut nyt, kun olen 40 ja enemmän sinut itseni kanssa kuin nuorempana - uskallan ottaa oman tilani enkä enää niin välitä jos joku mulkoilee.

[/quote]Mä en välitä mulkoilusta tai katseiden puutteesta mutta en ole tottunut hyppimään pois miesten alta etteivät ne kävele päälle. Sitä mä lähinnä ihmettelen.

Vierailija
14/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut tulleeni näkymättömäksi ikäisilleni miehille. Miehet 40- 55 eivät näytä enää huomaavan minua ollenkaan. He törmäilevät minuun kaupassa ja muualla ihmisvilinässä. 

[/quote]

Laita joku vilkkuvalo kiinni sun polkkatukkaas ja käytä huomioliivejä. 

Vierailija
15/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 09:55"]

Olen huomannut tulleeni näkymättömäksi ikäisilleni miehille. Miehet 40- 55 eivät näytä enää huomaavan minua ollenkaan. He törmäilevät minuun kaupassa ja muualla ihmisvilinässä. 

[/quote]

Laita joku vilkkuvalo kiinni sun polkkatukkaas ja käytä huomioliivejä. 

[/quote]Olen ajatellut hankkia ison oranssin tai punaisen lierihatun.

Vierailija
16/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what olen mies ja aina ollut naisille näkymätön, eli toisin sanoen aiemmin mainittu katkeroitunut alkoholisoitunut sika, niin kuin nainen 26v kertoo.

Vierailija
17/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas on käynyt täysin päinvastoin :) En ole koskaan ollut mikään ihmisistä erityisen kiinnostunut tai sosiaalinen, enkä edes ole vilkuillut miehiä millään silmällä. Nyt on kuitenkin jo pari vuotta tullut kuukausittain ihmeellisiä yhteydenottoja joko fb:n tai sähköpostin kautta ja kerrottu ihastuksesta tai kehuttu ulkonäköäni. Ja joka baari-illasta tai muusta tapahtumasta jää aina joku joka ottaa jälkeenpäin yhteyttä ja nää miehet on olleet pääasiassa johtaajia (no itsekin olen ja varmaan siksi sellaisissa piireissä liikun), mutta lähinnä sitä siis tarkoitin ettei edes mitään lähipubin epätoivosia einoja :D

Vierailija
18/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 10:12"]

So what olen mies ja aina ollut naisille näkymätön, eli toisin sanoen aiemmin mainittu katkeroitunut alkoholisoitunut sika, niin kuin nainen 26v kertoo.

[/quote]Ei sun olisi ollut pakko olla. Vaikket olisi naamaltasi mikään orlandobloom voi vaatteilla tehdä paljon positiivista särmää olemukseensa ja hyvä ryhti ja iloinen ilme kaunistavat aina.

Naiset katsovat kyllä ruskeita silmiä mutta valitsevat puolisoksi luotettavan ja mukavan suomimiehen.

Vierailija
19/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Itse koin tämän noin 45-vuotiaana.

Olen sulatellut asiaa nyt pari vuotta ja yritän sopeutua asiaan.

Vierailija
20/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin!! Olen ollut ihan ok näköinen aina mutta nyt kypsempänä olen selvästi kiinnostanut miehiä enemmän. Jopa alle 30v vaikka itse olen jo yli 50v. Eipä silti, ei ole tarvetta kun on oma nuorempi mies kotona;D  Mutta hiveleehän se kun vielä viehättää silmää, nyt toki alkaa ikä näkymään kasvoissa jo. Kroppa onneksi kestää aikaa paremmin.

Hymy ja positiivisuus, pilke silmäkulmassa huomataan aina:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi