Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koeajalla sairastuminen.

Vierailija
14.01.2014 |

Oonko ihan vainoharhainen jos en uskalla jäädä kuumeen takia sairauslomalle? Tähän mennessä yksi puolen päivän poissaolo (päänsärkykohtaus keskellä päivää). Vai pitääkö mun vaan mennä sinne tartuttelemaan muita...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kyseessä tosiaan koeaika eli irtisanomista pelkään. Tiedän kyllä että ovat tyytyväisiä työpanokseeni jne. -ap

Vierailija
2/6 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a Minä en kehdannut olla pois kun sairastuin 2 viikon työssäolon jälkeen, ei olisi kyllä palkkaakaan saanut. Sitten olinkin ihan älyttömän kipeä ja lääkekuureilla kolme kuukautta, toki olin töissä. Jälkikäteen ajateltuna poissaolo olisi ollut fiksumpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a Minä en kehdannut olla pois kun sairastuin 2 viikon työssäolon jälkeen, ei olisi kyllä palkkaakaan saanut. Sitten olinkin ihan älyttömän kipeä ja lääkekuureilla kolme kuukautta, toki olin töissä. Jälkikäteen ajateltuna poissaolo olisi ollut fiksumpaa.

Vierailija
4/6 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan menisin ees puoleksi päiväksi näyttämään ihan livenä, että oon oikeasti kipeä. Mielellään sillä tavalla, että esimieskin sen näkee. Sit sanoisin, että olo on niin huono, että pakko lähteä kotiin.

Vierailija
5/6 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä on hoitoalalla laitettu pari tyyppiä ainakin pois viime aikoina koeajalla sairastelun takia.

Vierailija
6/6 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä on hoitoalalla laitettu pari tyyppiä ainakin pois viime aikoina koeajalla sairastelun takia.