Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tauti voinut iskeä? Voiko olla koronaa vaiko vain epämääräinen vatsatauti?

Vierailija
15.10.2020 |

Olen tuntenut jo muutaman päivän voimattomuutta ja väsymystä, etenkin eilisestä lähtien.
Pyöräilessäni alkoi yhtäkkiä sattumaan rintakehään ja liikkuminen tuntui raskaammalta. Tuntui, etten ole ihan terve ja etova olo, sattui ylävatsaan ja kolotti epämääräisesti kehoa.
Nyt aamulla yhtäkkiä ilman varoituksia oksensin hieman, lähdin kuitenkin töihin kun ei ollut muuta palelua lukuunottamatta.
Töissä taas voimattomuus ja väsymys, poskia kuumotti ja tuntui huonovointiselta.
Kotiin päästyäni suoraan sänkyyn, palelin taas ja nukahdin. Kuumaan suihkuun äskön ja nyt on vatsa sekaisin ja ripulia, etova, heikko olo.
Kuumeesta en tiedä mutta yleisesti hyvin väsynyt olo.

Voisiko olla stressikin lauennut ja oireilen nyt eroa. Raskaana en ole ainakaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaana jäädään kotiin. Ja kyllä voi olla korona.

Vierailija
2/7 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tehdä työtä kyllä, sillä olen vuorossani yksin enkä altista toisia. Liikun myös omalla autolla. Oireetkaan eivät olleet vielä pahoja.

Sen vuoksi päätin vielä katsoa tilannetta mutta huomisesta en ole enää varma.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on väärä sivusto, omaolo.fi on se oikea

Vierailija
4/7 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet koronatestiin heti ja karanteeniin.

Vierailija
5/7 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tietysti vielä ruoka ei ole juuri maistunut viikon aikana. Varsinkaan tässä muutaman päivän aikana, olen syönyt eilen kaksi kertaa ja tänään kerran.

Makuaistissa ei muutoksia, ei vain tee oikein mieli.

Kai se on mentävä testeihin, niin tuo omaolo kehoitti.

Ap

Vierailija
6/7 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset ääliöt sitä koronaa levittävätkin. Onko ymmärryksessä puutteita, kun ei tajuta pysyä oireisena kotona ja mennä testiin? Vai onko se tiedonpuutetta? Oletko sinut omatunyosi kanssa, jos olet tartuttanut koronan johonkuhun ja hän sairastuu siitä vakavasti. Ymmärrätkö että se tarttuu muihin jo 3 päivää ennen oireiden alkua eli olet kohta tartuttanut muita jo 5 päivää. Alyistamiasi ihmisiä ei tavoiteta ajoissa, koska et ole nämennyt testiin vieläkään.

Vierailija
7/7 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko näitä toopeja täällä. Ei sitä tarvitse jokaisesta flunssasta mennä testeihin. Minulla on samanlainen heikko ja vilu olo. Kävin silti alkuviikosta tanssimassa. Koska silloin ei heikottanut niin paljoa. Ja takana oli jo pari viikkoa kotona olemista.

Eikun iloisin mielin istumaan ilman maskia maskitoopen viereen! Älä ole lammas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan