Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö standup keikalle huomenna Helsingissä?

Epätiwtoinen
15.10.2020 |

Mulla on liput huomiselle Kapsäkkiin standupkeikalle (Jukka Lindström). Keikka on jo kaksi kertaa siirretty ja tää keikka on illan toinen eli katsojien määrä on puolitettu. Toisaalta Kapsäkissä ei ole paikka numeroita ja tilat on tosi ahtaat, vessat jne ruuhkautuu. Menisitkö keikalle vai jättäisitkö väliin?

Ahdistaa kun haluaisin keikalle, mutta en haluaisi mihinkään koronalinkoon. Oon tänään käynyt lekurissa muista syistä, ja teoriassa oon saattanut saada tartunnan myös dösässä alkuviikosta eli en voi myöskään tietää että varmasti oon terve vaikka mitään oireita ei ole.

Kunpa järjestäjät perus ton. Se 50 euroa mitä mulla on kahden ihmisen lipuissa kiinni on yllättäen tällähetkellä paljon rahaa. Ei ollut tammikuussa kun olin vielä töissä.

Mitä sä tekisit? Menisitkö kun kalliit liputkin on ostettu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita maski jos pelottaa.

Vierailija
2/8 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskilla voisinkin mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin. Käyttäisin maskia. Mä tosin olenkin opettajana 800 oppilaan koulussa, joten sairastumisen mahdollisuus on niin suuri etten osaa niin kauheasti pelätä.

Vierailija
4/8 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ite en luultavasti menisi, mutta ymmärrän että moni muu menisi.. Kyllä se rahamäärä muakin harmittaisi ja kovasti, mutta en oikein osais nauttia ja rentoutua nyt missään ihmisjoukossa.

Vierailija
5/8 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ja laittaisin maskin.

Vierailija
6/8 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko lipun myydä? Itse en menisi. 

Vierailija
7/8 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maski ei suojaa mua tartunnalta jos jollakulla muulla on. Äh. Onpa kyllä itsekästä että järjestäjät ei yhtään tiedota mitään...

En tiedä. Harmittaa.

Vierailija
8/8 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ja nuolisin kaikkia niitä jotka hiukankin rykivät. Olisiko muuta kysyttävää?

#hullukysyyjakysyy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme