Pesetkö alapääsi joka päivä? Itse pesen vedellä 2 krt päivässä
Kommentit (13)
Muutenkin joskus vessakäynnin yhteydessä.
Eikös toi nyt ole jo vähän liioittelua? Suihkutteletko alapääsi töissä, matkoilla ja kylässäkin joka välissä? Kerta, joskus kaksi päivässä riittää minulle. Muuten saisinkin pestä haaroväliäni varmaan pari tusinaa kertaa päivässä, kun näin raskaana ollessa pissittää koko ajan...
jos harrastaisin seksiä niin seksin jälkeen kävisin pesulla mutta kun en harrasta niin ei tarvi.
meillä ei ole suihkua vaan puusauna lämmitetään kerran viikossa sillon pesen pillunkin
menkkojen aikana joka vessassa käynnin yhteydessä.
aina seksin jälkeen.
Ihan missä vain, joka kerta kun olen käynyt vessassa. Tähän olen tottunut teini-ikäisestä asti.
t:7
eikä täälläkään hiiva ole koskaan vaivannut...
Muutaman kerran on ollut labranäytteiden antamisen yhteydessä pakko pestä alapää vessassakäynnin yhteydessä ja minusta se on raivostuttavan hankala vaatteet päällä tai ainakin joku vaatekappale kastuu.... Ja vessapaperilla kuivaaminen saa aikaan sellaista paperisilppua joka paikkaan.
joka toinen päivä.
sitten seksiä ennen ja jälkeen.
eli aina ei tule joka päivä pestyä,
koskaan ei ole hiivaa ollut.
ja pesen muuten saippualla...
Kotiuduin juuri mökiltä, neljä viikkoa kantoveden ja puuseen varassa. Alapesu ja hiusten pesu oli saunassakäyntiin kuuluvaa ylellisyyttä, 1-2 kertaa viikossa. Ihan hyvin pärjäsin näin, ei ollut mitään hajuhaittoja tms.
alapää, alapää, alapää... Ihan sama kai tuo on sulle, miten monta kertaa muut naiset pesee alapäänsä.