Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Manduca vai Stokken New Born set?

13.01.2014 |

Hei, olisin kysellyt neuvoa kokeneemmilta vauvantarvike/turhake-markkinoilla. Tarvitsisin jonkin vauvan istuimen tai kantoliinan, missä pitää lasta korkeammalla. Kumpikohan olisi kätevämpi, mietin tuleeko Manducaa kuitenkaan käytettyä paljon sisällä ja ulkona aiotaan  mennä kuitenkin vaunuilla. Toisaalta kyselisin käyttökokemuksia NB-setistä, mietin esim. passivoiko se vauvaa, kun vaan nököttää paikallaan valjaissa, eikä keinu Manducan tapaan kantajansa liikkeiden mukana.?

Kommentit (2)

1/2 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmat, sekä Manduca että Stokken vauvakaukalo. Manducaa olen käyttänyt kodin ulkopuolella, sisällä vain koemielessä. Meillä vauva on oleskellut ja hyvin viihtynytkin pääosin lattialla leikkikaaren alla tai ihan viltin päällä lelujen kanssa. Stokken vauvakaukalo on ollut todella näppärä jos/kun vauva ei ole viihtynyt lattialla. Siten vauvan on saanut myös alusta asti mukaan perheen yhteisiin ruokailuhetkiin ja etenkin soseiden aloitus onnistui hienosti siinä kun lapsi ei vielä itse osannut istua syöttötuolissa. Olen liikutellut tuolia mukanani myös esim kylpyhuoneeseen tai missä huoneessa olenkin touhuillut ja halunnut vauvan mukaan. Meillä vauva on ollut siinä vain pieniä hetkiä kerrallaan, jotta ei "passivoituisi" ja kehitys on kyllä mennyt aivan hyvin. Hankimme Stokken alunperin sen vuoksi, että meillä on koira ja suosittelen lämpimästi vaikka koiraa ei olisikaan. Jos pohdit näitä myös koiran vuoksi niin Manducalla hoituu näppärästi myös lenkitykset, mutta haluatko sitten pitää lasta kiinni itsessäsi kotona kun teet esim kotihommia...? Makuasioita, mutta meillä Manduca jäänyt vähemmälle käytölle, Stokke käytössä päivittäin.

2/2 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitos vastauksesta, päivittelen näin parin kuukauden jälkeen, että hankittiin meille vain Manduca, jota käytettiin ensin melkein joka ilta, kun vauvalla oli enemmän mahavaivoja. Stokken setti jäi ostamatta ja ehkä hyvä niin sillä poika 3kk on nyt jo 8 kg, joten taitaisi kaukalo olla nyt jo liian pieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla