Pitäis jaksaa mennä kävelylenkille - Kertokaa jotain mitä pahaa voi sattua jos meen lenkille
Tarvitsen hyviä tekosyitä itselleni, jotta ei tarttis niihin nojaten mennä ulos kävelylenkille.
Kommentit (22)
Aortan repeäminen, ja voit kuolla minuuteissa.
Auto voi suistua tieltä ja törmätä suhun, joku voi raiskata sut ja ryöstää, joku voi muuten vaan pahoinpidellä, voit kaatua ja loukata itses, joku irti oleva koira voi hyökätä sun kimppuun, meteoriitti voi tippua sun päähän ym...
Vierailija kirjoitti:
Aortan repeäminen, ja voit kuolla minuuteissa.
Ei se ulkoilmaa tarvitse.
Verkkokalvon äkillinen irtoaminen, toinen silmä ei näe jolloin jäät pyörimään ympyrää löytämättä enää koskaan kotiin.
Mä en kyllä lähe mihinkään jos ei huvita tai ei oo pakko. Lenkkeily ei oo pakko.
Jäädä auton alle, saada sydänkohtauksen, aivoverenvuodon, koira voi puraista ja kuolet vesikauhuun, leijona voi hyökätä kimppuusi, eksyä ja kuolet nälkään...
Puu voi kaatua päällesi. Voi tulla trombi. Voi myös tulla raekuuro, jossa sataa omenankokoisia rakeita.
Kaikki voi myös mennä hyvin, mutta ei me sellaista ajatella.
Siis niin upea syys-sää ainakin täällä Länsi-Suomessa. Kävin juuri vajaan tunnin kävely/juoksu lenkin ja nyt ip kaffeelle. Elämä on ihanaa ,kun voi vapaasti liikkua.
Joku on voinut palkata pahoinpitelijät jotka odottavat nurkan takana.
Jonkun rotikka tai dobermanni voi olla päässyt irralleen juuri kohdallasi. Voi tulla ikuiset arvet naamaan jos hyökkää ja puree äkkiarvaamatta. Jos tulee arvet naamaan on sillä taas paljonkin seurauksia. Ensin poissolot töistä, sitten lääkärilaskut, sitten oman ulkonäön murehtiminen, yksinäisyys ja lopulta syrjäytyminen yhteiskunnasta.
Kramppi, liukastuminen, puskaheppu, kengät rikki, sukkulapyöräilijä ajaa päälle, koira hyökkää, puu kaatuu, puhelin tippuu, rakko, kotona vesivahinko, sähköpalo, avaimet hukkuu, posti tuo just pakettia, auton käsijarru pettää. Nää syyt on ollu mulla tällä viikolla ja on ollut hyvä että oon jääny kotia.
Voit törmätä elämäsi prinssiin ja kaikki muuttuu peruuttamattomasti. Pysy sisällä niin kaikki jatkuu turvallisesti vanhaan malliin.
Nyt on niin paljon ja hyviä syitä olla lähtemättä lenkille, että riittää ihan loppuvuodeksi asti. :) -Ap
Mulla sama ongelma mutta taidan silti repäistä ja mennä!!
Aina joku voi raiskata, auto voi ajaa yli, huumehörhöt varastaa kaiken mikä kelpaa rahaksi, voit kaatua vahingossa ja satuttaa paikat, ufo voi siepata, aina se syy löytyy kun miettimällä miettii!
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama ongelma mutta taidan silti repäistä ja mennä!!
No ehkä minäkin. Ehkä. -Ap
Voit vahingossa todistaa törkeän rikoksen. Joudut antamaan silminnäkijälausunnon ja tunnistamaan rikollisen. Joudut todistajansuojeluohjelmaan ja siten jättämään tuon kotisi josta et nyt halua poistua.
Että nämä 2 vaihtoehtoa on nyt valittavana.
Happimyrkytyksen, saattaa aiheuttaa ennalta arvaamatonta pirteyttä ja aktivoitumista, jota läheiset ja naapurit eivät sinulta olisi osanneet odottaa. Varo, etteivät soita hätänumeroon ja ilmianna sinua.
Kannattaako lähteä kun olet jo valmiiksi perillä? Ulkona vaanii kaikenlaisia vaaroja. Soinin kerrotaan vaanivan kaduilla uutta puoluetta. Älä ota turhia riskejä.
Nyt ulos ja kävelylle heti! Mitään pahaa ei voi sattua.