G:Voisitko alkaa parisuhteeseen persaukisen ja velkaisen miehen kanssa?
Kommentit (29)
Voisin jos en tietäisi. Jos se kävisi heti alussa ilmi niin en todennäköisesti, mutta jos ehtisi tulisesti rakastua niin kai se olisi vähän hankalampi juttu.
En, sen olen kokenut jo kahdessa taaksejääneessä avioliitossani.
Kyllä, jos muuten olisi rakastettava tapaus. Elätän itse itseni, en tarvitse siihen miehen varallisuutta, eli toisen varattomuudella ja velkaisuudella ei olisi minulle mitään merkitystä.
Oon sen verran monta kertaa tuon virheen tehnyt, että ei kiitos ikinä enää. Jos mulle ei ole muuta tarjolla, oon sitten yksin.
Jos mies ei päälle kolmikymppiseksi ole elämässään saanut aikaiseksi muuta kuin velkaa, yleensä ongelmia on muuallakin kuin raha-asioissa.
Riippuu olisiko velat jo ulosotossa, tai joutuisiko kokoajan lainaamaan rahaa muilta, olisiko tilanteeseen tulossa muutos hienoisella muutoksella..
Lainaa on nykyään kaikilla (opintolaina tai asuntolaina)..
Miehellä oli asuntolaina kun tavattiin ja on vieläkin, minulla opintolainaa joku 3500 e tällä hetkellä, jota olen maksanut vähän yli vuoden pois..
Kyllä kun tapaa ihmisen, joka oikeasti vetää puoleensa niin haluaa katsoa kaikki..
En mitään rappiotyyppiä tapailisi kuitenkaan, molemmat vanhemmat alkkiksia niin en huliviliä tai ylitörsäilevää miestä ottaisi.. :)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 17:51"]
Oon sen verran monta kertaa tuon virheen tehnyt, että ei kiitos ikinä enää. Jos mulle ei ole muuta tarjolla, oon sitten yksin.
Jos mies ei päälle kolmikymppiseksi ole elämässään saanut aikaiseksi muuta kuin velkaa, yleensä ongelmia on muuallakin kuin raha-asioissa.
[/quote]
Peesi tälle, niin totta :)
En. Yhden persaukisen kanssa mentiin yhteen ja ollaan elämämme rakennettu yhdessä. Jos jostain syystä hänet menettäisin, en todellakaan ottaisi persaukista velkaista riippakiveä itselleni.
No nii varmaa oot, mut ei kukaa varmaa mieti miksi.
Lukihäiriö on ihana asia.
En, olen itsekin niin köyhä ettei siihen ole varaa. Tapaillut olenkin yhtä joka ei olisi pystynyt asumisestaan edes maksamaan, mutta olisi tietysti mielellään ilmaiseksi luokseni muuttanut, kun maksan asuntoni ja elämiseni 800e:n kuukausituloistani.
Voisin jos velalle olisi järkevä syy esim asuntolaina ja hoitaa asiansa. Sekin olisi ok jos olisi vaikka sairastunut ja siksi firma kaatunut ja velkaa jäänyt siitä jne. Eli riippuu velan ja rahattomuuden syistä ja tulevaisuudesta.
Jos taas rahattomuus johtuisi tuhlailusta tai siitä ettei hoida asioitaan niin en alkaisi suhteeseen.
Kyllä, ite just kävin allekirjottaas TakuuSäätiön takaaman lainan paperit pankissa tänään, kun luottotiedot kaatu eksästä eron+työpaikan myynnin jälkeen...eipähän sit ainakaan oo 1.5v kuluttua mulla lainaa.
Hyvä ettei oo äijällä luottotietoja, niin ei tarttekkaan ottaa yhteistä lainaa...vaan seuraava talo onkin sit yksin minun nimissä :)
Voisin ottaa, jos mies olisi nuori, timmi, ja hyvännäköinen. Se voisi olla minun pikku rattopoikanani ja voisinpa sille jotain töitäkin järjestää :D
T: Puuma 52 v.
Jos se panee min vartin, niin kyyllä sopii. Sil mitää muuta välii, pääasia että panee.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 18:01"]
Jos se panee min vartin, niin kyyllä sopii. Sil mitää muuta välii, pääasia että panee.
[/quote]Niin no joo, jos se oman ruokansa, vaatteensa ja ehkä kuluttamansa veden ja tällaiset ylimääräiset kulut maksaa ja käy kaupassa, korjaa auton, tekee lumityöt ja kotitöitä, eikä ruikuta seksiä ja on muutenkin mukava, niin sitten vois harkita.
t. köyhä
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 17:51"]
Kyllä, jos muuten olisi rakastettava tapaus. Elätän itse itseni, en tarvitse siihen miehen varallisuutta, eli toisen varattomuudella ja velkaisuudella ei olisi minulle mitään merkitystä.
[/quote]
Tällaisissa tapauksissa vaan se ei monesti riitä että sinä elätät itse itsesi vaan velkaisen ja persaukisen miehen kanssa elätät myös ennenpitkää häntä.
Exä oli ulosotossa kaikista nuoruuden sekoiluista ja muutenkin rahankäyttö oli surkeaa. Aina sain omistakin suht pienistä tuloistani olla vippaamassa rahaa.
Nykyinen mies on ihan hyvin toimeentuleva ja ihanaa kun ei tarvitse maksella kenenkään velkoja ja elättää jatkuvasti jotain muita, kummatkin tullaan toimeen omillamme.
Niinkuin yksi vastaaja sanoi, riippuu tosi paljon mistä velat on tullut..ei tämäkään asia ihan niin mustavalkoinen ole.
En. Yksi tuollainen tapaus riitti.
Jos kyseessä vaikka asuntolaina ja rahaongelmat johtuvat tulojen tippumisesta, voisin harkita. Mies haluaisi esimerkiksi säilyttää osittain maksetun kodin lapsilleem.
En.