Blondi vai brunette?
Mitä mieltä olette, blondi vai brunette? (vaalea vai tumma?)
Kommentit (28)
Riippuu täysin kenellä se väri on. Joillekin blondi ei sovi ihhonväriin ollenkaan, toisilla taas tumma väri on kamala.
Blondi, koska brunetteja, mustahiuksisia ja tummaverikköjä on maailma pullollaan.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 16:15"]Brunette. Blondit on tyhmiä ;)
[/quote]
Jos uskot noin typerään propogandaan, sinä taidat olla meistä se tyhmempi osapuoli ;) Ja on yleisessä tiedossa, että nämä blonditontyhmiä- jutut lähtivät ihan perusteettomina sieltä teidän korvien välistä. Ja syynä tähän on tietenkin se, että vaaleahiuksisia on kadehdittu ja ihailtu kaikilla ajoilla, joten te muut olette katkeroituneet siitä, ettei teille ole suotu näin kauniita ja ihailtavia karvoja päähänne! ;) Tässä siis vastaus kaikiin blondien mustamaalausstereotypioohin osallistuneiden motivaatioon.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 16:15"]Brunette. Blondit on tyhmiä ;)
[/quote]
Jos uskot noin typerään propogandaan, sinä taidat olla meistä se tyhmempi osapuoli ;) Ja on yleisessä tiedossa, että nämä blonditontyhmiä- jutut lähtivät ihan perusteettomina sieltä teidän korvien välistä. Ja syynä tähän on tietenkin se, että vaaleahiuksisia on kadehdittu ja ihailtu kaikilla ajoilla, joten te muut olette katkeroituneet siitä, ettei teille ole suotu näin kauniita ja ihailtavia karvoja päähänne! ;) Tässä siis vastaus kaikiin blondien mustamaalausstereotypioohin osallistuneiden motivaatioon.
[/quote]
Oikein! Yleensä blondeille nauretaan juuri kateuden takia. Tiesittekö muuten, että vaaleatukkaisilla on keskimääräistä pidemmät ripset ja suuremmat silmät? Mutta jokainen muodostaa mielipiteensä itse, ja kauneus on katsojan silmissä.
Minä valitsen blondin.
Värjätyt blondit hiukset on kauheita, varsinkin jos se tumma väri tunkee juurikasvussa esiin sieltä :S
Brunetetkaan ei aina ole kovin hienoja.
Itse valitsen sellaisen kupariin vivahtavan "blondin".
Jos blondit on tyhmiä, niin brunetet on vielä tyhmempiä. Se joka haukkuu, on itse!!
Itselleni ainakin brunette. Ei sovi blondi kun luonnostaan ei ole vaalea. Jos kuitenkin ihonväriin sopisi niin sitten tietty punainen. Valitettavasti en omista punapäille ominaista kuulaan vaaleaa kesakkoista ihoa niin jätän väliin.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 15:50"]Mitä mieltä olette, blondi vai brunette? (vaalea vai tumma?)
[/quote]
Aivan sama, kunhan perse on terhakka eikä pillu lerpata.
Blondit. Ne on helppoja ja osaavat ottaa suihin paremmin kuin brunetit.
On tosiaan ihan naurettavaa, että blondeja pilkataan, solvataan, vainotaan yms. Nämä ovat itse näitä maantiesoratukkaisia, jotka miinustelee viestejä, joissa valitaan blondi.
Jos me vaaleat lälläteltäisiin teille bruneteille samalla lailla, että "hahahahahahahaah oket idiootti koska hiustesi väri on paskanruskea", niin johan kura kaatuisi niskaan. Mutta te brunet ette kärsi, ei, tehän olette enimmistö.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 16:37"]Blondit. Ne on helppoja ja osaavat ottaa suihin paremmin kuin brunetit.
[/quote]
Ei miehiä palstalle!!!
Vähän riippuu ihmisestä... toisille sopii toinen ja toiselle toinen.
En ole kumpaakaan hiusväriä vastaan eikä se minulle mikään kynnyskysymys ole ollut mutta oma preferenssini on kyllä brunette ja sellainen se meilläkin asuu.
Blondi.