Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tää hullu nykytilanne susta tuntuu? Onko sun tapa ajatella maailman menoa muuttunut?

Vierailija
15.10.2020 |

Tää maailma tuntuu olevan menossa vauhdilla muutokseen.

Itsellä tulee aina vaan vahvemmin mieleen vain tietyn tyyppiset leffat, esim. What happened to Monday tuli nyt ekana mieleen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ihmeissään katsonut ja huuli pyöreenä miettinyt eikö oikeasti ketään mietitytä mihin ollaan menossa.

Tänne taka-Pohjolaan tuonti on huisin kallista, yks jos toinen iso yritys kertoo lakkautuksesta ja pääjehut haluaa tänne lisää ammattitaidottomia ja kieltä osaamattomia ihmisiä jotka kaiken huipuksi jakaa meidän rahat joita ei ole vielä edes tienattu muihin maihin.

Sit kun näistä yrittää puhua niin tulee leimatuksi suvait semattomaksi "ennen oli kaikki paremmin" itkijä tyypiksi

Me kuollaan kaikki. Ei kiinnosta. Aikansa kutakin.

Vierailija
22/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miten ihmisten tyhmyys jaksaa yllättää niin usein. Myös välinpitämättömyys. Kai se on se ihmisen luontainen toiveikkuus, joka ottaa aina vallan ja sitten taas tulee pettymksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

dystopia kirjoitti:

Tulevaisuus paikallisesti sovittua orjatyötä ja eu-liittovaltion vastaiset mielenosoitukset kielletty kokoontumiskiellon vuoksi. Pakollinen seurantalaite jota ilman ei voi liikkua kodin ulkopuolella.

Tällaseenhan se tuntuu olevan menossa.

Vierailija
24/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus.  Jo kauan täällä taapertaneena suomalaisiin kuluuvana, "pelottaa" maailmanlaajuinen "yhdistäminen" ja talous. Myös koronan varjolla tapahtuu asioita joita ns. normaali demokratia ei koskaan hyväksyisi.  Marin on kokematon ja ei näe kyllin laajasti mikä johtaa mihinkin, sanotaan vaika 30v sisällä.  On paljon tekijöitä, joissa ainoa määrävä tekijä on raha, näin ei saisi olla.  Näitä voisi jatkaa, mutta mtään ei tapahdu pelkästään sattumalta, eli päätösten tekijöiltä pitää uskaltaa pyytää selkeyttä ja luotettavuutta, niin arjessa kuin suurissakin kansainvälisissä asioissa.  Älkäämme tuudittautuko vain olemaan.

Jos loppu tulee niin se tulee, siihen asti mummo tallaa eteenpäin vaikka lumessa.

Vierailija
25/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miten ihmisten tyhmyys jaksaa yllättää niin usein. Myös välinpitämättömyys. Kai se on se ihmisen luontainen toiveikkuus, joka ottaa aina vallan ja sitten taas tulee pettymksiä.

Minua ei enää ihmisten tyhmyys yllätä. Olen jotenkin hyväksynyt sen, että ihmiset pitävät itsepäisesti kiinni omista omituisista salaliittoteorioistaan eivätkä ymmärrä faktoja. Niin se vaan on, pöhköjä ja epäloogisia ihmisiä on valtaosa.

Vierailija
26/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei enää ihmisten tyhmyys yllätä. Olen jotenkin hyväksynyt sen, että ihmiset pitävät itsepäisesti kiinni omista omituisista salaliittoteorioistaan eivätkä ymmärrä faktoja. Niin se vaan on, pöhköjä ja epäloogisia ihmisiä on valtaosa.

Mitä mieltä olet tästä The Great Reset hommelista?

Vierailija
27/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän voi sanoa melkein kenestä tahansa, oli nyt sitten millä kannalla tahansa. 

Vierailija
28/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa tää kehitys. Pelkään, että ollaan menossa johonkin dystopiaan. Vastakkainasettelu lisääntyy ja sitä toteutetaan myös hyvin hienovaraisesti. Se voi johtaan sotiin tsi sisällissotaan. Valtaapitävien arvostelua ei hyväksytä.

Vierailija
29/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

dystopia kirjoitti:

Tulevaisuus paikallisesti sovittua orjatyötä ja eu-liittovaltion vastaiset mielenosoitukset kielletty kokoontumiskiellon vuoksi. Pakollinen seurantalaite jota ilman ei voi liikkua kodin ulkopuolella.

Oikeisto-oppositio noita lähinnä ajaa ja kuitenkin täälläkin heitä kannatetaan. Hullua ja raskasta tämä aika jatkuvine repivine riitoineen, jotka on keksitty tyhjästä tai valheesta. Hyökkäys on tauotonta ja rajua. Alkaa ihan tosissaan jo tuntua siltä, että korona saisi viedä suurimman osan väestöstä.

Vierailija
30/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa tää kehitys. Pelkään, että ollaan menossa johonkin dystopiaan. Vastakkainasettelu lisääntyy ja sitä toteutetaan myös hyvin hienovaraisesti. Se voi johtaan sotiin tsi sisällissotaan. Valtaapitävien arvostelua ei hyväksytä.

Kyllä hyväksytään, jos se on asiallista ja perustuu   f a k t o i h i n  kuten   n o r m a a l i s t i   kuuluu ollakin! (menisköhän nyt perille...) Kaaokseen ollaan menossa, mutta vain teidän tyhjästä saivartelevien öykkäreiden itsenne ajamina!

Vierailija
31/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten minua harmittaa se Italiaan anettu 6,6 miljardia, kun sillä olisi maksettu lapsiemme koulutus ja terveydenhuolto.

Jep. Sinne meni varakkaille italialaisille pojille ja tytöille.  Varaa nyt syödä ja juoda mamman helmoissa paremmin??  Suomessa vanhus miettii samaan aikaan ostaako lääkkeet vai ruokaa.

Vierailija
32/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuudes sukupuuttoaalto maapallolla.

Mutta koska sen suhteuttaa niihin viiteen edelliseen, niin täähän on ihan luonnollinen biosfäärin sykli. 

Ihmislaji tulee häviämään ja muut jäljelle jäävät jatkavat. Itse en ole tästä huolissani, luultavasti olen jo kuollut suuremman joukkotuhoutumisen alkaessa.

Ihmettelen ehkä heitä, jotka toivovat lapsenlapsia.

Sukupuuttuaallosta ei ole mitään takeita.

Päinvastoin, Muskin johdolla ihmiskunta on ensimmäistä kertaa ottamassa askelia pois maapallon kahleista.

Pelikenttänä on koko maailmankaikkeus.

Hyvää yötä.

Vierailija
33/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkkilässä leimahtaa vuoden sisään.

Niillä kun on aseitakin ihan jokaisella.