Reiman tehtaanmyymälä???
Kannattaako käydä siellä tähän aikaan vuodesta? Onko paljon halvempia kuin ale myynnissä? Vai samaa hinta luokkaa?
Kommentit (16)
tekemässä ostoksia.
122cm II-laatuinen Reimatec+ talvihaalari 30e (saattaa olla vikaa kosteuden pidossa)ovh 166e
104cm Reimatec talvihaalari 41,90e (oli -30%)
74cm olkaimelliset Reimatec housut 24,50e
98cm Reimatec pants 27,30 (oli -30%)
Ostimme myös rutkasti Tutta:n vauvanvaatteita ja nekin nolivat melkein kaikki -30% alessa, joten kyllä taitaa kannattaa käväistä.
Ja kaikkea kivaa löytyi. Tutan vauvan vaatteet olivat -40%, collegehousuja sai n. 4 e/kpl ja ostin myös pojalle 104 cm reimatec+-haalarin 30 e (ovh n.160 e). Paljon oli myös hattuja ja hanskoja -40 %. Suosittelen!
Siksipä olisin onnellinen, jos joku osaisi vastata vielä pariin kysymykseen! Oliko jommassa kummassa myymälässä myynnissä välikausivaatteita ( lähinnä pelkkää takkia etsiskelen tytöille ) ja milläköhän hinnalla ?? Ja löytyykö se Parkanon uusi myymälä helposti ?Viime vuonna siellä vanhassa käytiin, onko tämä uusi siinä jossakin lähellä ? Ovatko nuo myymälät auki sunnuntaina ?
KIITOS KOVASTI, jos joku vaivautuu vastaamaan!!!
mutta se Parkanon myymälä muutti sellaiseen uuteen kauppakeskukseen noin 300 metrin päähän :) Se näkyy siitä vanhan myymälän pihasta, jos ajaa väärään osoitteeseen ensin :)
viime viikolla Parkanon uudessa tehtaanmyymälässä. Ostin pojalle reimatec+ haalarin 30e(0vh.166¿). Oli kyllä 2-laatua, mutta noilla on niin korkeat laatuvaatimukset, että uskon myös tuon 2-laatuisen kestävän ja pitävän vettä normaalisti. Lisäksi ostin yhden potkupuvun -30%.
Mielestäni myymälässä ei ollut hirveän paljon vaatteita, mutta noita välikausitakkeja oli, en kyllä katsonut mitä kokoa ja värejä, koska ei ollut tarvetta.
Nyt näkyy muuten noita 2-laatuisia paljon huuto.netissä. Yhdessäkin oli hintana 95¿ ja nosto 5¿, eikä kuvauksessa mainittu sanallakaan haalarin olevan 2-laatuinen. Kannattaa siis olla tarkkana mitä huutaa!!!!
Elokuulla olisi tarkoitus lähteä tutustumaan Kankaanpään myymälään, siellä kun ei olla käyty koskaan vielä.
ja niissä näkyi selvästi lapussa 2-laadun merkki, joka oli myymälässä laitettu punaisella tussilla... Esim. allaolevassa kohteessa sen voi huomata.
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=35412809
ja ainakin itse ihmettelen, jos joku myy todella halvalla aivan uutta reimatec + haalaria....Mielestäni täytyy kertoa tarkasti onko haalari 1-laatuinen vai ei!!!
Tuon on kyllä aika julmaa myydä kakkoslaadun tuotetta mainitsematta siitä mitään. En minä vaan olisi tuollaisesta merkistä mitään tiennyt, kun en ole koskaan Reiman tehtaanmyymälässä käynyt. Aika törkeää myyjän puolelta...mahtaakohan puku pitää edes vettä?
vaikka suurennat sen.... Siinä näkyy II punaisella tussilla. Itse ostin kyseisen haalarin sieltä tehtaanmyymälästä ja sanoivat, että pitävät kyllä vettä, mutta eivät anna takuuta sille, kuinka paljon. Tuo haalari maksoi siis siellä 30¿.
Kävin ekan kerran tänä kesänä siellä Reimalla ja olin kyllä todella äkäinen kun näin ne ReimatecPlussa tangot. Minä kuten moni muukin näes olen maksanut samoista haalareista aikanani tosi paljon esim. Nick&Nellyssä. Nyt vasta Reimalla myöntävät niiden olevan kakkoslaatua...
Ne vanhat plussa-haalarit kestävät sen verran kuin perusReimatec yleensä kestää, mutta se plussa on siinä ihan puppua. Meillä on ollut joka kaudelta ReimatecPlussia, ja niissä on ollut kaikenlaisia suunnittelusta johtuvia vikoja. Vasta viime talvena oli eka todella hyvä plussahaalari ilman valmistusvikoja ja kunnon kankaista. Ovat siis harjoitelleet niiden valmistamista kuluttajien rahoilla, ...." loppu sensuroitu" .
Kyllä ne vanhat plussa-haalarit on aina kakkoslaatua, tavalla tai toisella. Mutta paljon niitä on myyty ja valittaminen lienee turhaa, kestävät saman kuin tavallinen Reimatec muttei enempää.
Ikävämpää on tietysti, että huudossa niitä myydään ykköslaatuna koko ajan. Mutta huudossa näköjään myydäänkin lähes kaikkea mitä tehtaanmyymälässä oli, kalliimmalla vain.
Saisivat merkitä Reimalla pysyvästi pesulappuun jotenkin sen II_laadun niin tämä arveluttava sekoilu loppuisi.
siis sirje on oikeassa, aiemmin reimatec+ on ollut ihan sutta.
Johtuen siitä, että aluksi reima yritti säästää ja reimatec+ käytettiin heidän oma keksimäänsä kangasta CONDURAA (ovelasti nimesivätkin tämän lähelle patentoitua tuotetta), ja tämä kangas oli ihan sutta, niinkuin Sirje sanoi, kesti vain sen minkä perusreimatecin kestää. Ja kangasta oli ainakin vanhemmissa puvuissa vain polvissa ja pepussa.
No viime vuonna (vaiko toissa vuonna) reima osti oikeudet käyttää CORDURAA, joka on patentoitu kangas ja jonka tunnistaa aina siitä, että reimallakin puvun miljoonan lapun joukossa roikkuu oranssi-musta lappu jossa lukee CORDURA.
Eli nyt reiman reimatec+ puvut tehdään oikeasta cordurasta eli siitä mitä käytetään mm. työmiesten puvuissa.
Uskon, että tuo hölmö oman kankaan kokeilu maksoi reimalle aika lailla, sillä moni ei ole vielä tajunnut, että uudet reimatec+ on ihan erikangasta ja siksi aivan eri puvut laadultaan ja ominaisuuksiltaan kuin vanhat kokeilut. Ja juuri tämän sotkun takia ei reimatec+ muutamaan kauteen näkynyt ollenkaan.
Toivottavasti tämä selvitti vähän asiaa. Ja tosiaan tuo tehtaanmyymälän 2-luokan puku on juuri tuota vanhaa kangasta eikä aitoa corduraa.
Ja muuten on ollut hyvä paitsi päästää vedet polvista sisään. Vahvike on ollut ihan corduraa. koko122 eli jo kovassa käytössä ja nyt menossa vielä pikkuveljelle.
Nyt on kaapissa odottamassa uusi tuollainen kakkoslaadun puku ja kävin just tarkistamassa niin siinä luki cordura ja se pikku r haalari on juuri noita kankaanpään tehtaanmyymälästä 30¿.
Eli ainakin edelliseen olen ollut tyytyväinen. Kesto on ollut hyvä. Ja nytkin ostin tuon haalarin kestävyyden takia tietäen ettei veden pito oo välttämättä parasmahdollinen. 30¿:lla ei kovin kestävää halppishaalaria vielä saa.
Eli ilmeisesti uuttakin kangasta on kakkoslaatuisena, silloin vika tosiaan on varmaan vedenpidossa.
Mutta itse olisin juuri aika tarkka, että on tuota corduraa eikä sitä reiman omaan kangaskokeilua. Olen meinaan pienissä lastenvaateliikkeissä nähnyt vieläkin aletangoissa noita vanhoja ei-aitoa-corduraa pukuja ja niitä en kyllä itse ostaisi sillä hinnalla.
Ainakin niissä meidän Nick&Nellystä ostetuissa ja nyttemmin II-laaduksi todetuissa on lapussa selvästi kirjoitettu että ovat erityisen kestävää Corduraa - perässä vielä se tuotemerkkitunnus R. Olen säästänyt puvut lappuineen kun mietin mitä niille tekisin, joten tästä olen ihan varma. Haalarin sivusaumassa ei sensijaan ole kelta-mustaa Cordura-lappua.
Tunnistamisen kannalta on tärkeää huomata ero kankaiden paksuudessa ja käyttötavassa: tämä II-luokan Cordura on paljon ohempaa kangasta ja sitä on edessä vain polvista alaspäin sekä pepussa. Kun taas viime talven huippuhyvissä Reimatec-plussissa (165 e) koko alaosa, vyötäröstä alas, on paksua, jäykempää ja vahvaa Corduraa.
Käytössä ero on ihan selvä, ohut II-laatu kestää saman kuin tavallinen Reimatec-kangas eli vaalenee ja pehmenee polvista kun taas uusi paksu Cordura on talven jäljiltä lähes uudenveroinen.
Kävin viimeksi juhannuksen tienoilla, joten en tiedä päivän tilannetta, mutta itse olen tehnyt löytöjä jokaisella käynnillä.
Mallikappaleita ja muita poistoja ollut aina edullisesti, normaalihintaiset samoissa hinnoissa kun kaupoissa. Viimeksi paras löytö baby-mallinen Reimatec-talvihaalari 39 ¿ (normaalihintana oli 98¿).
Parkanon liikkeessä oli muuttomyynnin takia paljon alennuksia, mutta en tiedä onko jo muuttanut (ihan kivenheiton päähän entisestä). Haalari löytyi kuitenkin Kanakaanpäästä, malli ja koko osuivat kohdalleen.
Jonsku.