Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi fitness-naisilla on pakonomainen tarve saada V:n muotoinen vartalo?

Vierailija
13.01.2014 |

Millainen nainen haluaa vartalon, joka on ominainen nuorelle miehelle eikä fertiili-iässä olevalle naiselle?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halusin ja sain. Ihan siksi että tämmönen kroppa jaksaa treenata kovempaa, auttaa jaksamaan töissä ja helpottaa ihan arkeakin sillä ettei väsy fyysisesti. Sitä paitsi on ihan jees jos oma kroppa miellyttää OMAA silmää.

Oliko muuta?

Vierailija
2/33 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siltähän se keho näyttää, jos siinä on paljon lihasta (myös ylävartalossa) ja vähän rasvaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 17:34"]

Itsehän ajattelin jättää selkäliikkeet treeneistä kokonaan pois vähäksi aikaa, koska maltillisellakin treenillä selkäni leveni omaan makuuni liikaa ja vartalo alkoi muistuttaa liikaa V-kirjainta ja näyttää hieman maskuliiniselta.

[/quote]

Miten nopeasti on odotettavissa lihasten pienenemistä ja selän kaventumista? Entä miten treenitauon jälkeen pitäisi treenata selkää, jos haluaa pitää sen sirona? Tähänkin asti olen tehnyt vain 1-2 selkäliikettä per treeni ja pitkillä, jopa 30 toiston sarjoilla ja silti selkään on tullut liikaa palaa. Tasapainon vuoksi pitäisi varmaan kuitenkin tehdä selällekin edes jotain.

[/quote]

Älkää huoliko, ei teillä pienestä jumppailusta selkä kasva: sitä kummallista uutta muotoa vartalossanne kutsutaan vyötäröksi, se ilmestyy laihtumisen seurauksena ja saa ikäänkuin selän näyttämään leveältä. Ymmärrettävä erehdys, on nimittäin melko harvinainen ilmiö nykypäivänä.

Vierailija
4/33 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 17:34"]

Itsehän ajattelin jättää selkäliikkeet treeneistä kokonaan pois vähäksi aikaa, koska maltillisellakin treenillä selkäni leveni omaan makuuni liikaa ja vartalo alkoi muistuttaa liikaa V-kirjainta ja näyttää hieman maskuliiniselta.

[/quote]

Miten nopeasti on odotettavissa lihasten pienenemistä ja selän kaventumista? Entä miten treenitauon jälkeen pitäisi treenata selkää, jos haluaa pitää sen sirona? Tähänkin asti olen tehnyt vain 1-2 selkäliikettä per treeni ja pitkillä, jopa 30 toiston sarjoilla ja silti selkään on tullut liikaa palaa. Tasapainon vuoksi pitäisi varmaan kuitenkin tehdä selällekin edes jotain.

[/quote]

Älkää huoliko, ei teillä pienestä jumppailusta selkä kasva: sitä kummallista uutta muotoa vartalossanne kutsutaan vyötäröksi, se ilmestyy laihtumisen seurauksena ja saa ikäänkuin selän näyttämään leveältä. Ymmärrettävä erehdys, on nimittäin melko harvinainen ilmiö nykypäivänä.

[/quote]

Heh heh, kyllä minulla on aina ollut vyötärö, mutta ennen vartalon malli ollut naisellisempi ja nykyään kärjellä seisova kolmio, mistä en itselläni pidä. Body fitness -harrastajien mielestä selkänihän varmasti on kapea, mutta meillä onkin erilaiset treenitavoitteet ja omaan makuuni selkä on leventynyt liikaa.

Vierailija
5/33 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan tiedä, ite oon aina vihannu leveetä selkääni ja hartioita... Ei oo omaan makuun kovin naisellista. Ja harmittaa se, ettei tää vartalo treenaamalla kummene, kun ei se perse vaan levene...

Vierailija
6/33 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en pidä tuosta leveästä selästä :( Mulla on luonnostaan leveät hartiat ja kun nostan painoja niin alan pian näyttää mieheltä. Siksi treenaan enemmän alakroppaa ja vain vähän selkää. Minun silmääni nuo Fitnessnaiset on aika kauhean näköisiä.

Vierailija
7/33 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vartalonmalliltani v mallinen ja se on haitannut mua aina :( mut minkäs voin kun geeniperimät on näin päättänyt. Olisin mieluusti X

Vierailija
8/33 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 07:40"]

Millainen nainen haluaa vartalon, joka on ominainen nuorelle miehelle eikä fertiili-iässä olevalle naiselle?

[/quote]

Tiimalasi on todellisuudessa harvinainen vartalotyyppi eikä mitenkään yleisin naisten vartalo. X- ja Y-vartalo ovat ehkä yhtä suuria esiintyvyydeltään. Yleisin naisten vartalotyyppi on H eli tasapaksu.

Vierailija
9/33 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 07:47"]

Mä halusin ja sain. Ihan siksi että tämmönen kroppa jaksaa treenata kovempaa, auttaa jaksamaan töissä ja helpottaa ihan arkeakin sillä ettei väsy fyysisesti. Sitä paitsi on ihan jees jos oma kroppa miellyttää OMAA silmää.

Oliko muuta?

[/quote]

Sulla aika rankka työ sitten.

Vierailija
10/33 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 07:47"]

Oliko muuta?

[/quote]

Mä kysyisin, että miten olet päätynyt naisena pitämään miehekästä vartaloa kauniina? Itselläsi siis? Sanoithan tuossa, että vartalo miellyttää omaa silmääsi.

Vierailija
11/33 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 00:01"]

Allyson Felix on kyllä ihana. Näyttäisin loputtomasti mieluummin siltä kuin nr13 linkittämältä toiselta naiselta.

[/quote]Niin minäkin terv. 13

Vierailija
12/33 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 20:50"]

Koska mikään ei oo rumempaa kun sellainen pullonkaulan mallinen kroppa, varustettuna mahakummulla ja roikkuvalla perseellä. Niin ja siihen huono ryhti, niin avot! Olikos jotain muuta kysyttävää?

[/quote]

Juuri näin. Terveelliset elämäntavat, ruokavalio ja liikunta pitävät terveenä sekä nuorekkaana. Kaunis ulkonäkö ja voima ovat tietysti plussaa!

Vierailija
13/33 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikini Fitnessissä haetaan kyllä enemmän X-mallista kuin V-muotoista kroppaa.

Vierailija
14/33 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko "fitness-nainen". Käyn salilla 2-4 kertaa viikossa ja harrastan lisäksi kävelyä ja vähän juoksua, kesällä pyöräilyä jne. En kiinnitä erityisesti huomiota hiuksiini, en juuri meikkaa tms. Tavoittelen terveyttä ja hyvää kuntoa, urheilullinen ulkonäkökin miellyttää. Tosin en tietoisesti tavoittele V:n muotoista vartaloa, vaan yritän kehittää jalka- ja pakaralihaksiakin. 

Kummasti alkanut viime aikoina esiintyä näitä aloituksia fitnessnaisista, tavallinen kuntosalillakäyntikin taitaa olla joidenkin mielestä vähän epäilyttävää.

Vierailija
15/33 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt huimasti parempi kuin pallomahainen läski.

Vierailija
16/33 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska fertiili-ikäisen naisenkin kroppa on V-mallinen, jos siitä kuoritaan pois läski.

Vierailija
17/33 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska fertiili-ikäisen naisenkin kroppa on V-mallinen, jos siitä kuoritaan pois läski.

Vierailija
18/33 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mikään ei oo rumempaa kun sellainen pullonkaulan mallinen kroppa, varustettuna mahakummulla ja roikkuvalla perseellä. Niin ja siihen huono ryhti, niin avot! Olikos jotain muuta kysyttävää?

Vierailija
19/33 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää fitness-touhu on mennyt vähän yli, naiset tavoittelevat miehekkään näköistä vartaloa. Sellainenhan V-mallinen kroppa on.

Mitään pahaa en tietenkään näe liikunnassa ja terveellisissä elämäntavoissa ja kuntosalilla käymisessäkään, mutta sitten alkaa tökkiä, kun niistä lihasten tavoitteluista tulee tärkein päämäärä elämässä ja esim. fb:ssä ei muusta päivitelläkään kun siitä, että kuinka tietyn lihaksen kasvaminen edistyy (kuvien kera)...

Huvinsa kullakin.

Itsekin harrastan liikuntaa ja terveellisiä elämäntapoja, mutta haluan silti näyttää naiselliselta.

Vierailija
20/33 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 20:31"]

Tosin en tietoisesti tavoittele V:n muotoista vartaloa, vaan yritän kehittää jalka- ja pakaralihaksiakin.

[/quote]

Väitän kyllä että fitness-naiset treenaavat tasapuolisesti koko vartaloa eivätkä pelkästään yläkroppaa. Fitness-naisten jalat ovat paremmassa kunnossa kuin suurimman osan perus-suomimiesten jalat. Joka muuta väittää on väärässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi