YHTÄKKISET KOVAT KOHTUKRAMPIT
Niin, makaan sängyssä ja yritän nukkua niin 15 min sit alkoi tosi kovat kivut. Navasta nilkkoihin särkee ihan helvetisti ja alamahaan jomottaa niin että tuli jo itkukin!! Menkat pitäs alkaa ke tai to.. Otin äsken vikan e-pillerin... Mikä avuksi!! Ei voi nukkua tai olla paikoillaan ku kramppaa :(
Kommentit (9)
Ota särkylääkettä ja käy kuumassa suihkussa.
Ja jossei se mee ohi, niin soita apua, ei kuulosta ihan normaaleilta menkka- tai niiden aluskivuilta, jos nilkkoihin asti särkee... :(
Oletko ollut suojaamattomassa yhdynnässä?
Kaverille iski kerran kamalat vatsakrampit, se makasi takapenkillä sikiöasennossa kun vein hänet sairaalaan ja kävi ilmi että hänellä oli klamydian aiheuttama kohtutulehdus.
No mulla on aina niin kovat kuukautiskivut että on selästä nilkkoihin saakka.. Tää onki nyt tAas eka kerta pariin kuukauteen ku uskallan pitää tAukoviikon ja menkat.. Kipujen takia en uskalla pitää usein
Litalgin on loistava menkkäkipulääke, kannattaa pyytää lekurilta resepti!
Kannattaa hankkia kunnolliset kipulääkkeet. Tuolle i6hmetteleijälle, ole onnellinen että et kärsi järkyttävistä menkkakivuista. Minulla myös valitettavasti kivut niin järkyt että joskus makaa sikiöasennossa vessanlattialla eikä kykene sieltä ylös. Näin siis käy jos ei älyä tai pääse ottamaan särkylääkkeit. Ajoissa.
Kuumassa suihkussa myös istun tai makaan ja pyyhem mahan päälle niin että se lämpö pysyy siinä paremmin. Jotkut sanoo että liikunta auttaa,mutta minä en ainakaan kykekne edes k.velemään kunnolla kun kivut on pahimmillaan.
Myös alapäähän vihloo hirveesti..