Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa perheellisen miehen pettämään?

Vierailija
13.01.2014 |

Miehellä on perhe, vaimo ja kaksi pientä lasta. Silti tämä säännöllisen epäsäännöllisesti käy itseään 8vuotta nuoremman naisen luona joko naapuripaikkakunnalla, tai he tapaavat yhteisten tuttujen luona..

Väliaikana on satunnaista txt tälle kakkosnaiselle, muka ihan vaan viattomasti kuulumisia kyselee, muttei oikeastaan muuta??

Mikä on tämän miehen motiivi, kun kuitenkin yrittää pitää jutun kynsin ja hampain salassa, muttei sitä kuitenkaan tahdo lopettaa??

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei rakasta vaimoaan. Kaikki muut syyt on vain tekosyitä, joko rakastaa tai ei, jos rakastaa, ei halua muita naisia, jos ei rakasta, niin ihan sama ketä panee.

Vierailija
2/13 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori mies ja liian kovat himot..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se perhe ja kaksi pientä lasta. Kaiketi perhe on kaikille tärkeä juttu, mutta pienten lasten vanhempana oleminen ei ole helppoa psyykkeelle varsinkaan jos parisuhteesta on kadonnut intohimo (väsymyksen takia yleensä) ja jos vastaan tulee joku, jonka kanssa kokea alkuhuumaa.

Vierailija
4/13 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tämä mies sitten on?? Jos on vielä "nuori" en ihmettele... Etenkään jos kotona ei saa... :P

Vierailija
5/13 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei saa tällä hetkellä kotona kovinkaan usein koska olen todella väsynyt. 2 lasta, kolmen vuoden aikana olen nukkunut ehkä kymmenen kokonaista yötä.

Olen jopa antanut miehelle lupaa tyhjentää kassit muualla, mutta jos ei saa minulta niin on mieluummin ilman.

Vierailija
6/13 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta tuo tarina, missäpäin suomea tämä mies tätä toimintaa harjoittaa??

Uusimaa??

Vierailija
7/13 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, joo, tulee mieleen yks päälle 3-kymppinen mies, joka on vuosien saatossa useampaan otteeseen yrittänyt saada mua sänkyyn ja ollut ties missä mun kanssa kun on pitänyt olla hakemassa vaimolle ruokaa - ja pieni lapsi tietenkin odottamassa kotona. Toisaalta sillä miehellä taitaa olla ainakin kolmen naisen kanssa jo lapsia. Ite tunnistin ihmistyypin heti ja tajusin ettei kannata sekaantua vaikka hauskaa seuraa olikin.

Vierailija
8/13 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tämä tapaus uudeltamaalta..

-Ap

Vierailija
9/13 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tämä tapaus uudeltamaalta..

-Ap

Vierailija
10/13 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun mielestä noi tapaukset on tosi surullisia, jossa miehet kokevat itsensä "hylätyiksi" tai mitä vaan, että päätyvät vieraisiin. Varsinkin jos lapset on tehty tarkoituksella ja yhteisellä päätöksellä, niin aika naiivia käytöstä jos ei osaa muutamaa vuotta olla ihmisiksi. Lapset hoitoon, vanhemmat kylpylään ja parisuhteelle enemmän aikaa.

Vierailija
11/13 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee vaihtelua ja jännitystä suhteeseen, muttei halua, että vaimo saa tietää, koska rakastaa häntä ja lapsia

Vierailija
12/13 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käsittäisin että useimmiten kyse ei oo vaihtelusta ja jännityksestä siinä määrin että lähtis "lintsille" vaan enemmänkin että arki on nin harmaata ja puuduttavaa, että mikä vaan saa tuntemaan itsensä hyväksi voi kelvata. Kyllä noitakin tapauksia voi ymmärtää jos haluaa, eikä pettäminen poislue sitä etteikö rakastais vaimoa ja lapsia.

Vierailija
13/13 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö tollasesta säännöllisestä toiminnastakin tuu lopulta puuduttavaa? Lähteekö tää mies sit sen toisenkin muijan hoivista ja etsii uuden kolmannen naisen? Syöksykierre?!? Mikä ihme siinä perheessä ei toimi?

Suosittelen kysyyn siltä mieheltä, miks se ravaa tän toisen naisen luona, mitä se oikeesti haluaa?? Ja kuka nainen oikeesti alistuu oleen ikuinen kakkonen ja lohtu ja tuki.. -Tai panopuu??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi