Eka yövuoro ja olen ihan pihalla :)
On ollut 2 perehdytysvuoroa, kaksi iltavuoroa (eli neljä päivää yhteensä) ja nyt olen täällä yksin ja koitan miettiä että mitä hiivattia täällä nyt sitten tekis =D
No, kunhan kaikki asukkaat ovat hengissä kunhan aamuvuoron työntekijät saapuu... Siinä taitaa olla mun ykköstavoite :)
Kommentit (34)
Onko asukaskunnalla loppujen lopuksi merkitystä yöaikaan kun heidän kanssaan ei voi tehdä mitään koska nukkuvat....?
Ja sori etten käytä lainauksia, ei oikein vain tahdo toimia kun kännykällä.
Ei ole kuitenkaan niin vilkas keskustelu etteikö tietäisi kenelle vastaan mitäkin =D
Onko sinulla työpaikka jo odottamassa että palaat tuttuihin hommiin vai joudutko hakemaan töitä?
tää kuulostaa ihan liikaa mun yhdeltä kaverilta, jolla tänään eka yövuoro..... :D
On työpaikka, mutta tod.näk menen uudelle osastolle (hoitaja minäkin). Nyt vauva nukahti viereen, tunti sitten meni lakanoita myöten kaikki vaihtoon kun vaippa oli fuskannut. Jee :)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 03:23"]
tää kuulostaa ihan liikaa mun yhdeltä kaverilta, jolla tänään eka yövuoro..... :D
[/quote]Vantaalla.........?
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 03:25"]
On työpaikka, mutta tod.näk menen uudelle osastolle (hoitaja minäkin). Nyt vauva nukahti viereen, tunti sitten meni lakanoita myöten kaikki vaihtoon kun vaippa oli fuskannut. Jee :)
[/quote] Jiihaa, aina yhtä ihanaa =D
Joo, lainaukset toimii taas kun muistin chromen incognito-ikkunaa =D
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 03:28"]
tosin sillä kaverilla ei ole vauvaa :D
[/quote] No sitten mä en oo sun kaveri ainakaan =D
tosin se mun kaveri saattais olla niin hölmö, että keksis tarinan vauvasta hämätäkseen, jotta voisi kirjoittaa ja kuluttaa aikaansa vauva.fi-sivustolla :D varsinkin, jos ei ole tietokonetta tai leffaa tms. No mut hei, joka tapauksessa hyvää yötä, toivottavasti keksit tekemistä ja menee nopee ohi. Täytyypä kysellä tältä mun kaverilta joku päivä, että mitä teki ekassa yövuorossaan ;D
Kauniita unia =)
Joo, mä taidan tutustua kaappeihin täällä, jos joskus jonain kauniina päivänä sitten löytäisin mitä haen avaamatta ensin viisi kaappia ja kahdeksan laatikkoa.
Kauniita unia =)
Joo, mä taidan tutustua kaappeihin täällä, jos joskus jonain kauniina päivänä sitten löytäisin mitä haen avaamatta ensin viisi kaappia ja kahdeksan laatikkoa.
Melkein meinasin jo nukahtaa kun AV hiljeni liikaa... Laitoin tuossa äsken ohrapuuroa uuniin, toivottavasti kelpaa. Vois katsoa jos pakastimesta löytyisi marjoja, jos saisi marjakeittoa puuron kaveriksi.. ja pysisin hereillä kun teen jotain =D
Täytyy pyytää että joku opettaa mua kutomaan sukkia tai jotain...
Joo meilläkin tuo yöllä rinnalla oleminen samanlaista, nälkä ei ole mutta ei rauhoitu jatkamaan unia jos ei saa rintaa suuhun. Vieroittaminen olisi kohta edessä, saa nähdä miten menee! Nyt vauva hereillä ja ääntelee vieressä, joten valvonpa minäkin.. T: se jolla äippäloma kohta päättymässä