Eka yövuoro ja olen ihan pihalla :)
On ollut 2 perehdytysvuoroa, kaksi iltavuoroa (eli neljä päivää yhteensä) ja nyt olen täällä yksin ja koitan miettiä että mitä hiivattia täällä nyt sitten tekis =D
No, kunhan kaikki asukkaat ovat hengissä kunhan aamuvuoron työntekijät saapuu... Siinä taitaa olla mun ykköstavoite :)
Kommentit (34)
Kyllä se siitä, kai siellä on joku perehdytyskansio, jota voit vielä syynäillä ja mikä asiakaskunta sitten onkaan kyseessä, niin käy kierrolla 1-2h välein :)
Ilmeisesti aika hiljainen paikka ja vähän töitä kun sun tarvii miettiä mitä tekisit :D T. 8v pelkkää yötä tehnyt
Saan olla netissä koska joskus voi tarvita netistä tietoa.
Facebookiin esim ei pääse työkoneelta, mutta kännykällä pääsee kaikkialle =D
Kierrot töihin tullessa, kahdentoistakieppeillä ja aamulla viiden maissa. Ei kahden tunnin välein.
Siis oletko heti siellä yksi yössä?! Vanhusten osasto ilmeisesti vai missä olet? Tosi luottavaisin mielin omat vanhukset osastoille... Ei siis loukkaus sinun taitojasi kohtaan, vaan sen paikan jos eivät paremmin perehdytä. Eikö sulle ole kerrottu mitä sinun pitää tehdä siellä yöllä?
On todella hiljainen paikka.. onneksi ja valitettavasti :)
Eroaa kyllä todella paljon aiemmista paikoista.
Hereillä pysyn varmasti, äititsloma loppui vasta pari viikkoa sitten ja nyt jo 9kk vauva on aina ollut huono nukkumaan joten en ole muutenkaan nukkunut kovin paljon öisin viime aikoina.
Jäikö vauva isän kanssa? T: toinen jolla myös kohta äitiysloma päättymässä
Ei ole vanhuksia tässä hoitokodissa.
On kyllä kerrottu mutta eihän kaikkea voi heti muistaa... Kauppalista on tehty, infotaulu päivitetty, lakaisen kohta lattiat ja käyn kurkkimassa että kaikilla on kaikki hyvin.
On kyllä reipas isän kanssa, mutta todella innoissaan kun rulen kotiin. Niin leveä hymy että ihme ettei oo kallo haljennut =D
Ja minulla on posket vähän kipeänä kun se taputtaa innoissaan vähän liian kovin :)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 00:12"]Kierrot töihin tullessa, kahdentoistakieppeillä ja aamulla viiden maissa. Ei kahden tunnin välein.
[/quote] tämä ei siis ollu ap
Tämä eka yö on kuitenkin vähän rankka kun on eka yö ilman rintaa... tuttia ei huoli =/
Mutta pakkohan se on joskus vieroittaa kuitenkin... ja viime aikoina ei ole edes maidon takia halunnut rintaa, vasta aamulla oikeasri juonut ja yötissittely on ollut vain tapa.
Kehitysvammaisia? Joku psykiatrinen osasto? Ajattelin vaan että ehkä siten voisin keksiä sulle jotakin tekemistä.
Saatko olla netissä? Eikö teillä ole rajoitettu netin käyttöä?