Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uuden suhteen ongelmat

Vierailija
12.01.2014 |

Olen jonkin aikaa tapaillut suunnilleen ikäistäni nuorta miestä (alle 25v). Ongelmana on, että vaikka useimmiten hän tekee aloitteen seksiin ja on ainakin näennäisesti innostunut aiheesta, on erektio lähes joka kerralla puolikova ja yhdyntää on vaikea saada onnistumaan. Aluksi pistin sen uuden suhteen ja siitä johtuvan jännityksen piikkiin, mutta nyt, kun muutaman kuukauden tapailun ja kymmenien seksikertojen jälkeen ongelma on edelleen sama, alan jo hieman huolestua.

Olen suhtautunut asiaan mahdollisimman rauhallisesti: en ole huomauttanut asiasta, olen yrittänyt olla luomatta minkäänlaisia paineita, käyttänyt aikaa pussailuun, silittelyyn, käsin hyväilyyn, suuseksiin jne. Olen itse alkuvaiheessa todella kiihottunut ja märkä ja haluaisin itse yhdyntää, koska nautin siitä todella paljon. Pitkitän kuitenkin esileikkiä niin kauan, kunnes mies kokee olevansa valmis yrittämään sitä. Ja lähes joka kerta ongelma on sama: oma fiilikseni on jo hieman laskenut enkä ole enää tarpeeksi märkä, vaikka haluankin yhdyntää. Tästä seuraa se, että hänen ei niin täysin kova peniksensä lopahtaa, kun sitä ei saakaan helposti sisään. Sitten pitää taas uudelleen lämmitellä, kunnes jossain vaiheessa onnistutaan saamaan penis sisälle.

Olen huomannut, että minun alkaa olla vaikea nauttia seksistä hänen kanssaan ja olen alkanut tuntea itseni jollain tapalla epäkiihottavaksi, koska hän ei saa kanssani kunnon erektiota. Ihan kuin olisin vain joku, johon hän paremman puutteessa yrittää purkaa paineitaan, vaikka en ihan kiihotakaan. Mies on muuten oikein mukava ja jatkaisin mielelläni tapailua, mutta ajatus mahdollisesti vuosia tai vuosikymmeniä kestävästä epätyydyttävästä seksistä pelottaa.

Missä mahdollisesti on vika ja mitä asialle voisi tehdä? Pelkään, että miehen kanssa suoraan keskusteleminen pahentaa asiaa

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhliiko mies paljon? Minulla oli opiskeluaikana miesystävä, jolla alkoi ilmetä noita ongelmia sen myötä, kun vähintään 3 kertaa viikossa kävi juomassa kunnon kännit kavereiden kanssa... 

Vaikka onhan noita erektio-ongelmia toki joskus ihan muutenkin myös nuoremmilla. Ja niihin voi hankkia lääkkeitä ihan jos asia vaivaa.

Vierailija
2/9 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä et ole yhtä hyvä kun edelliset niin tuo on tavallista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä et ole yhtä hyvä kun edelliset niin tuo on tavallista

Vierailija
4/9 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 22:58"]

Juhliiko mies paljon? Minulla oli opiskeluaikana miesystävä, jolla alkoi ilmetä noita ongelmia sen myötä, kun vähintään 3 kertaa viikossa kävi juomassa kunnon kännit kavereiden kanssa... 

Vaikka onhan noita erektio-ongelmia toki joskus ihan muutenkin myös nuoremmilla. Ja niihin voi hankkia lääkkeitä ihan jos asia vaivaa.

[/quote]

Jonkin verran juhlii juu, kun nuoria ollaan :) Mutta ei kyllä ihan kolmea kertaa viikossa.

Vierailija
5/9 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ongelma on siinä, että sinä olisit epäkiihottava. Miehellä voi olla itsetunto-ongelmiakin, jonka takia seksi ei meinaa onnistua.

Vierailija
6/9 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 23:18"]

Tuskin ongelma on siinä, että sinä olisit epäkiihottava. Miehellä voi olla itsetunto-ongelmiakin, jonka takia seksi ei meinaa onnistua.

[/quote]

Tai sitten jotain ihan fysiologista vaan, mihin auttaisi lääke.

Vierailija
7/9 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoiko?

Vierailija
8/9 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 23:23"]

Tupakoiko?

[/quote]

Ei tupakoi :)

Vierailija
9/9 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 23:18"]

[/quote]

Niin kyllähän sitä järjellä ajatellen täytyy olla jotain muuta, kuka nyt haluaisi kuukausikaupalla tapailla ja harrastaa seksiä jonkun kanssa, jota pitää todella epämiellyttävänä. Kurjaa vain, jos hänellä tosiaan on jokin itsetunto-ongelma tai suorituspaineita, joista hän ei halua puhua ja joiden seurauksena minä alan tuntemaan itseni epäviehättäväksi ja kehittämään itselleni myös niitä itsetunto-ongelmia :(