Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko (kuva)esimerkkejä naisista jotka rotevia ja ”isoluisia” mutta silti hoikkia?

Vierailija
15.10.2020 |

Ja kyllä, kyselen koska olen itse vanttera. Siroa minusta ei saa tekemälläkään. Aina ollut normaalipainon ylärajoilla, mietin saisiko minusta hyvännäköisen laihduttamalla.

Jos siis keksit julkkiksen tms. joka ”isoluinen” mutta laiha, laita linkki!

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keihäänheittäjä Trine Hattestad. Kaunis nainen.

Vierailija
62/88 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idina Menzel, Brooke Shields, Lucy Lawless (Xena), Jessica Chastain (katsokaa mitkä riuskat ranteet), Liv Tyler

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harva länsimaalainen nainen on ”siro” ja on aika rasistista haukkua tavallisia, hoikkia ja laihoja länsimaalaisia naisia roteviksi ja miesmäisiksi.

Luonnostaan siroja ihmisiä on Koreassa, Indonesiassa ja Afrikassa. Kyse on geneettisistä eroista, eikä ihmisiä tulisi erotella näin.

Olet oikeassa. Ohmettelen saamiasi alapeukkuja.

Isoimmat hoikat näkemäni ihmiset olen nähnyt Hollannissa.

Vierailija
64/88 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cameron Diaz, hänellä on todella vähän rasvaa vartalossa, mutta leveät hartiat tekevät "rotevan" olemuksen ylävartalossa. Jalat on silti hoikat. 

Vierailija
66/88 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennie Garth tuli mulle heti mieleen. Laihtui eronsa jälkeen ihan tikuksi mutta oli silti jotenkin iso. Kirsi Alm-Siira ja Nanna Karalahti esimerkkejä paljon urheilevista timmihköistä naisista joista saa kuitenkin ison vaikutelman. Samoin Rita Niemi-Manninen.

Vierailija
67/88 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim Cattrall, Jamie Lee Curtis

Vierailija
68/88 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt, ettei kukaan ole vielä maininnut Handmaid's Talen Elisabeth Mossia:

https://images.app.goo.gl/aFsyZw2KcHG2K5j56

Hänellä on leveät hartiat ja kehon massa vaikuttaa keskittyvän ylävartaloon. Lisäksi suuri pää korostaa vaikutelmaa. Ei uskoisi, että hän on vain 159-senttinen.

Olen kyllä iloinen, että oman vartalotyypin edustusta näkyy televisiossa!

Vierailija
69/88 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olen itse. On haukuttu läskiksi ja lihavaksi vaikka olin normaalipainoinen eli en siis ylipainoinen. Tätä oli oikein ihmetelty miten olen niin lihava. Kyse on siitä että olen suorakaide-omppu ja leveät hartiat ja leveä lantio ilman selvää vyötäröä jne. Eli en ole todellakaan siro ja hentoinen.

Sama täällä. Nyt olen ihan aidosti ja oikeasti vaan läski, mutta nuorempana olin oikeasti hoikka. Sairastuinkin syömishäiriöön nuorena, koska luulin ruumiinrakenteeni takia olevani lihava. Nyt kun niitä kuvia katsoo niin olin vaan suora ilman lantiota.

Vierailija
70/88 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
71/88 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmillaan laihtuessaan voi näyttää kurvikkaalta, kuten tässä kuvassa: https://www.google.com/search?q=big+boned+woman&client=tablet-android-s…

Tai sitten laihtuu vääristä kohdista, vatsa jää ja peppu pienenee. Se ei ehkä ole toivottu lopputulos. Vaatii paljon aikaa ja vaivaa, treeniä ja oikeanlainen ruokavalio... ei kannata paastota.

Vierailija
72/88 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mariah Carey nuorempana, todella hoikka mutta yläkropassa aina rasvaa/massaa/lihasta. Eli vartalonmuoto painottuu yläkroppaan ja jalat aina olleet hoikat. 

Kelly Clarkson myös mielestäni hyvässä kunnossa mutta ns. rotevampi yleisellä mittapuulla 

Jennifer Lopezilla on todella upea kroppa mut jos googlaa bikinikuvat niin näkee että hänellä on myös paljon lihasta ylävartalossa eikä ole siro vaikka omaakin tiimalasivartalon! Eli lihasta/massaa löytyy koko kropasta. 

.tb_button {padding:1px;cursor:pointer;border-right: 1px solid #8b8b8b;border-left: 1px solid #FFF;border-bottom: 1px solid #fff;}.tb_button.hover {borer:2px outset #def; background-color: #f8f8f8 !important;}.ws_toolbar {z-index:100000} .ws_toolbar .ws_tb_btn {cursor:pointer;border:1px solid #555;padding:3px} .tb_highlight{background-color:yellow} .tb_hide {visibility:hidden} .ws_toolbar img {padding:2px;margin:0px}

Jennifer Lowpants on ennemmin päärynä kuin tiimalasi.

Vierailija
73/88 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monacon Charlene, Charlize Theron, Ella Kanninen, Busy Philipps, Laura Prepon, Kristiina Mäkelä. 

Vierailija
74/88 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabrielle Reese ja Ivanka Trump

Vierailija
76/88 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelly Osbournen kroppaa olen ihmetellyt aina. Nytkin laihtunut varmaan 30 kiloa mutta silti näyttää jotenkin lihavalta. Hän on pieni ja laiha mutta silti lihava. Ei voi ymmärtää.

Vierailija
77/88 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pitkä ja leveäharteinen nainen ja katson vaatetusvinkkejä yms seuraavilta naisilta: Charlize Theron, Geena Davis, Monacon hovin kaikki naiset, Julia Roberts. Noista ainakin Geena on sama pituinen kuin minä 183 cm.

Vierailija
78/88 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennie Garth tuli mulle heti mieleen. Laihtui eronsa jälkeen ihan tikuksi mutta oli silti jotenkin iso. Kirsi Alm-Siira ja Nanna Karalahti esimerkkejä paljon urheilevista timmihköistä naisista joista saa kuitenkin ison vaikutelman. Samoin Rita Niemi-Manninen.

Alm on alle 160 cm.

Vierailija
79/88 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pitkä ja leveäharteinen nainen ja katson vaatetusvinkkejä yms seuraavilta naisilta: Charlize Theron, Geena Davis, Monacon hovin kaikki naiset, Julia Roberts. Noista ainakin Geena on sama pituinen kuin minä 183 cm.

Unohdin Michelle Obaman, samaa kastia. Ja Brooke Shields toki myös 183 cm, mutta en ole seurannut hänen tyyliään.

Vierailija
80/88 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liv Tyler. Leveät hartiat, isot jalat ja kädet, jykevät raajat.