Olisiko (kuva)esimerkkejä naisista jotka rotevia ja ”isoluisia” mutta silti hoikkia?
Ja kyllä, kyselen koska olen itse vanttera. Siroa minusta ei saa tekemälläkään. Aina ollut normaalipainon ylärajoilla, mietin saisiko minusta hyvännäköisen laihduttamalla.
Jos siis keksit julkkiksen tms. joka ”isoluinen” mutta laiha, laita linkki!
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä tarkoitat "isoluisella"? Siis pitkä? Lihaksikas? Mitä? Vai tarkoitato, että haluat kuvan läskistä, joka on laiha?
Tarkoitan siron vastakohtaa 😊 Eli esim. harteikas, paksut raajat jne. rasvaprosentit olisikin alhainen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä tarkoitat "isoluisella"? Siis pitkä? Lihaksikas? Mitä? Vai tarkoitato, että haluat kuvan läskistä, joka on laiha?
Eikö tuo ole ihan selvä, että isoluinen viittaa rakenteellisesti isoon ihmiseen: leveät hartiat, leveä lantio, paksut nilkat ja ranteet jne. Myös tämmöinen henkilö voi olla laiha, eli olla hyvin rasvattomassa kunnossa.
Toni Collette. Mun mielestä oli viehättävämmän näköinen nuorempana kun painoa oli enemmän.
Mulla ei oo kuvaa linkata, mutta oo Ap onnellinen, jos oot sopusuhtaisesti iso. Meinaan itselläni on ylä- ja alavartalo täysin eri paria! Ylävartalo on hyvin siro ja pitkä, kun taas alavartalo erittäin tanakka ja lyhyt. Ottaisin mielelläni kummanlaisen vartalon vaan, kunhan olisi ylä- ja alavartalo "samaa sarjaa".
Tämä on aika pohjoismaalainen ruumiinrakenne eli googlaamalla kansainvälisiä naisnäyttelijöitä et tule löytämään montaakaan leveäharteista. Kannattaa tsekata suomalaisia ja muita pohjoismaalaisia julkkiksia ja muita naisia, sieltä näitä löytyy.
Melkein kaikki naisurheilijat ovat lihaksikkaita ja muutenkin aika kookkaita. Maria Sharapova on 188cm pitkä, Lindsey Vonn 178cm ja vahva kuin härkä. Ammattigolfaajat ovat monet yli 180cm pitkiä eivätkä todellakaan siroja ja hentoisia. Sandra Gal on 183cm pitkä ja varsin vahvatekoineN mutta ei häntä kai kukaan rumaksi väitä (on myös tavattoman mukava ihminen mitä monet ammattiurheilijat eivät ole).
Lindsay Vonnin sanoin: strong is beautiful.
Musta Rita Niemi-Manninen menee tohon kategoriaan, rasvaa ei ole, mutta koko keho on sellainen roteva ja hieman maskuliininen, ei ollenkaan naisellisen siro.
Claire Danes ja Katie Holmes ovat vähän rotevampaa mallia, vaikka molemmat ovat hoikkia ja timmejä. Mutta raajat ovat paksut ja rotevat rasvattomaan keskivartaloon verrattuna. Kyllä laihtuminen yleensä parantaa ulkonäköä, mutta eri asia on sitten, jaksatko pysyä siinä alemmassa painossa.
Alicia Keys tulee mieleen. Ei taida olla mikään pitkä, iso nainen, mutta ruumiinrakenteeltaan hoikkanakin rotevampaa sorttia, paksut nilkat jne.
Charlize Theron on jotenkin rotevan oloinen. Jalat on kyllä pitkät ja ohuet, mutta rintakehä ja hartiat leveät.
https://messika.cdn-tech.io/media/ultranoir/messikablog/celebrity/image…
Isosta ja normaalipainoisesta naisesta hyvä esimerkki on Nightwishin Floor. En jaksa googlata kuvia, ettikää ite.
Minulla ei luonnollisesti kuvaa ole, mutta entinen työkaverini oli tuollainen. Hänellä oli raskasrakenteinen luusto ja hän oli hyvin hoikka, joten häntä olisi voinut kuvata sanalla luiseva. Olisin laihana itse samanlainen, nyt olen ylipainoinen. Hartiat ja lantio minulla on leveät vaikka kuinka paino tippuisi.
Vierailija kirjoitti:
Charlize Theron on jotenkin rotevan oloinen. Jalat on kyllä pitkät ja ohuet, mutta rintakehä ja hartiat leveät.
https://messika.cdn-tech.io/media/ultranoir/messikablog/celebrity/image…
Tuota kuvaa nyt on ilmiselvästi muokattu.