Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikamoinen meininki baareissa täytyy sanoa...

Vierailija
12.01.2014 |

Olin eilen ulkona naiskavereiden kanssa ja kivaa olikin. Toki mekin hieman flirttailtiin ja pidettiin hauskaa miesten kanssa, itselläni kuitenkin selvä raja mitä tehdä ja mitä ei. Tiedän kuitenkin että kenelle vaan voi sattua esim uskottomuus jos osuu väärä (lue oikea) henkilö eteen ja on väärä (lue oikea) tilanne ja väärä (lue oikea) fiilis päällä. Itsellenikin. Totesin kyllä että aika moni lähtee kotiin naisen / miehen kanssa joka ei ole heidän pari. Näin 4 eri naista suutelemassa toisen miehen kanssa, 2 miestä suutelemassa toisen naisen kanssa (tunnen näitä siis) ja 6 ihmistä lähti kotiin jonkun kanssa, voin vain arvata mitä tapahtui. On aika surullista mutta tämä on siis totuus.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on, moraali on niin alhaalla. Ja mie olen sitä mieltä, että yökerhot on oikeita pahuuden luolia (olen käynyt itsekin), joihin ei kannata lähteä jos ei nyt päätä pakottava "tarve" ole. Mahdollisuus vääriin tekoihin on suuri, mutta ainahan kaikki sanoo että en minä, en minä, on niin vakaa suhde/liitto. Mulla ikää 24v, ei kiitos baareille. Ne on nähty.

Vierailija
2/7 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan ole törmännyt tuollaiseen. Toki aina joku pettää baareissa, mutta ihan samalla lailla petetään töissäkin.

Jos suhde voi hyvin, niin ei kännissäkään petetä.

Tietenkin nuorten kohdalla asia voi olla toinen, silloin ei ehkä oikeasti haluta vakiintua ja petetään helpommin, mutta ei enää "aikuisena".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä muun takia siellä kävisi? Opiskelijana toki ettei tipu porukasta mutta muuten...

Vierailija
4/7 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:59"]

Olin eilen ulkona naiskavereiden kanssa ja kivaa olikin. Toki mekin hieman flirttailtiin ja pidettiin hauskaa miesten kanssa, itselläni kuitenkin selvä raja mitä tehdä ja mitä ei. Tiedän kuitenkin että kenelle vaan voi sattua esim uskottomuus jos osuu väärä (lue oikea) henkilö eteen ja on väärä (lue oikea) tilanne ja väärä (lue oikea) fiilis päällä. Itsellenikin. Totesin kyllä että aika moni lähtee kotiin naisen / miehen kanssa joka ei ole heidän pari. Näin 4 eri naista suutelemassa toisen miehen kanssa, 2 miestä suutelemassa toisen naisen kanssa (tunnen näitä siis) ja 6 ihmistä lähti kotiin jonkun kanssa, voin vain arvata mitä tapahtui. On aika surullista mutta tämä on siis totuus.

[/quote]

Mikä yllätys, että naiset kunnostautuivat pettämishommissa miehiä enemmän.

Vierailija
5/7 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joojoo, ap ei vaa nähny enempää miehien tekosia.

Vierailija
6/7 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/7 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsiisus miten typerä selitys, tulin käymään palstalla ja näyttää että juttujen taso on edelleen perseestä. Sinäkin akka joudat hittoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi