Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaa riittää kärsimys ohuista hiuksista.

Vierailija
12.01.2014 |

Minulla on aina ollut ohuet ja maantienväriset hiukset, joten olen värjännyt niitä teini-iästä saakka eli n. Parikymmentä vuotta. Nyt kun ikää on jo 40 hiukset tuntuvat entistä ohuimmilta. Kampaus pn luonnollisesti aika lyhyt polkka. Eniten ärsyttää, että en voi lähteä mihinkään ilman hiusten asettelua paikalleen. Eli kun herään, on jokainen karva päässäni aivan pystyssä. Ei riitä kampaaminen vaan joka ikinen karva on aseteltava paikoilleen, varsinkin kun taka-raivollani on vielä kivoja pyörteitä, joiden päälle hiukset täytyy asetella ja kiinnittää lakalla. Näin talviaikaan pipon päähän laitettuani, en kehtaa ottaa sitä pois missään julkisilla paikoilla.

tukkani todellakin rassaa minua ja olen niin kateellinen niille ketkä omaavat kiiltävät laskeutuvat hiukset:(. Tuntuu, että huonoihin kynsiin ja lyhyisiin ripsiin on apu helpommin saatavissa kuin ohuisiin hiuksiin. Lisäkkeitä tuskin päähäni voi laittaa koska ne näkyisivät niin selvästi hentojen hiusteni alta. Onko peruukki tai hiusistutus ainoat vaihtoehtoni saada kauniit hiukset?

onko kenelläkään kokemusta noista istutuksista. Maksaakin varmaan maltaita ja onkohan tulos elinikäinen.

pidän huolta itsestäni, kiinnitän huomiota pukeumiseeni ja ulkoasuuni. Tukka vaan pilaa kaiken.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi hiustenlähtö kiihtyvällä tahdilla pari vuotta sitten. Oikein pelkäsin hiustenpesua, koska hiuksia lähti niin että niitä oli tukoittain suihkukaivossa. Kilpirauhasarvot tarkistettiin, kaikki ok. En ollut vaihdevuosissakaan. Lääkäri epäili miestyyppistä hiustenlähtöä ja sain lääkityksen. Olen syönyt lääkettä nyt pari kk. Hiustenlähtö on vähentynyt huomattavasti, mutta uutta hiusta ei ainakaan vielä ole kasvanut.

N46

Vierailija
22/29 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppinen nainen täällä, vaihdevuosissa, ja viime vuoden aikana hiukset ovat ohentuneet todella paljon :-(  Eivät koskaan ole olleet paksut. Olen oikeasti alkanut harkita, että leikkaisin ihan lyhyen sängen ja hankkisin peruukin. Pitäisin peruukkia ja huiveja fiiliksen mukaan ja omissa oloissa sänkipäätä (ennen kuin pokka pitää julkisilla paikoilla paljasteluun).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, mulla taas hiuksia aivan kamalan paksusti eikä sekään niin mahtavaa ole. Kestää kauan että ne saa kuivaksi, esim aamulla ennen töihin lähtöä ei mitään saumaa pestä hiuksia.. Ja kampaukset ei onnistu, kun hiusta niihin liikaa.. Tasan ei käy onnen lahjat

Noh, sinä voit ottaa hiusta pois vaikka ajamalla piilokaljun, mutta minä en saa sitä päähäni lisää, paitsi kirurgisesti. Ja siihen ratkaisuun jossain vaiheessa tod.Näk. kallistun. Hiuslisäkkeistä/tuuhenteista ei kohdallani ole juurikaan hyötyä, sillä ohuutta suurempi riesa on otsalla ja takaraivolla olevat kaljut kohdat. Niille, joilla ei omakohtaista kokemusta asiasta ole, voin kertoa että ne kaljut läntit eivät suinkaan ole kovin huomaamattomia koska ne kiiltää, jopa päälle kammattujen hiusten alta. Mutta minkäs teet. Kyllä tämä todellakin syö naista. Joka päivä tätä riesaa.

Vierailija
24/29 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hairmella saa hiuksiin tuuheutta

http://www.uudethiukset.com/

Vierailija
25/29 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hairmella saa hiuksiin tuuheutta

http://www.uudethiukset.com/

Siis mikä ihme tämä on? Mitä purkista tupsutellaan, jotain väriainettako ettei kalju paista??

Vierailija
26/29 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, mulla taas hiuksia aivan kamalan paksusti eikä sekään niin mahtavaa ole. Kestää kauan että ne saa kuivaksi, esim aamulla ennen töihin lähtöä ei mitään saumaa pestä hiuksia.. Ja kampaukset ei onnistu, kun hiusta niihin liikaa.. Tasan ei käy onnen lahjat

No voi raukkaa! Tämä onkin oikea ketju tulla huokailemaan liian paksuista hiuksistaan.

Vierailija
27/29 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja hel vettiin ne ja perukkia kehiin.

Onhan tänä päivänä naisissa pääosa feikkiä persee stä naamaan muutenkin.

Joka paikkaa fiksataan ihan kybällä.

Jatkuvaa itselle ja peilikuvalleen valehtelua.

Vierailija
28/29 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako sitä sitten vielä erikseen rasittaa käyttämällä värejä ja muotoilutuotteita?

Vierailija
29/29 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP! Kasvata hiuksistasi pidemmät. Ei tarvitse olla joka aamu laittamassa ja pyörteetkin katoavat kummasti. Minulla oli joskus kauan sitten lyhyet hiukset ja sissus, mikä näky katsoi aamuisin peilistä! Nykyään ne ovat hartiamittaiset ja käyn kerran viikossa kampaajalla pesettämässä ja föönäyttämässä hiukseni suoriksi (pyörteiden lisäksi takatukka on luonnonkihara!) ja olen tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän