Miksi ihmeessä naapurin mamma käyttää rikkinäisiä alushousuja?
Kävin tuossa pyykkituvalla ja jäin miettimään, että miksi ihmeessä naapurin mamma käyttää rikkinäisiä alushousuja? On kahden alaikäisen tytön holhooja ja pitää jonkinsortin isännöntifirmaa. Muuten pukeutuvat siististi ja nätisti, sekä ovat huoliteltuja..
Käytättekö te rikkinäisiä aluhousuja?
Kommentit (11)
Minäkin käytän. Minulla on erittäin runsaat kuukautiset ja aina tulee ohivuotoja. Kannan käsilaukussanikin ylimääräisiä pikkuhousuja, ja rikkinäiset otan käyttöön aina kuukautisten ajaksi jo siksikin, että niitä alushousuja kuluu päivittäin monet, joten hyviä ei välttämättä muuten riittäisi.
Joskus vahingossa. Heitän kyllä pois jos huomaan.
Kyllä. Minäkin käytän joskus rikkinäisiä alushousuja.
Mä käytän risoja aina ulkomailla.
Säästän risat matkoja varten
Mä käytän risoja aina ulkomailla.
Säästän risat matkoja varten
Minä luin, "miksi naapuri kyttää rikkinäisiä alushousuja", ja meinasin vastata, että taas jotain sekopäätä kiinnostaa toisten alkkarit. Mutta ap onkin se sekopää...
No kyllä olet utelias, kun pitää naapurin pöksytkin tutkia. Riittää kun pidät huolen omista pöksyistäsi.
Minä ! En käytä risoja vaan paikattuja. Yritän elää pienillä kuluilla ja parsin myös sukat, olen laihtumisen myötä pienentänyt rintsikoitakin.
Kuten avaan hammastahnatuubin saksilla kun se loppuu jne.
Käytän. Haluan olla ekologinen enkä heitä käypää tavaraa pois ostaakseni uutta vielä silloin, kun vanhallakin pärjää. Rahaakin säästyy.
Myös minä avaan hammastahnatuubit ja muut rasvatuubit saksilla, että saan viimeistä pisaraa myöten tavaran talteen =). Näin sitä rahaa säästyy.
käytän. ei sillä väliä, jos ovat hiukan rikki. säästän rahan johonkin tarpeellisempaan kuin ehjiin alushousuihin. revipä siitä sitten...