Olen päässyt ylös kuopan pohjalta ja onneni kukkuloilla :)
Narsistinen väkivaltainen exä, rahahuolet, asunnon menetys, rakkaan äidin kuolema... Olen vihdoin päässyt kaikesta yli, vaikka kaipaankin äitiäni joka päivä. Minulla on ihana ja rakastava uusi mies, joka on hellä, kiltti ja huolehtiva. Hän antoi minulle aikaa surra äitiäni ja lohdutti tavalla, joka todella kosketti. Odotan esikoistani ja kaipaan varsinkin nyt äitiäni tuekseni. Onneksi minulla on ihana anoppi, johon voin turvautua kun kaipaan "äidillisiä" neuvoja. Mies on onnesta soikeana lapsestamme ja niin olen minäkin. Tällä hetkellä vain tuntuu siltä, että kaikki on vihdoin hyvin. Olen niin onnellinen. En olisi uskonut kokevani tällaista onnea exän jälkeen. Harkitsin jopa itsemurhaa. Halusin vain jakaa tämän kanssanne. :)
Kommentit (10)
Onnea odotukseesi ja perheellesi! :)
sitten se mies jättää sut ja susta tulee YH.
Otan osaa äitisi poismenoon. Onnea on kauniit muistot!
Hienoa kuulla, miten olet saanut elämäsi suunnan muuttumaan.
Hyvää loppuraskautta!
AP, paskalle ihmiselle nyt vaan sattuu paskoja juttuja. Sinulle on tähän asti sattunut. Eli olet paska ihminen, jolle tulee tästä lähinkinnsattumaam. Esikoisesi saattaa olla joku vammainen, jonka jälkeen jo nykyään vieraissa käyvä ruma ukkosi jättää sinut. Maailmassa vaan tapahtuu tälläisia asioita paskoille ihmisille.minullahan on toki 4 lasta ja kovakyrpäinen mies.
Hieno selviytymistarina, näitä mukava lukea!
Hieno selviytymistarina, näitä mukava lukea!
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:58"]
AP, paskalle ihmiselle nyt vaan sattuu paskoja juttuja. Sinulle on tähän asti sattunut. Eli olet paska ihminen, jolle tulee tästä lähinkinnsattumaam. Esikoisesi saattaa olla joku vammainen, jonka jälkeen jo nykyään vieraissa käyvä ruma ukkosi jättää sinut. Maailmassa vaan tapahtuu tälläisia asioita paskoille ihmisille.minullahan on toki 4 lasta ja kovakyrpäinen mies.
[/quote] Kannattaisko sun käydä maanantaina juttelemassa koulun terkkarin kanssa Ja kertoa että tuntuu kuin päässä kiristäisi vanne? Et ole ihan normaali lapsi ja tarvitset ammattiauttajaa.
Hienoa kuulla! Tsemppiä elämääsi jatkossakin ja uskalla nauttia raskaudestasi ja ihanasta miehestäsi ja onnellisesta elämästäsi! :) Kaikkea hyvää eläääsi :)
Hienoa.