Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annan ilmaisia vinkkejä pukeutumisen suhteen!

Vierailija
11.01.2014 |

Minulla on hyvä tyylitaju ja silmää muodille. :) Olen ollut muutamassa vaatekaupassa töissä ja aina kiinnostunut muodista.

Jos suunnitelmissa on tyylin päivittäminen tai inspiraatio pukeutumiseen on hukassa tai ihan mitä vain, niin voin antaa vinkkejä! Kysymyksiä vaan tännepäin! :)

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housujen ylimääräinen kangas johtuu anatomisista seikoista eli notkoselästä ja hyvinkehittyneistä pakaralihaksista.

Vierailija
2/36 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten päivittää mustanpuhuva rokki/boheemi/hippityyli kun osaan käyttää vaan lyhythelmaisia mekkoja? Reidet ovat massiiviset, myös vatsaa löytyy (170cm, 85kg). En ole kauhean lihavan näköinen vaan enemmän amatsoni ; ) En osaa yhdistää ylä- ja alaosia kun käytän aina mekkoja! Vaatekoko n. 44-46 ja ikää 35, äiti-ihminen minäkin. Ei tätityyliä eikä liian virallista/muodollista. Tässä haastetta! : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 00:55"]

Mä sanoisin kakkoselle: ilmavat sifonkipaidat ja tyköistuvat, matalavyötäröiset ja imartelevat farkut! Sifonkipaidoissa maltillinen v-kaula-aukko.

http://3.bp.blogspot.com/-Jcjxy8Cccc0/UEuD5zSeapI/AAAAAAAAAJM/IPejHgfwZ_E/s1600/apple%252Btops%252B1.png

^Esim. Tuosta kollaasista alarivin reunimmaiset.

[/quote]

Kollaasin paidoista voisi joku sopiakin. Matalavyötäröiset farkut ovat kuitenkin nou-nou. Jää mahan läskit läiskymään. Korkeavyötäröiset farkut ja esim. kuvan ylärivin rusettikaulukselllinen paita olisi hyvä yhdistelmä. Vyötärö jää piiloon puseron helman alle. Mistäs noita paitoja saa?

Vierailija
4/36 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin kakkoselle: ilmavat sifonkipaidat ja tyköistuvat, matalavyötäröiset ja imartelevat farkut! Sifonkipaidoissa maltillinen v-kaula-aukko.

http://3.bp.blogspot.com/-Jcjxy8Cccc0/UEuD5zSeapI/AAAAAAAAAJM/IPejHgfwZ_E/s1600/apple%252Btops%252B1.png

[/quote]

Kollaasin paidoista voisi joku sopiakin. Matalavyötäröiset farkut ovat kuitenkin nou-nou. Jää mahan läskit läiskymään. Korkeavyötäröiset farkut ja esim. kuvan ylärivin rusettikaulukselllinen paita olisi hyvä yhdistelmä. Vyötärö jää piiloon puseron helman alle. Mistäs noita paitoja saa?

Vierailija
5/36 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä laiha 40-vuotias voisi laittaa baariin päälle? Laihat käsivarret ja jalat eivät näytä hyviltä paljaina... Hiukset ovat vaaleat ja iho kalpea.

Vierailija
6/36 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165cm pitkä pätkä. Hieman pulska, kiloja 75kg. Ne ovat onnekseni jakautuneet tasaisesti sinne tänne, joten vatsa ei ole huomattavan suuri.

Tämä tarkoittaa myöskin sitä että jalkani ovat lyhyet ja paksut.

Olen menossa parin viikon päästä edustustilaisuuteen asiakkaan luokse. Ihan päivätilaisuudesta kyse, ei pikkumustaa tässä tapauksessa. Mutta pitäisi säväyttää jotenkin. Mitä ehdottaisit?

Olen asiantuntijan roolissa siellä puhumassa.

Vierailija
7/36 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Matalavyötäröiset farkut on huono vaihtoehto, ne eivät kertakaikkiaan pysy ylhäällä, vaikka olisi vyö. Kiskoisin niitä jatkuvasti ylös. Johtuu kaiketi olemattomasta lantionkaarestani. Lisäksi pysyäkseen jalassa niiden on oltava suht tiukat, jolloin ne pureutuvat vatsaläskeihini, ja lopputulos on aika karmea. Ne farkut jotka minulla on, ovatkin ekstrakorkeavyötäröistä mallia.

Nuo linkin sifonkipaidat tekisivät yläkroppani entistä suuremman ja laatikkomaisen näköiseksi. Johtuu leveistä hartioista ja isoista tisseistä, tuollaiset paidat roikkuvat rumasti. Kaikki rusetit ja rypytykset rinnan alueella "suurentaa" rintoja entisestään. Lisäksi tuo kankaan määrä keskivartalolla häivyttäisi viimeisenkin aavistuksen vyötäröstä. Tuon kollaasin alarivin keskimmäinen paita voisi ollakin sellainen, mikä voisi sopia, se on hiukan vartalonmyötäinen, ja helman epäsymmetrisyys antaisi ehkä hiukan "volyymia" lantiolle.

2

Vierailija
8/36 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kokeillaan. Ehdota millaisia vaatteita suosittelisit minulle:

-Noin 10kg ylipainoa, kaikki kertynyt vyötärölle/yläkroppaan.

-Omenavartalo

-Isot rinnat ja leveät hartiat, yläosa on aika paljon alaosaa isompi.

-Kapea lantio, etkä juurikaan vyötäröä. Lisäksi (olematon) vyötärö on korkealla. 

-Sääret on ihan ok

-olen 168cm pitkä

Erityisesti yläosien ostaminen on minulle tosi hankalaa. Esim paitapuserot ovat mahdoton ostaa isojen rintojen takia. Laita vaikka linkkejä vaatteisiin, mitkä ajattelet sopivan minulle! 

Vierailija
9/36 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: Keskitytään vaikka yläosiin :) Suosittelen kauniisti laskeutuvia, ei liian tiukkoja paitoja. Vältä isoja kuvioita paidoissa. Korosta kapeaa lantioita. Isorintaisen kannattaa välttää poolopaitoja ja muutenkin tiukkoja kaula-aukkoja, suosittelen pyöreitä sekä v-aukkoisia paitoja. Sinulla oli sääret hyvät, joten niitä kannattaa korostaa slimmeillä farkuilla. 

Tämän tyyppisiä paitoja ajattelin:

http://www.zalando.fi/esprit-round-neule-sininen-es121j01p-k11.html

http://www.zalando.fi/guess-matilda-neule-musta-gu121i02q-802.html

www.zalando.fi/even-odd-neuletakki-lila-ev421i02s-554.html

Näihin voi yhdistää erilaisempiakin housuja, kuten viininpunaiset esim. -ap

Vierailija
10/36 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen juhlalook minulle sopisi, esimerkiksi clubille? Olen 19-vuotias, tiimalasivartaloinen, 175 cm ja 77 kg, kuppikoko on F75, muuten suht timmi paitsi että insuliinin takia vatsani on sellainen pömppis, ei iso, mutta ihoa myötäilevissä vaatteissa häiritsevän näköinen. Minulla on punertavan vaaleat, pitkät hiukset.

Vierailija
11/36 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosella on omenavartalo ja 10 kg ylipainoa, joten linkkien mukaiset neuleet eivät todellakaan sovi. Esim. Guessin pusero on varsin tiukka ja näyttäisi makkarankuorelta. 

Vierailija
12/36 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään väreistä ja kuvioista ja pyrin pukeutumaan muodikkaan naisellisesti. Nyt on viime aikoina kuitenkin ollut inspis hukassa. Linkkaa jotain ihania juttuja? :) Olen 171cm/65kg, tiimalasivartalo.

Vierailija
13/36 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä on 2014 vuoden suurimmat trendit naisten pukeutumisessa? mitä siis hankki must have- listalle? olen 30v. joten ei mitään täti- tyylisiä trendejä :)

Vierailija
14/36 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta mielestäni ap:n linkkaamat neuleet sopisivat hyvin kakkosella. Jos on vain kymmenen kiloa ylipainoa, niin ei se nyt mitään sotanorsua tee eikä vähän pullukamman tarvitse mihinkään säkkeihin pukeutua. Guessin neule ei näytä makkarankuorelta jos ottaa itselle sopivan koon.

Vierailija
15/36 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset vaatteet imartelisivat parhaiten leveä lanteista mutta kapea vyötäröistä. Eroa on yli 30 cm, joten istuvia vaatteita on haastava löytää. Leveää lantiota tasapainottaa hyvän kokoinen rintavarustus (65E/F).

Vierailija
16/36 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 17:09"]

2: Keskitytään vaikka yläosiin :) Suosittelen kauniisti laskeutuvia, ei liian tiukkoja paitoja. Vältä isoja kuvioita paidoissa. Korosta kapeaa lantioita. Isorintaisen kannattaa välttää poolopaitoja ja muutenkin tiukkoja kaula-aukkoja, suosittelen pyöreitä sekä v-aukkoisia paitoja. Sinulla oli sääret hyvät, joten niitä kannattaa korostaa slimmeillä farkuilla. 

[/quote]

Kakkonen vastaa:

Ongelmani on tosiaan ala-ja yläosien epäsuhta. Jos korostan kapeaa lantiota ja puen slimmit farkut ja neuleen, joita on linkkasit, ero vain korostuisi. 

Farkkuja en käytä oikeastaan ikinä, lähinnä hameita. Kellohelmaiset hameet sopivat parhaiten, niillä saa luotua illuusion vyötäröstä.

Vierailija
17/36 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 17:16"]

Kakkosella on omenavartalo ja 10 kg ylipainoa, joten linkkien mukaiset neuleet eivät todellakaan sovi. Esim. Guessin pusero on varsin tiukka ja näyttäisi makkarankuorelta. 

[/quote]

Minulla nyt vain sattuu olemaan aika samantyyppinen vartalo kuin kakkosella ja vielä ilman ylipainoa ja kyllä vain näyttäisin sotanorsulta tuollaisissa neuleissa. 

Vierailija
18/36 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 17:28"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 17:09"]

[/quote]

Kakkonen vastaa:

Ongelmani on tosiaan ala-ja yläosien epäsuhta. Jos korostan kapeaa lantiota ja puen slimmit farkut ja neuleen, joita on linkkasit, ero vain korostuisi. 

Farkkuja en käytä oikeastaan ikinä, lähinnä hameita. Kellohelmaiset hameet sopivat parhaiten, niillä saa luotua illuusion vyötäröstä.

[/quote]

Niin kiitos kuitenkin ehdotuksista. 

2

Vierailija
19/36 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4: Jos tykkäät esim. clubille mennessä pukeutua mekkoihin, niin suosi niitä, mutta etsi vatsan kohdalta hieman löysempiä mekkoja, esim. kevyesti a-mallisia. Jos olet muuten timmi, niin suosi selästä avonaisia mekkoja. Klassinen musta toimii aina, mutta esim. tummat vihreät toimii upeasti punaisten hiusten kanssa.

6: https://www.marimekko.fi/verkkokauppa/tuote/quipu-mekko-040420-135

Tykkään tästä marimekon mekosta todella paljon, muutenkin kannattaa tsekata marimekon ja esim. Desiagualin vaatteita.

Vierailija
20/36 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 17:16"]

[/quote]

Minulla nyt vain sattuu olemaan aika samantyyppinen vartalo kuin kakkosella ja vielä ilman ylipainoa ja kyllä vain näyttäisin sotanorsulta tuollaisissa neuleissa. 

[/quote]

Olet aivan oikeassa, nuo neuleet eivät imartele omenavartaloista. Varsinkin paksummat kuvioneuleet tekevät tosi raskaan vaikutelman. Kokeiltu on monet kerrat. 

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän