Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en huolis muumimukia edes ilmaiseksi

Vierailija
11.01.2014 |

Ne on hiton rumia ja sitäpaitsi ihan liian yliarvostettuja. Koko muumit on tylsä niin ohjelmana kuin krääsänäkin. Noi mukit on kuin cheek tällä hetkellä, muodissa niin sit on pakko saada. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, onneksi sun ei ole pakko hommata niitä mukeja.

Vierailija
2/13 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on muutama lasten lahjoiksi saama, itse en ostaisi. Nuo lasten mukit on ihan arkikäytössä kaikkien sekalaisten mukahauskojen tekstimukien rinnalla. Ei aavistustakaan onko niillä jotain arvoa.

Muumeista meillä kyllä tykätään, minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua nauratti kans ku radiossa puhuttiin et jokaisessa taloudessa jossa on nainen niin on varmasti vähintään yksi muumimuki, no ei todellakaan ole, kiva huomata että meitä on muitakin  jotka ei moisista välitä :)

Vierailija
4/13 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, että jaoit tämän mielipiteesi meille kaikille.

Vierailija
5/13 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:06"]mua nauratti kans ku radiossa puhuttiin et jokaisessa taloudessa jossa on nainen niin on varmasti vähintään yksi muumimuki, no ei todellakaan ole, kiva huomata että meitä on muitakin  jotka ei moisista välitä :)

[/quote]

Oikeissa perheissä kyllä on. Ei teillä alkoholisteilla varmaan mitään mukeja nyt tarvitakaan kun vedättä viinanne suoraa pullonsuusta.

Vierailija
6/13 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huolisin ilmaiseksi ja sitten myisin hyvällä hinnalla eteenpäin :)

Vierailija
7/13 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi Mymmeli-muki, minkä tytär sai joskus synttärilahjaksi kaveriltaan. Ihmettelen, ettei niitä ole enempää siunaantunut, lapsia on kuitenkin 3. Musta ne on ihan kivoja, mutta ostan tavaraa aina tarpeeseen ja kun mukeja ON...

Vierailija
8/13 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:10"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:06"]mua nauratti kans ku radiossa puhuttiin et jokaisessa taloudessa jossa on nainen niin on varmasti vähintään yksi muumimuki, no ei todellakaan ole, kiva huomata että meitä on muitakin  jotka ei moisista välitä :)

[/quote]

Oikeissa perheissä kyllä on. Ei teillä alkoholisteilla varmaan mitään mukeja nyt tarvitakaan kun vedättä viinanne suoraa pullonsuusta.

[/quote]hahaha... Niin että jos et omista muumimukia, niin olet alkkis? Mikä on oikea perhe? Eli sun elämäs perustuu muumimukiin tai sit kaikki on menetetty....

huh, onneks mulla ei ole moista rasitetta. pitäkää mukinne.

Vierailija
9/13 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä, sinä et pidä muumeista tai muumimukeista ja se on toki ihan ok, kaikkien ei tarvitse pitää kaikesta. En nyt silti ihan ymmärrä, miksi ylipäänsä teit tämän aloituksen. Tai miksi minä tähän vastaan... Tuli tunne, että koet jotenkin olevasi muiden yläpuolella tällaisen asian takia O_o. Samoin jonkun vertaus täällä, että oikeissa perheissä on muumimukeja... Oletteko te aikuiset ihmiset ihan oikeasti sitä mieltä, että sinun valintasi on ainoa oikea ja muiden mielipide on väärä? Vai provosoiduinko turhasta, niin kuin ehkä tarkoititte?

Itse pidän sekä muumeistä että muumimukeista. Muumit oli minulle tosi tärkeä osa lapsuutta 90-luvun alussa. Minulle tulee hyvä mieli kun juon muumimukista aamukahvin. Mutta monlle on siis ihn ok, jos joku muu ei koe näin.

Vierailija
10/13 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerääkö lihavat muumimukeja?

Vierailija
11/13 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mutta kyllä kaduttaa nytten, kun ne on niin lapsellisia.

Vierailija
12/13 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä kaikilla omat muumit kahvikuppeina... Eipä mene sekaisin, isot äijätkin tunnistaa omansa nimeltä.

Kotiini en niitä olisi halunnut, mutta pikkuipana hurahti niihin niin pahasti 2-3 vuotiaana, että sai parit mukit ja puurokulhot.

Vierailija
13/13 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muotia aliarvostaa muumimukeja, se vasta on lapsellista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä