Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni perässä juoksee nainen, miten teen itsestäni kauniin

Vierailija
11.01.2014 |

Jotain vinkkejä kauneuteen? Solarium? Hampaiden valkaisu? Piilolinssit?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että kampaaja + ripsipidennykdet + solarium + hampaidenvalkaisu + rakennekynnet on ihan toimiva combo, jolla aloittaa.

Vierailija
2/26 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 13:32"]

Jotain vinkkejä kauneuteen? Solarium? Hampaiden valkaisu? Piilolinssit?

[/quote]

Riippuu tietenkin siitä, mikä on lähtökohta. Liikunta ja iloinen mieli kaunistaa ihmistä eniten. Lisäksi terveellinen ruoka, tarpeeksi unta. Kaikki muu on sitten pientä säätöä.

Jos miehesi on sinuun aikoinaan rakastunut ja jos rakastaa edelleen, niin en usko, että toinen nainen pääsee änkeemään väliin. Eikä kauneus ylipäänsä ole suhteessa se ykkösasia, vaan se, että on mukavaa ja viihtyy yhdessä. Kauniin kuoren kanssa on pidemmän päälle ankeaa seurustella. ihmisen sisus, sydän, viisaus, huumori, ne on tärkeämpää.

Jos minun puolisolle en minä riitä tämmöisenä, millaisena elämääni parhaani mukaan toteutan, niin sellainen ihminen saa mennäkkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta paremmat juoksukengät kun sillä toisella naisella.

Vierailija
4/26 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamppaa se nainen

Vierailija
5/26 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häädä se elämästänne tai luovuta. Käske miehesi vaikka tehdä se. Jos ei, ota hatkat!

Vierailija
6/26 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä alennu vaan kerro suoraan mitä haluat.

Vierailija
7/26 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske miehesi sanoa suorat sanat sille ämmälle.. Ja jos ei se sano niin sanot itse ja myös sun miehelle.

Vierailija
8/26 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 13:40"]Sanoisin että kampaaja + ripsipidennykdet + solarium + hampaidenvalkaisu + rakennekynnet on ihan toimiva combo, jolla aloittaa.

[/quote]

Kyllä on niin feikkiä ja epäaitoa. Rupee olemaan muodosta pois, jos koskaan muodissa ollutkaan.

Ex-rakennekynteläinen

Vierailija
9/26 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 13:40"]Sanoisin että kampaaja + ripsipidennykdet + solarium + hampaidenvalkaisu + rakennekynnet on ihan toimiva combo, jolla aloittaa.

[/quote]

Kuvotus

Vierailija
10/26 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestätte suihinotto-kilpailun. 

Eli käytte kilpasiskosi kanssa polvillenne miehen eteen ja kamppailette hänen huomiostaan suillanne. Se kumman suuhun mies tulee, on voittaja. Käsiä tai jalkoja ei saa käyttää. 

Vierailija
11/26 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, (solarium)rusketus ja hampaidenvalkaisu on ainakin sellaisia seikkoja ja muutoksia joita se mies ei ainakaan naisessa huomaa. Kampaajalla käyntikin voi jäädä huomaamatta ellei muutos ole radikaali. Rakennekynnet on auttamattomasti out. Jos taas haluat näyttää kauniilta sen naisen silmissä, niin ehdottaisin itsevarmaa olemusta, ja mielestäni tuollainen pinnallinen ulkonäköseikkojen korostaminen ei juurikaan siitä itsevarmuudesta kieli...

Vierailija
12/26 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miestä yritti yksi nainen kovasti eräissä juhlissa iskeä. Sanoi mulle maireasti että ethän suutu kun haluan niin jutella miehesi kanssa. Sanoin että senkus, ehdin kyllä muulloin jutella mieheni kanssa. Loppuillasta mies yritti pakoilla tuota naista ja oli kotona mulle kiukussa kun olin jättänyt miehen sen naisen seuraan.

Mulla ja miehellä on hyvät jä läheiset välit enkä usko että siihen on helppo tunkea. Sanoisin että ole miehellesi ihana ja anna naikkosen yrittää. 

Vierailija
13/26 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneudu mieluummin seksivinkkeihin ja -taitoihin. Ne mies huomaa, ei rakennekynsiä.

Vierailija
14/26 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kampaus, kauniit vaatteet ja hyvä meikki.

Vierailija
15/26 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:56"]

hyvä kampaus, kauniit vaatteet ja hyvä meikki.

[/quote]

Sanoisi, että tämän huomaa se toinen nainen, muttei miehesi. Kannattaa todella panostaa makuukammarin puolella oikein kunnolla. Kynnet, meikin jne. voi unohtaa, mutta kuntoilua ei.

Vierailija
16/26 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 13:59"]Mun miestä yritti yksi nainen kovasti eräissä juhlissa iskeä. Sanoi mulle maireasti että ethän suutu kun haluan niin jutella miehesi kanssa. Sanoin että senkus, ehdin kyllä muulloin jutella mieheni kanssa. Loppuillasta mies yritti pakoilla tuota naista ja oli kotona mulle kiukussa kun olin jättänyt miehen sen naisen seuraan.

Mulla ja miehellä on hyvät jä läheiset välit enkä usko että siihen on helppo tunkea. Sanoisin että ole miehellesi ihana ja anna naikkosen yrittää. 

[/quote]

hahaha :D tuttua, tuttua... oikeastaan erittäin tuttua, et satu helsingissä asumaan?

Vierailija
17/26 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mielipiteistä.ap

Haluaisin vain olla niin kaunis ja viehättävä että kaikki nauraisivat jos mieheni mut vaihtais

Vierailija
18/26 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 15:20"]

Kiitos mielipiteistä.ap

Haluaisin vain olla niin kaunis ja viehättävä että kaikki nauraisivat jos mieheni mut vaihtais

[/quote] Hankkisin paremman itsetunnon, se kaunistaa huomattavasti enemmän kuin muut jutut.

Vierailija
19/26 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 15:20"]

Kiitos mielipiteistä.ap

[/quote]

Ymmärrän. Mutta tosiaan riippuu millainen olet nyt. Harrastatko liikuntaa? Huolehditko itsestäsi? Taidat olla huolissasi, että miehesi vaihtaa sinut? Onko suhde huonossa jamassa? Jos mies vaihtaa, niin sitten vaihtaa. Siihen ei auta rakennekynnet, ei meikki, ei kampaajalla käyminen. 

Ehkä paras keino auttaa itseäsi on vain jotenkin saada itseluottamus paremmaksi. Joku itseluottamus-personal traineri jos löytys?

Vierailija
20/26 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran havainnollistuu se, minkä jo toki kaikki tiesimme: naiset haluavat miehen, jonka muutkin naiset haluavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan