Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku levittelee teistä valheellisia asioita, niin kannattaako niitä yrittää oikoa vai antaa vain asian olla?

Vierailija
14.10.2020 |

Mietin tässä, että mitä kannattaisi tehdä. Todennäköisesti ihmiset saattavat ymmärtää, että juorujen levittäjä ei ole ihan tasapainossa. Toisaalta joku saattaa saada minusta väärän kuvan hänen juttujensa perusteella.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vaikuttaa sun työasioihin, elämiseen, rahnuleihin, niin tietty kannattaa.

Zinc

Muutenhan pellejen puheet katoavat tuulenvireeseen ..

Vierailija
2/24 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan asiasta ja tilanteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin olla

Vierailija
4/24 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksoin vastaavassa tilanteessa 1500 ja ongelma korjautuu :)

Vierailija
5/24 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse maksoin vastaavassa tilanteessa 1500 ja ongelma korjautuu :)

Kerrankin hyötyä siitä että tuntee rikollisia :D

Vierailija
6/24 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että joku levittelee asioita? Entä jos kuvittelet? Onko tämä henkilö puhunut sinulle?

Vierailija
7/24 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kannattaa oikaista täysin väärä tieto, kuinka pieni asia vaan, ja poistattaa täysin älyttömät vihamieliset aloitukset.

Vierailija
8/24 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se vaikuttaa sun työasioihin, elämiseen, rahnuleihin, niin tietty kannattaa.

Zinc

Muutenhan pellejen puheet katoavat tuulenvireeseen ..

Ei vaikuta, toivottavasti, mikäli tämä henkilö ei saa päähänsä mitään erikoista.

Mutta meillä on muutamia yhteisiä tuttuja ja heitä lähinnä mietin.

Itse olen kyllä ehkä kallistumassa sille suunnalle, ettei kannata alkaakorjailenaan mitään.

Vierailija
9/24 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pomo, joka suosikkialaistensa avulla levittää jouruja niistä ei- suosikeistaan. Tällä tavalla on tuhonnut monen ihmisen elämän. Kukaan ei voi tuolle mitään.

Vierailija
10/24 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mitä kirjoitti:

Mistä tiedät, että joku levittelee asioita? Entä jos kuvittelet? Onko tämä henkilö puhunut sinulle?

No hänet tuntien pelkään että alkaa puhumaan. Hänen historiassa on näitä ”vainoajia”, mutta kaikki alkaa viittaamaan siihen, että tämä ihminen onkin itsesi se vainoaja. Kääntää asiat ihan päälaelleen. Lähetteli minulle järkyttävän määrän aivan kaheleita viestejä, joissa ei ollut päätä eikä häntää. Syyllisti ja haukkui minua. Pelkään, että alkaa puhumaan minustakin ”vainoajana” tai jonain muuna vastaavana.

Vierailija
11/24 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi selittelemään. Tutut tietää millainen olen, ja vierailla ei ole väliäkään. Jos uskovat valheisiin, ei niiden tarvitsekaan olla mun elämässä.

Vierailija
12/24 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Itsekin olen kuullut todella jännittävän jutun alan vaihtooni liittyen. Kiertää edellisen työyhteisöni joukossa tämä "vähän" vääristelty fakta mutta ihan sama mulle. Ainoa minua harmittava asia on se että joku jota olen pitänyt ihan hyvänä tyyppinä (pidin kaikista entisessä työpaikassani) on viitsinyt jotain tällaista lähteä sitten satuilemaan selkäni takana.

Vierailija
13/24 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustamaalaaminen kääntyy ennen pitkää mustamaalaajaa itseään vastaan. Noloa jäädä kiinni kaupungin suurimpana valehtelijana ja panettelijana.

Vierailija
14/24 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mitä kirjoitti:

No hänet tuntien pelkään että alkaa puhumaan. Hänen historiassa on näitä ”vainoajia”, mutta kaikki alkaa viittaamaan siihen, että tämä ihminen onkin itsesi se vainoaja. Kääntää asiat ihan päälaelleen. Lähetteli minulle järkyttävän määrän aivan kaheleita viestejä, joissa ei ollut päätä eikä häntää. Syyllisti ja haukkui minua. Pelkään, että alkaa puhumaan minustakin ”vainoajana” tai jonain muuna vastaavana.

Poliisi saa kyllä aivan kaiken selville mitä on kuka lähettänyt milloin. Ei hätää. Totuus tulee aina ilmi :)

Vierailija
15/24 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olis ihan rikosilmoitus? Jos sulla on vielä todisteet tyypin kaheliudesta, niin poliisi ottaa yhteyttä tähän kahelin, jospa rauhoittuisi.

En mä antais ainakaan asian vaan olla.

Vierailija
16/24 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka mitä kirjoitti:

Poliisi saa kyllä aivan kaiken selville mitä on kuka lähettänyt milloin. Ei hätää. Totuus tulee aina ilmi :)

No jos sinne asti menisi, niin minulla olisi kaikki viestit tallessa. Mutta toivon vaan, että pääsisin henkilöstä eroon ilman mitään ylimääräistä draamaa.

Vierailija
17/24 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka mitä kirjoitti:

No jos sinne asti menisi, niin minulla olisi kaikki viestit tallessa. Mutta toivon vaan, että pääsisin henkilöstä eroon ilman mitään ylimääräistä draamaa.

Ei hätää vaikkei olisi. Poliisi näkee teletiedoista kaiken jokatapauksessa.

Vierailija
18/24 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin olla. Odottaisin kaikessa hiljaisuudessa tilaisuutta kostaa ja lopulta "iskisin" herjaajaa todella arkaluontoiseen paikkaan (kun hän vähiten osaa sitä odottaa).

Kaikki tämä julkisesti.. tietenkin!  Toimii todella hyvin.

Vierailija
19/24 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliiseilla ei ole aikaa eikä halua. jos kuvan kanssa levitetän niin ehkä sitten vaivautuvat jotain tekemään.

Vierailija
20/24 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ei opi ennen kuin niiden oven takana vaanii ongelmia. Pelko on paras opettaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi