Voiko suhde toimia?
Tapailin kesän ajan miestä ja noin kk sit sovittiin, että ei tapailla enää muita.
Mies on kuitenkin alusta asti ollut kova muuttamaan suunnitelmia ja perunut tapaamisia.
Voidaan olla sovittu, että vietetään ilta yhdessä, mutta hänelle tuleekin muuta. Menee esimerkiksi veljensä mökille. Ja voi olla, että käyn vain päivällä hänen luonaan.
Joskus hän on kuulemma työpäivän päätteeksi väsynyt ja haluaakin nukkua rauhassa. Eli peruu.
Voiko tästä tulla mitään tai onko mies edes tosissaan?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta normaalilta. Varsinkin jos tällä miehellä on sinua kohtaan seksihaluja 1-2 viikon välein.
Hänellä minun mielestäni on joku toinen, tuo yllättävä "mökkeily", ottaa sinut itsesäänselvänä etkä ole kärjessä, vaikka sanot ettei vietä kaksoiselämää. Hänellähän voi olla vaikka miespuoleinen suhde! Nimittäin normaalisti jos on tunteita ja suhde alussa ei halua olla paljoa erossa ja seksihaluja on todella paljon - yleensä.
Ei sillä välttämättä ketään ole, ei vaan ole tajunnut olevansa suhteessa ja elää kuin sitä ei olisikaan.
Eihän tuolle miehelle tuolla "suhteella" ole mitään painoarvoa, miksi se on edes sitoutunut seurusteluun kun haluaa elää kuin sinkku?
Onko se normaalia, että ei tiedä koskaan koska seuraavaksi nähdään? Että jos nähtiin sunnuntaina, ni tänään ei vielä tietoa koska taas nähdään?
Vierailija kirjoitti:
Onko se normaalia, että ei tiedä koskaan koska seuraavaksi nähdään? Että jos nähtiin sunnuntaina, ni tänään ei vielä tietoa koska taas nähdään?
Ei, eikä varsinkaan kivaa. Siitä kannattaa sanoa sille toiselle. Ja myös ehdottaa itse ajoissa tapaamista.
Ei voi jatkuvasti perua. Se on toisen hyväksikäyttöä. Varaa sut ja sit peruu. Varaa ja peruu. Niinku jonkun hotellihuoneen tai jumppatunnin. Et voi itse suunnitella mitään.
Kuinka usein olette nähneet kun olette tapailleet? Tai seurustelleet?
Vierailija kirjoitti:
Aina kuin vain suinkin mahdollista. Ja ne hetket kaivettiin vaikka väkisin.
Paras oli kun mies ajoi 200 km suuntaansa töiden jälkeen että ehti olla tunnin kanssani kun muuten ei olisi nähty viiteen päivään.
Vierailija kirjoitti:
Nähtiin sekä tapailuvaiheessa, että nyt seurustelu aiheessa noin 1-2vkon välein.
Olen siis alkuperäinen ketjun aloittaja.
Ei kuulosta ollenkaan hyvältä. Rakastunut mies ei ainakaan ole. Mulle ei riittäisi alkuunkaan noin harvoin näkeminen, kun on kyseessä tuore suhde.
Itse näin seurustelun alkuvaiheessa miestä 2-3 viikon välein, mutta asuimme eri maissa! Siinä ei laskettu kilometrejä tai euroja...
Luultavasti mies tapailee muitakin, tai tapailee sinua vain paremman puutteessa. Sun kannalta sama asia, eli jos haluat sitoutuneen, kiinnostuneen miehen niin tämä se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta ollenkaan hyvältä. Rakastunut mies ei ainakaan ole. Mulle ei riittäisi alkuunkaan noin harvoin näkeminen, kun on kyseessä tuore suhde.
Itse näin seurustelun alkuvaiheessa miestä 2-3 viikon välein, mutta asuimme eri maissa! Siinä ei laskettu kilometrejä tai euroja...
Luultavasti mies tapailee muitakin, tai tapailee sinua vain paremman puutteessa. Sun kannalta sama asia, eli jos haluat sitoutuneen, kiinnostuneen miehen niin tämä se ei ole.
Laskin, että kuukauden aikana olemme viettäneet 4 yötä yhdessä. Emme ole nähneet ilman yökylää, eli siinä ne tapaamiset on.
Älä odota ja tuhlaa elämääsi pähkäilyyn! Tämä on hyvä testi: viaton soitto ja katso miten käy, pystyykö puhumaan ihan reilusti ja mitä tapahtuu.