Kuinka yleistä TODELLISUUDESSA on että mies ei anna?
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 02:14"]
jos ruma nainen niin todella yleistä...
[/quote]Voiko mies olla niin epätoivoinen ,että menee naimisiin niinkin rumana pitämänsä naisen kanssa,ettei sitten kykenekkään hänen kanssaan seksiin? Aika epävoivoinen täytyy kyllä silloin jo miehen olle. Eikö olisi vaan parempi olla ilman. Tyhmä pää ja kärsii koko ruumis.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:57"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:42"] Jaahas, no minä tietenkin onnistuin saamaan sen haluttoman naisen, koska itse olen viriili. Viimeksi oli yhdyntä joskus keväällä. Vaimo ei vaan tee aloitetta eikä mitään tapahdu ellen minä ole se joka ehdottaa ja tekee. Lopulta sitä kyllästyy kun toinen ei ehdota mitään. Kyllä harmittaa lukea näitä viestejä joissa naiset sanovat haluavansa seksiä enemmän kuin miehet. M [/quote] Oletteko kokeilleet roolileikkejä? Hanki itsellesi vaikka palomiehen strippausasu. Osta naiselle joku kiva seksilelu yllätykseksi, esim nibble, se värisee musiikin tahdissa :D voit ladata siihen naisesi lempibiisit valmiiksi ;) hintava on, 120e tms, mutta jos sillä pelastat suhteenne niin ei kai kovin paha hinta? -37 viestin kirjoittaja [/quote] Olen ostellut vaimolle seksikkäitä alusasuja ja piukkoja päällysvaatteitakin. Ei ole vuosiin käyttänyt niitä. Olen ehdottanut dildoakin mutta vaimo vain tuhahti koko asiaan. Luulenpa että rooliasulla vain nolaisin itseni. No tämä meni nyt aiheen sivuun kun puhe on miesten haluttomuudesta, mutta toinpahan esiin vastakkaisen tilanteen. Harmin paikka.
[/quote]
Ota ohjat omiin käsiin ja järjestä kunnon seksi-ilta teille! Jos teillä on lapsia niin hommaa niille hoitaja.
Entä jos lähtisitte pidennetyksi viikonlopuksi esim. Roomaan? Siellä on niin romanttinen tunnelma, että naisesi lankeaa käsivarsillesi :)
Meillä mies on halukas vain silloin kun itse tekee aloitteen. Jos minä teen ,ei koskaan innostu . Eli minun on aina oltava valmis jos mies haluaa, mutta silloin kun minä haluan , miestä ei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 10:07"]Meillä mies on halukas vain silloin kun itse tekee aloitteen. Jos minä teen ,ei koskaan innostu . Eli minun on aina oltava valmis jos mies haluaa, mutta silloin kun minä haluan , miestä ei kiinnosta.
[/quote]
Miehen on pahempi veivata muna ylös jos ei ole halua.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 10:07"]
Meillä mies on halukas vain silloin kun itse tekee aloitteen. Jos minä teen ,ei koskaan innostu . Eli minun on aina oltava valmis jos mies haluaa, mutta silloin kun minä haluan , miestä ei kiinnosta.
[/quote]
Tuo on todella epäreilua sinua kohtaan! Selitä miehellesi, että naisen halut muuttuvat kuukautiskierron mukaan hormonaalisista syistä. Siksi naisen haluun tulee suhtautua vakavemmin. Miehellä ei ole mitään tuollaisia oikeita fysiologisia syitä. Siksi seksiä pitäisi parisuhteessa harrastaa kun nainen kokee halua.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 02:14"]
jos ruma nainen niin todella yleistä...
[/quote]
Tai kiukkunen tai miestä haukkuva tms.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 03:47"]
Kun mies stressaa niin sillä on vaikutusta paitsi halukkuuteen niin myös potenssiin. Jos miehellä on yhtään sellainen tunne että nainen suhtautuisi huonolla tavalla potenssiongelman myöntämiseen niin miehen on helpompi "pihdata" kun lähteä keskustelemaan ongelmasta. Eli luottamuskysymys. Ja jos naiset suhtautuvat ongelmiin sillä tavalla kuin minkä kuvan tältä palstalta saa niin eipä edes tulisi mieleen ottaa asiaa puheeksi.
Ylipäätään naisten kanssa ei kannata keskustella. Jos erehdyt kertomaan jotain arkaluontoista, niin nainen käyttää sitä satavarmasti sinua vastaan, jos ja kun riitelette. Olen läksynin oppinut ja pidän turpani kiinni.
t.mies
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 10:01"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:57"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:42"] Jaahas, no minä tietenkin onnistuin saamaan sen haluttoman naisen, koska itse olen viriili. Viimeksi oli yhdyntä joskus keväällä. Vaimo ei vaan tee aloitetta eikä mitään tapahdu ellen minä ole se joka ehdottaa ja tekee. Lopulta sitä kyllästyy kun toinen ei ehdota mitään. Kyllä harmittaa lukea näitä viestejä joissa naiset sanovat haluavansa seksiä enemmän kuin miehet. M [/quote] Oletteko kokeilleet roolileikkejä? Hanki itsellesi vaikka palomiehen strippausasu. Osta naiselle joku kiva seksilelu yllätykseksi, esim nibble, se värisee musiikin tahdissa :D voit ladata siihen naisesi lempibiisit valmiiksi ;) hintava on, 120e tms, mutta jos sillä pelastat suhteenne niin ei kai kovin paha hinta? -37 viestin kirjoittaja [/quote] Olen ostellut vaimolle seksikkäitä alusasuja ja piukkoja päällysvaatteitakin. Ei ole vuosiin käyttänyt niitä. Olen ehdottanut dildoakin mutta vaimo vain tuhahti koko asiaan. Luulenpa että rooliasulla vain nolaisin itseni. No tämä meni nyt aiheen sivuun kun puhe on miesten haluttomuudesta, mutta toinpahan esiin vastakkaisen tilanteen. Harmin paikka.
[/quote]
Ota ohjat omiin käsiin ja järjestä kunnon seksi-ilta teille! Jos teillä on lapsia niin hommaa niille hoitaja.
Entä jos lähtisitte pidennetyksi viikonlopuksi esim. Roomaan? Siellä on niin romanttinen tunnelma, että naisesi lankeaa käsivarsillesi :)
[/quote]
Hohhoijakkaa. Huorissa käyminen tulee kyllä jo helvetin paljon halvemmaksi ja saa sitä mitä haluaa. Pitäkää limaiset värkkinne.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 12:37"]Ex-mies oli lähes täysin haluton, kerran kuussa oli onnekas jos sai. On kyllä sen verran pimeäkin tapaus ettei ole mikään ihme... kiinnosti kyl kaljan kittaus ja aikuisviihde, muttei oikea toiminta.
[/quote]
Mun miehellä oli eksänsä kanssa vastaava tilanne, aikuisviihde maistui muttei ex. Syynä oli suhde, jossa oli valtaklikkejä ja kontrollia, ei molemminpuolista arvostusta. Henkistä alistamista ja dissaamista. Kuka sellaisessa suhteessa ylipäänsä toista haluaa, oli sitten nainen tai mies? Haluttomuus kumpuaa yleensä ihan jostain muualta kuin fyysisestä ongelmasta. Kyllä siinä usein on molemmilla peiliinkatsomisen paikka, että miksi toinen ei tunne halua toista kohtaan.
On se nyt vanhempana, yleisempää. Ennen sai kun kysyi lähes keneltä vain.
Kerran vuodessa suostuu. Neljänkympin molemmin puolin ollaan, tällä tahdilla ei kyllä perhettä perusteta...