Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyppiikö miehesi

Vierailija
11.01.2014 |

kulmakarvojaan? Minusta se on epäilyttävää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aloittanut nyt, koska kyllästyin tekemään sen hänen puolestaan. :) Ja eilen sain hänet lopulta vahaamaan kainalokarvansa (tai siis tein sen hänelle, mutta sanoin että teen vain tämän kerran - hän pisti paketin ulkonäön mieleensä jotta osaa ostaa oikeanlaisen Veetin itselleen tulevaisuudessa.) :) Seuraavaksi vuorossa on sitten pallit... Mitä suosittelette niille? Tavan vahaliuskat lienevät vähän liian kivuliaat, vai?

Vierailija
2/9 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nyppisi ne kasvaisi yhteen ja olisi todella epämiellyttävät.

Hyvä että huolehtii ulkonäöstään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin vihjailtiin ensin epäsuorasti ja sitten paljon suoremmin, että kulmakarvani kasvavat yhteen. Lopulta aloin nyppimään niitä, eikä asiasta ole sen jälkeen huomauteltu. En jaksanut kuunnella enää sitä jatkuvaa huomauttelua ja vittuilua, joten olen nyt nyppinyt niitä muutaman vuoden ajan. Eipä minua itseäni yhteen kasvaneet kulmakarvani juuri häirinneet, mutta ilmeisesti monille naisille se on iso turn-off ja miespuolisille, huolitelluille ystävilleni ikuinen naurun aihe. Yritän ajatella sitä itsestäni huolehtimisena, kuten vaikka hampaiden harjausta. Toivottavasti kovin moni muu ei koe tätä nyppimistäni epäilyttävänä, eihän tässä enää tiedä mitä pitäisi tehdä joukkoon sulautuakseen. Teet niin tai näin, aina on väärin.

- mies, 27-v.

Vierailija
4/9 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mitään pallivahaa. Kyllä miehellä on karvat. Kun saisikin miesystävän antamaan niiden olla.

Vierailija
5/9 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 01:20"]

Minulle ainakin vihjailtiin ensin epäsuorasti ja sitten paljon suoremmin, että kulmakarvani kasvavat yhteen. Lopulta aloin nyppimään niitä, eikä asiasta ole sen jälkeen huomauteltu. En jaksanut kuunnella enää sitä jatkuvaa huomauttelua ja vittuilua, joten olen nyt nyppinyt niitä muutaman vuoden ajan. Eipä minua itseäni yhteen kasvaneet kulmakarvani juuri häirinneet, mutta ilmeisesti monille naisille se on iso turn-off ja miespuolisille, huolitelluille ystävilleni ikuinen naurun aihe. Yritän ajatella sitä itsestäni huolehtimisena, kuten vaikka hampaiden harjausta. Toivottavasti kovin moni muu ei koe tätä nyppimistäni epäilyttävänä, eihän tässä enää tiedä mitä pitäisi tehdä joukkoon sulautuakseen. Teet niin tai näin, aina on väärin.

- mies, 27-v.

[/quote]No varmaan tuollainen unibrown korjaaminen vielä menee, mutta jos mies nyppii ne muutenkin turhan ohueksi ja siistiksi niin sitten tulee se homoefekti väistämättä.

Vierailija
6/9 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyppii, korjaa nimenomaan unibrown. 

Mies sanoi aikaisemmin pelänneensä kulmien nyppimistä, koska se on oli naisten(?) mielestä hinttiä. Minusta se on taas aivan ehdottoman hyvä asia, ihanaa että mieheni pitää itsestään huolta.

Vierailija
7/9 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan nypi. Mitä siitäkin olisi tullut, jos talvisodan aikana miehet olisivat nyppineet toistensa kulmakarvoja ja vahaluiskilla repineet toistensa munakarvoja?

Vierailija
8/9 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo nyppii ja ajelee muutenkin ennen treffejään poikaystävänsä kanssa.

Vierailija
9/9 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta nenäkarvojaan kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi