Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Askarruttaako sinua jokin vaivasi? Osteopaatti vastaa tänään klo 16.45-17.45.

14.10.2020 |

Hei. Olen ammatiltani osteopaatti. Aiemmalta koulutukseltani hieroja. Teen töitä Vantaalla. Olen työskennellyt monien vaivojen parissa jo pitkään. Olen erikoistunut stressiin/ahdistukseen. Myös tukilihaksisto ja nivelkivut ovat osaamiseni kärkeä.

Nyt on mahis kysyä asioista. En tiedä miksi tulin tänne, mutta se ajatus tuntui hauskalta. Tykkään tehdä elämässäni erilaisia tempauksia. Olen siis ihan ihkaoikea ja jo melko kokenutkin ammattilainen ja valmiina jelppaamaan, ihan vaan siksi kun saan hyvän fiiliksen auttamisesta. Vahvistin nimimerkkini nyt, joten vastaan vain tämän takaa, enkä voi taata etteikö sekavia vastauksia tulisi muilta keskustelijoilta. Kuudelta alkaa fudismatsi, joten ennen sitä olen saatavilla n. tunnin ajan.

Kommentit (45)

41/45 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Kuulostaa siltä, että mennään aika ytimeen osaamisalueellani. Tarkoitus ei ollut luoda keskustelua bisnesmielessä, mutta annan toki mahdollisuuden tulla tapaamaan minua myös vastaanotolleni jos siltä tuntuu. Voimme hieman kartoittaa tarkemmin tilannettasi. Voit laittaa minulle viestiä osteopaattivastaa (ät) gmail.com niin jatketaan siellä!

42/45 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Kiitos kaikille kysyjille, oli ilo olla avuksi. Aika on tältä päivältä päättynyt ja tähän kommenttikenttään tulevia kysymyksiä en enää käsittele. Osteopaatti tulee varmasti taas uudelleen vastailemaan tänne tulevaisuudessakin, tämä oli hauska kokemus. Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kattavista vastauksista, todella ystävällistä🤗

Vierailija
44/45 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikku! En ehtinyt vastauksia saada, mutta täällähän olet 07-23 vastailemassa. Aivan ihanaa tämä saitti.

Vierailija
45/45 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle avusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän