Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä pölynimuri? Onko edes olemassa?

Vierailija
10.01.2014 |

Huomenna ostoslistalla imuri eli mikä olisi nyt hyvä ostaa? 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo määki oon imuroinu ilman pölypussia ja sillo ei sitä ei tarvii vaihtaa ollenkaa, säästyy rahaa vuodessa monta euroa. Mulla menee poisto letku ikkunasta ulos ja sieltä lentää roskat pihalle. Keksin sen kun katselin noita keskus pölynimureita.

Vierailija
22/30 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan dysonia (eikä mitään muutakaan pölypussitonta)! Dysonit yleensä todella kovaäänisiä ja vaikka lattiasuutin on ohut, että mahtuisi joka paikkaan, niin putki on paksu ja kömpelö. Ja se pölysäiliö pitää puhdistaa todella usein.

Mieheni puhui vuosia Dysonin puolesta, mutta minä olin vastaan. Sain sitten kerran Dysonin kokeiltavakseni  - ja olin myyty laakista. Imurointiin käytetty aika lyheni reippaasti (eläintalous) , eikä enää ollut ponnistus.

Dysonin ääni on melko kova, mutta äänen taajuus on muita imureita matalampi ja siksi minusta miellyttävämpi. Eläimetkään eivät tunnu inhoavan sitä, kuten aiempia imureita.  Siitä puuttuu se ikävä korvia vihlova vinkuminen. Minulla ollut kalliita imureita aina, koska eläintalous ja siivoushulluus. On kokeiltu MIelet, Electroluxin huippuimutehoiset ja Silencio-mallit.

Dysonissa pitäydyn tästedes. Animal pro - malli on kuin taivaanlahja. Mattosuutin puhdistaa nukkamatotkin perusteellisesti ja pieni huonekalusuutin sohvat ja nojatuloit karvoista tehden tavallaan työn minun puolestani.

En ole kokenut putken paksuutta ongelmana (ei ole tullut edes huomattua) ja säiliön tyhjentäminen on äärettömän helppoa ja nopeaa (kuten Dysonissa mielestäni kaikki, loistavasti suunniteltu).

Plussana koen, että ei tarvitse muistaa tilata pölypusseja - ja ennenkaikkea sen, että huoneilma on Dysonilla imuroimisen jälkeen selvästi raikkaampi kuin aiemmilla imureilla. Tunkkaista hajua ei esiinny lainkaan.

Dysonilla menty nyt kaksi vuotta enemmän kuin tyytyväisenä. Anteeksi palopuhe, olen vain edelleen joka kerta iloinen imuroija:) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan dysonia (eikä mitään muutakaan pölypussitonta)! Dysonit yleensä todella kovaäänisiä ja vaikka lattiasuutin on ohut, että mahtuisi joka paikkaan, niin putki on paksu ja kömpelö. Ja se pölysäiliö pitää puhdistaa todella usein.

Mieheni puhui vuosia Dysonin puolesta, mutta minä olin vastaan. Sain sitten kerran Dysonin kokeiltavakseni  - ja olin myyty laakista. Imurointiin käytetty aika lyheni reippaasti (eläintalous) , eikä enää ollut ponnistus.

Dysonin ääni on melko kova, mutta äänen taajuus on muita imureita matalampi ja siksi minusta miellyttävämpi. Eläimetkään eivät tunnu inhoavan sitä, kuten aiempia imureita.  Siitä puuttuu se ikävä korvia vihlova vinkuminen. Minulla ollut kalliita imureita aina, koska eläintalous ja siivoushulluus. On kokeiltu MIelet, Electroluxin huippuimutehoiset ja Silencio-mallit.

Dysonissa pitäydyn tästedes. Animal pro - malli on kuin taivaanlahja. Mattosuutin puhdistaa nukkamatotkin perusteellisesti ja pieni huonekalusuutin sohvat ja nojatuloit karvoista tehden tavallaan työn minun puolestani.

En ole kokenut putken paksuutta ongelmana (ei ole tullut edes huomattua) ja säiliön tyhjentäminen on äärettömän helppoa ja nopeaa (kuten Dysonissa mielestäni kaikki, loistavasti suunniteltu).

Plussana koen, että ei tarvitse muistaa tilata pölypusseja - ja ennenkaikkea sen, että huoneilma on Dysonilla imuroimisen jälkeen selvästi raikkaampi kuin aiemmilla imureilla. Tunkkaista hajua ei esiinny lainkaan.

Dysonilla menty nyt kaksi vuotta enemmän kuin tyytyväisenä. Anteeksi palopuhe, olen vain edelleen joka kerta iloinen imuroija:) 

Meillä taas kävi päinvastoin. Mielen Cat&Dog toimi hyvin yli 10 vuotta, kunnes eräänä päivänä yksi muoviosa murtui niin että olisi ollut mahdoton korjata. Mies niin kovasti puhui Dysonin puolesta että ostettiin sellainen. Ja voi että minä vihaan sitä imuria! Putki on jotenkin paksu ja kömpelön oloinen, imurointiasento tuntuu hankalalta. Ja pahin on se saamarin säiliö! Meillä on kissoja ja hiekkalaatikoiden ympärillä kissanhiekkaa. Ei mitään massiivista määrää mutta kyllähän sitä tule ekun kissat innolla kaapivat.  Kaksi kertaa on käynyt niin että kun olen imuroinut ja alkanut tyhjentää säiliötä, se on itsekseen avautunut pohjasta ja sylkenyt kaiken roskan imurin päälle ja lattialle. Nähtävästi säiliö ei kestä yhtään mitään vähänkään painavampaa?

Olen niin kyllästynyt että olen päättänyt ostaa uuden Mielen omilla rahoillani. Imuroikoon mies Dysonilla.

Vierailija
24/30 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vaikuttaa ainakin kiinnostavalta vaihtoehdolta:

https://invictus.tvins.fi/?_ga=2.32257853.2091015968.1530815803-1282236…

Vierailija
25/30 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että meluisampi imuri ei tarkoita tehokkaampaa imuria.

Vierailija
26/30 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti electroluxia kehutaan ja on vallannut Suomen markkinoita. Ei kannattaisia liian aikaisin kehua. Sillä näissä Kiinalaisissa electrolux rojuissa elinikä on yleensä se kaksi vuotta, kunnes tulee sellainen vika että se pitää korjauttaa tai hankkia uusi tilalle. Kokemusta on useasta erilaisest electrolux tuotteesta. Ei kannata hankkia surkeaa electrolux rojua. Samalla hinnalla saa esimerkiksi Saksassa valmistettua boschia tai vaikka karcher, joka kestää vuosia ehjänä ja toimii hyvin, toisin kuin electrolux.

Vierailija
27/30 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Electroluxin robotti-imurin eikä ole kyllä tullut imurointia ikävä. Ei ollut kyllä halvin malli, mutta hyviä tarjouksia löytyy aina välillä.

Vierailija
28/30 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Electrolux on ollut tähän mennessä paras. Halpiksilla mentiin pari vuotta ja niitä sitten menikin. Jos jotain toivoisin, niin parempaa muotoilua electroluxiin niin, ettei kaatuile. Hoitaa kuitenkin asiansa tosi hyvin. Arkisin meillä tosin pörrää (kunnollinen) robotti-imuri, joten ei tule kovin usein enää kaapista imuria kaivettua.

Vierailija
29/30 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Electrolux UltraOne on toiminut moitteetta.

Vierailija
30/30 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Electrolux on ollut tähän mennessä paras. Halpiksilla mentiin pari vuotta ja niitä sitten menikin. Jos jotain toivoisin, niin parempaa muotoilua electroluxiin niin, ettei kaatuile. Hoitaa kuitenkin asiansa tosi hyvin. Arkisin meillä tosin pörrää (kunnollinen) robotti-imuri, joten ei tule kovin usein enää kaapista imuria kaivettua.

Electrolux on halppistuote, laatutuotteen hinnalla.