Mites tipaton perjantai teillä sujuu?
Kommentit (21)
Kävin lenkillä, sen jälkeen sheivasin ja suihkutin ja rasvasin ja tuoksutin itseni, join ison pirtelön, ja olo on loistava. Raittiina olen ollut 3 vuotta.
Mulla on ollut aika monta tipatonta perjantaita, koska oon raskaana. Kyllä vähän tekis viiniä tai sherryä! Tosin oon kyllä oppinut, että rankan jumpan jälkeen ei kannata siemailla, joten ehken ottaisi muutenkaan mitään.
Samaan tapaan kuin monet aikaisemmatkin tipattomat perjantait, eli viikkosiivous ja sohvalla möllöttämistä. Huomenna viihteelle.
Join viimeksi marraskuussa. Oon huomannu, et mitä kauemmin on ilman sitä vähemmän tekee mieli. Eli ei varmaan tuu juotua pitkään aikaan.
eilen tuli Areenalle Game of Thronesin 5 viimeisintä jaksoa, joista ollaan miehen kanssa katsottu jo kolme, sitten hierottiin toisiamme ja harrastettiin seksiä ja mä lähden kohta hakemaan filmtownista irttareita niin katsotaan loputkin jaksot!
Siideriä lasissa. Kohta nukkumaan.
Aamulla pitää töihin mennä, ekä tee mieli ottaa :)
Hyvin meni tähän asti mutta just join ykköskaljan. Eli perseelleen meni perjantain tipaton :D
Ei tee mieli, koska ei innosta kärsiä pahoista paniikkikohtauksista.
Tulin hetki sitten duunista ja huomenna on myös työpäivä. Ei tee mieli alkoa.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 22:30"]
Hyvin meni tähän asti mutta just join ykköskaljan. Eli perseelleen meni perjantain tipaton :D
[/quote]
Ei tuo nyt ole niin vakava asia, jos yhden sellaisen juo :) Eihän sitä lasketa alkoholijuomaksikaan, jos se on alle 2,8 prosenttinen.
Kiitos ihan hyvin. Pari alkoholitonta olutta join pizzan kanssa tuossa aikaisemmin. Olen tipattomalla hiihtolomaan asti. Tekee hyvää, vaikken normaalisti paljoa juo, mutta joulun pyhinä tulee vähän tarpeettoman paljon tissuteltua.
Kuules. Cittarin kassa kysyi paperit kun ostin satasella ruokaa, vaippoja ja sen ykköskaljan!! Vauva kaukalossa ja isompi käveli vierellä. että on se ykkönenkin alkoholia..
T:se ykköskaljan juonut
Yksi kurko meni juuri äsken, enempää ei mene. Tai siis ole.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:03"]
Kuules. Cittarin kassa kysyi paperit kun ostin satasella ruokaa, vaippoja ja sen ykköskaljan!! Vauva kaukalossa ja isompi käveli vierellä. että on se ykkönenkin alkoholia..
[/quote]
Haha :D Minulta joskus kysyttiin paperit, kun ostin alkoholittoman oluen.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:03"]
[/quote]
Tiesitkö, että vaikka sinulla olisi ollut viisi lasta mukanasi, mutta näytät alle 30-vuotiaalta kassan pitää kysyä sinulta paperit. Myös ykköskaljasta. Sitä ei kassa tee ilkeyttään, ohjeet vaan on sellaiset. Yleensä kassakone ilmoittaa myös, milloin paperit täytyy kysyä. Ruudulle siis voi ilmestyä teksti "Tarkista ikä" tms, eikä kassatäti/-setä siis päätä itse kuuluuko ykkösolutkin ikärajavalvonnan piiriin.
Mäki saan kohtauksia:( nyt tipatonta ainakin kesään asti. Antaisin mitä vaan , et saisin olla raskaana.