Miksi Ann Wikström ei päässyt jatkoon Voicessa?
Kommentit (21)
Sehän lauloi ihan kuin ois ollut kuuma peruna suussa.
Nuotin vieressä taisi kyllä olla ns."tilaa". Kyseisessä ohjelmassa on melko kova taso. Ihan oikeutetusti tipahti jatkosta.
Niin pahasti meni nuotin vierestä, ja muutenkin oli maneereja jotka omaan korvaan ainakin särähti pahasti.
Eikös laulanut Skidrow'n biisin? Kuulosti hieman opetellulta, maneereita äänenkäytössä.
Mustakin ei ollu vaan hyvä esitys, taso on kova. Tulee olo, et tollasii vetoja on kuullu aika lailla, ei riittävän persoonallinen. Ihan näyttävä nainen.
Ymppääköhän ne silti sen tavalla tai toisella ohjelmaan kun on puolijulkkis. :/
Tottakai se jollain villillä kortilla sinne takaisin otetaan.
Ohjelman taso tuntui olevan aika kova
Eikös se johdu siitä, että massat päättivät laittaa sms-rahansa johonkin muuhun juuri tällä hetkellä? Ei kai näillä asioilla ole mitään oikeita syitä.
Ei kuulostanut minun korvaani kauniilta ja esittäminenkin oli kovin tuskaista. Vaikka en musikaalinen olekaan, niin mielestäni esityksen pitää olla jollain tasolla miellyttävää ja helpon tuntuistakin.
En pitänyt ja siksi ei valittu jatkoon.
Tuomarit ei tykänneet tarpeeksi. Ei ne jokaista voi jatkoon päästää vaikka haluaisivat. Parempiakin laulajia oli. Se oli siis se joka lauloi Skid Rown biisin, eikä katsojat voineet vaikuttaa, jos joku ei tienny.
Flunssa päällä, ääni kateissa. Paras vartalo.
Sekö joka lauloi Burnin? Kertsi meni ainakin mun mielestä vähän epävireisesti.
No sitä minäkin ihmettelin! Vahva ääni.
Lauloi huonosti, ehkä biisi oli liian haasteellinen hänelle. Ääni oli kyllä mielestäni hyvä.
Selvä homma. TOSI alavireinen veto, eikä laulu pysynyt yhtään kasassa. Eikä hääppönen ääni vaikka poweria löyty. Luulen että sitä ne tuomarit etsivät, hyvää ääntä eikä kovaa tuuttaamista.