Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko säilyttää diapameja miesystäväni asunnolla?

Vierailija
04.02.2014 |

Vietän siellä satunnaisesti aikaa, ja pidän lääkkeitä varalla oikeastaan joka puolella. Kärsin voimakkaista ahdistuskohtauksista, jotka voivat kestää jopa tunteja, joten lääke on saatava nopeasti. Minulla on lääkkeitä myös miesystäväni autossa. Joten saako miesystäväni huumetuomion näistä lääkkeistä? Jos hänet vaikka pysäytettäisiin autolla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Miksi poliisi alkaisi penkomaan miehen autoa? Diapamit ovat aivan sallittu lääke jos niitä ei vedä huvikseen ja tokkuraan ja aja sitten siinä tilassa autoa. Jos huumekuskiksi epäillään, tehdään pissa/verikoe ja jos miesystäväsi ei itse napsi Pameja, ei tässä ole nyt kyllä mitään ongelmaa.

Vierailija
2/12 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole käsilaukkua tai taskua? Kysy apteekista sellaista pientä lääkekoteloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 22:43"]

Eikö sinulla ole käsilaukkua tai taskua? Kysy apteekista sellaista pientä lääkekoteloa.

[/quote]Niin mikset kanna lääkkeitä mukanasi? Silloin ainakin ovat aina mukana, vaikka säilytys toisen asunnolla / autossa on sinänsä ihan ok.

Vierailija
4/12 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos vastauksista! Kaverini peloitteli että oli joutunut hankaluuksiin kun oli ottanut kaverinsa lompakon baarissa säilytykseen ja siellä oli säilyttänyt lääkkeitään. Mieheni ei syö lääkkeitäni. Minulla on kyllä käsilaukussa dosetti mutta ei tule aina mukaan, joten tykkään säilyttää lääkkeitä "turvana" vähän siellä täällä. Tiedän aina että lääke on mukana ja jo se tuo helpotusta ja vie ahdistusta.

Ap

Vierailija
5/12 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö mies noista sun ahdistusoireista?

Vierailija
6/12 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 22:42"]

Täh? Miksi poliisi alkaisi penkomaan miehen autoa? Diapamit ovat aivan sallittu lääke jos niitä ei vedä huvikseen ja tokkuraan ja aja sitten siinä tilassa autoa. Jos huumekuskiksi epäillään, tehdään pissa/verikoe ja jos miesystäväsi ei itse napsi Pameja, ei tässä ole nyt kyllä mitään ongelmaa.

[/quote]

No jos sulla ei ole esittää huumausaineeksi luokiteltavan lääkken reseptiä,niin voit saada syytteen huumausaineen hallussapidosta.Ja jos menet syömään niitä ilman reseptiä,niin se on sitten käyttörikos.

Vierailija
7/12 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää ahdistuksestani ja on antanut luvan säilyttää lääkkeitäni hänen autossaan ja kotonaan. Nyt tämän kaverini pelottelun jälkeen tajusin vasta lääkkeiden olevan huumeiksi luokiteltavia. Mieskään ei tiennyt mutta sanoi että minun mielenrauhani puolesta hän ottaa vaikka kymmenen huumetuomiota.

Mutta ei kai se nyt niin voi mennä että mies saisi oikeasti lääkkeistä tuomion? Jos minulla on esittää resepti ja osoittaa että lääkkeet ovat minun? Jos näin ei voi tehdä niin miksi tuollaisia lääkkeitä edes määrätään? Ihan älytöntä

Vierailija
8/12 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8=ap

Vierailija
9/12 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole diapam huumeeksi luokiteltava, ei tarvitse huumereseptiä, eikä siis miehesi tarvitsisi todistaa miksi hänellä sellaisia muutama on. Ja miksi joku penkoisi miehen asuntoa löytääkseen diapamit? Diapamia käytetään myös muihin vaivoihin, esim. sydämen eteisvärinään tai migreeniin.

Vierailija
10/12 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 00:51"]

Mies tietää ahdistuksestani ja on antanut luvan säilyttää lääkkeitäni hänen autossaan ja kotonaan. Nyt tämän kaverini pelottelun jälkeen tajusin vasta lääkkeiden olevan huumeiksi luokiteltavia. Mieskään ei tiennyt mutta sanoi että minun mielenrauhani puolesta hän ottaa vaikka kymmenen huumetuomiota.

Mutta ei kai se nyt niin voi mennä että mies saisi oikeasti lääkkeistä tuomion? Jos minulla on esittää resepti ja osoittaa että lääkkeet ovat minun? Jos näin ei voi tehdä niin miksi tuollaisia lääkkeitä edes määrätään? Ihan älytöntä

[/quote] Sinahan olet kuin orava, kapyja jemmassa pitkin metsaa. Miten vaikeata on laittaa niita pameja jokaisen laukkusi pohjalle ei ympari kaupunkia.

Poikaystava joutuu sitten kiinni jaadessaan kayttamaan ikivanhaa SODD puolustusta (Some Other Dude Did It). Ihan puhkikulunut on myos "naa on mun kaverin pillereita", poliisit pitelee mahaansa kun niin naurattaa.

Vierailija
11/12 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

auto on tosi huono paikka säilyttää mitään lääkkeitä. Lämpötilat voivat siellä vaihdella -30 asteesta talvella kesän +50 asteeseen. Eivät lääkkeet kestä tuollaisia lämpötilanvaihteluita. Ne pitää säilyttää kuivassa ja huoneenlämmössä.

Vierailija
12/12 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon sinulla on niita pillereita kun noin voit ympariinsa jaella? Tietaakseni USAssa saa 30 kerrallaan. Sinahan voisit jaada kiinni laittomasta myynnista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi