Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli juopoteltua 3 vuotta lähes päivittäin!!! :(

Vierailija
14.10.2020 |

Nyt olen havahtunut siihen, kuinka päin p*tä asiani ovat tuona aikana menneet. Mutta onneksi lopultakin havahduin.

Painoni on noussut parin vuoden aikana lähemmäs +30kg, lievän ylipainon puolelle. Aiemmin olin syömishäiriöinen ja alipainoinen, enkä ole enää parikymppinen, joten näin jälkikäteen ajateltuna painoa saikin tulla lisää. Mutta ei jatkuvan turvotuksen ja huonovointisuuden muodossa.

Nyt olen yrittänyt saada itseäni ruotuun ja muuttanut elämäntapojani parempaan suuntaan.

Toivon todellakin, että onnistun.

Löytyisiköhän täältä vertaistukea?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vertais, mutta tsemppiä kuitenkin! Hyvä kun järkiinnyit.

Vierailija
2/5 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! 😇

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille! ♡ Ei oo vielä raittiutta montaakaan päivää takana, mutta tällä hetkellä on toiveikas olo, ja suurinta pöhötystäkin on nyt jo lähtenyt pari kiloa pois.

Eniten huolettaa terveyden puolesta, miten onkaan tullut sitä laiminlyötyä. Verikokeissa tai muissakaan tutkimuksissa en oo kehdannut käydä aikoihin.

Pelottaa liikaa. - Ap N30+

Vierailija
4/5 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon joit? todennäköisesti kaikki tekemäsi vahinko on vielä tuossa iässä peruutettavissa jos nyt ihan oikeasti ymmärrät lopettaa kokonaan ja alkaa elää terveellisesti. 

Jos alat ajattelemaan että "kai sitä nyt pari vois..." niin ei ole muutaa suuntaa kuin alaspäin.

Vierailija
5/5 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin jotakin tietäväni juoppoudesta, kokemusta on lähes päivittäisestä juomisesta kolmen vuosikymmenen ajalta ja hiljattain tuli kymmenes vuosi raittiutta täyteen. Autan mielelläni jos osaan ja jos vain apu kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi