Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piirre itsessä, mitä ennen vihasit, mutta olet oppinut sietämään tai jopa rakastamaan?

Vierailija
14.10.2020 |

Onko teillä jotain ulkoisia tai sisäisiä ominaisuuksia, piirteitä tms. mitä ennen olette vihanneet, mutta iän myötä oppineet jopa rakastamaan?

Itselläni ehdottomasti nenä. Teininä harkitsin todella vakavasti nenäleikkausta, koska nenäni oli mielestäni liian iso ja leveä. Kun ikää alkoi olla lähemmäs 30v ja kasvoista hävisi lapsenpyöreys, tajusin, että nenäni sopii itse asiassa todella hyvin kasvoihini ja tekee niistä todella persoonalliset ja erikoiset. Nykyään pidän sitä parhaana puolena ulkonäössäni ja olen äärimmäisen onnellinen, etten mennyt leikkaamaan sitä tylsäksi tusinanenäksi. Olin jopa aikoinaan varannut ajan jollekin kirurgille arvioon, jonka onneksi peruin....

Joskus suunnittelin myös yläluomileikkausta, koska minulla on pienet viirumaiset silmät. Niitä onneksi opin rakastamaan jo teininä, kun eräs ihana kampaaja kehui niitä ja selitti, minkälainen meikki kannattaa laittaa.

Joskus suunnittelin myös huulitäytteiden ottoa 10v sitten niiden vielä ollessa in. Onneksi en koskaan ottanut. Etenkin kun katsoo Lindsay Lohanin tai Suvi Pitkäsen kaltaisia naamansa täytteillä pilanneita julkkiksia. Huuleni ovat hyvät näin.

Tämä muistutuksena nuorille, että itse asiassa se vihaamasi piirre voi ollakin joku päivä se, mitä rakastat itsessäsi kaikkein eniten :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen typerä mulkku ja ylpeä tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän