Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään 4 kuollutta, 48 sairaalahoidossa ja 8 teholla - kyllä ne sairaalat vaan alkavat Suomessakin täyttyä

Vierailija
14.10.2020 |

Tarttis varmaan tehdä jotain, koska tämänhetkinen sairaalatilanne peilaa tartuntoja viikon-kahden takaa. Ja tartunant ovat siitä ainakin kaksinkertaistuneet.

Kommentit (238)

Vierailija
21/238 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, siitä se vastustuskyky pikku hiljaa rakentuu! 

Kuolleista ei tietty kerrota edes ikää kun halutaan retostella ja luoda paniikki! 

Oletettavasti sitä samaa + 80v monisairasta sakkia. Hyvä muistaa että kuolleisuus ei ole noussut Suomessa koronan myötä! eikä ole noussut Ruotsissakaan korona aikaan, keväällä nousi hetkellisesti mutta siitä on tasoittunut. 

Pää pois pyllystä kansa!

Ota itse, juuri oli uutinen, että toinen koronatartunta voi olla ekaa rajumpi.

Itse ennakoin tätä mahdollisuutta jo keväällä/alkukesästä, kun luin SARS-rokotteen tutkimuksissa havaitusta ongelmasta, jossa rokotetuille tulikin rajumpi tauti kuin rokottamattomille.

Vierailija
22/238 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolleista ei tietty kerrota edes ikää kun halutaan retostella ja luoda paniikki! 

Oletettavasti sitä samaa + 80v monisairasta sakkia. Hyvä muistaa että kuolleisuus ei ole noussut Suomessa koronan myötä! eikä ole noussut Ruotsissakaan korona aikaan, keväällä nousi hetkellisesti mutta siitä on tasoittunut. 

Pää pois pyllystä kansa!

Edes noin monta 80+ ikäistä ei ole saanut sitä tartuntaa. Kyse 20-50-vuotiaista pääasiassa.

Ihan oikeasti, lopeta jo tuo valehtelu. Tai sitten voit toki näyttää meille mistä näet nuo minkä ikäisiä nuo viime viikkoina tautiin kuolleet tai tehohoidossa olevat ovat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/238 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuolema tulee, pysykää kotona.

Vierailija
24/238 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta tehohoitopaikkaa sinun maakunnassasi on? Kuinka moni niistä on vapaana?

Vierailija
25/238 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

THL sivuilla on laskettavissa että verrattuna viikko sitten päivitykseen, nyt on ollut kaksi alle 49v kuollutta (alle 49v kuolleiden määrä on kasvanut kahdella, aiemmin niitä oli yht 6kpl, nyt yht 8kpl) Ei siis mutua, vaan ihan totinen tosi ja julkista tietoa THL sivuilla. Ihme ettei iltapäivälehdet tartu tähän.

Iltapäivälehdet eivät tartu, koska ne ovat täysin elinkeinoelämän hallinnassa ja elinkeinoelämähän viimeksi eilen mm. vastusti etätyösuosituksen lisäämistä. Kuten se on vastustanut kaikkia koronaa torjuvia toimia. Elinkeinoelämä Kokoomus juoksupoikanaan on keksinyt ylläpitää maskishowta peittämässä koronatilanteen pahenemistä ja Iltapäivälehdillä on tässä hämäyksessä keskeinen rooli.

Vierailija
26/238 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pää pois pyllystä kansa!

Ota itse, juuri oli uutinen, että toinen koronatartunta voi olla ekaa rajumpi.

Itse ennakoin tätä mahdollisuutta jo keväällä/alkukesästä, kun luin SARS-rokotteen tutkimuksissa havaitusta ongelmasta, jossa rokotetuille tulikin rajumpi tauti kuin rokottamattomille.

Sinä siis todellakin uskot median levittämiä pelkoklikkauksia? Voi hyvä isä miten voi olla, että jotkut uskovat tilastojen ja faktojen sijaan satunnaisten lehtien juttuihin.

Vierailija
27/238 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pää pois pyllystä kansa!

Olet väärässä. Kaksi kuolleista on alle 49-vuotiaita. Ikähaarukka 20-49. Katso THL:än iänmukaiset kuolintiedot, jotka päivitetään aina keskiviikkoisin.

Vierailija
28/238 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskit ei näytä auttavan. Kannattaisiko katsoa, mitä keväällä tehtiin ja ottaa siitä mallia? Tartunnat putosi käytännössä nollaan.

Vierailija
29/238 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omataivotkäyttöönpliis kirjoitti:

Joo rauha kaikille. Jokaisen kannattais katsoa tämä pätkä ja arvioida sen jälkeen uudestaan korona. Saksan koronakomitean yksi neljästä jäsenestä. Sama tyyppi, joka voitti Volkswagenin ja Deutche Bankin oikeudessa on lähtenyt ajamaan koronaan liittyvää petosjuttua nyt eteenpäin. Koronassa laajalti käytetty pcr testaus antaa positiivisista testeistä n. 90% valheellisena. Jos jaksat käyttää elämästäsi 49minuuttia, tai edes ensimmäiset 38minuuttia. Et tule katumaan. https://www.facebook.com/100000287523921/posts/3717567178262830/?extid=…

Nyt oli kyse sairaalahoidettavien, tehohoidettavien ja kuolleiden määrän kasvusta eksponentaalisella käyrällä. Tunge ne koronasalaliittoteoriasi vaikka prseeseesi.

Vierailija
30/238 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset luottavat niin paljon noihin maskeihin että menevät jopa kipeenä yleisille paikoille, kuten kauppaan tms.

Vierailija
31/238 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo rauha kaikille. Jokaisen kannattais katsoa tämä pätkä ja arvioida sen jälkeen uudestaan korona. Saksan koronakomitean yksi neljästä jäsenestä. Sama tyyppi, joka voitti Volkswagenin ja Deutche Bankin oikeudessa on lähtenyt ajamaan koronaan liittyvää petosjuttua nyt eteenpäin. Koronassa laajalti käytetty pcr testaus antaa positiivisista testeistä n. 90% valheellisena. Jos jaksat käyttää elämästäsi 49minuuttia, tai edes ensimmäiset 38minuuttia. Et tule katumaan. https://www.facebook.com/100000287523921/posts/3717567178262830/?extid=…

Kiitos tästä! Kannattaa katsoa.

Ovatko valtamedian tahot olleet kiinnostuneita tästä, vai onko siellä kiinnostusta vain paniikkiotsikoihin? Verkkouutisissa oli jo juttu.

Vierailija
32/238 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tota, että hoetaan kuolleiden olevan pelkästään 80+ monisairaita. Jokainen voi tilastoista katsoa, että lähes jokaisessa ikäryhmässä on kuolleita myös Suomessa. Itse olen menettänyt jo 2 perustervettä kaveria koronalle, toinen oli 50-vuotias urheilija ja toinen muuten hyväkuntoinen alle 70-vuotias. Molemmat lähtivät liian aikaisin. Ketuttaa kun sanotaan, että lähtee vain niitä, joilla muutenkin on toinen jalka haudassa kun se ei ole totta.

Vierailija
33/238 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko valtamedian tahot olleet kiinnostuneita tästä, vai onko siellä kiinnostusta vain paniikkiotsikoihin? Verkkouutisissa oli jo juttu.

Ei ole Facebookkia. Youtubesta varmaan löytyy?

Vierailija
34/238 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tota, että hoetaan kuolleiden olevan pelkästään 80+ monisairaita. Jokainen voi tilastoista katsoa, että lähes jokaisessa ikäryhmässä on kuolleita myös Suomessa. Itse olen menettänyt jo 2 perustervettä kaveria koronalle, toinen oli 50-vuotias urheilija ja toinen muuten hyväkuntoinen alle 70-vuotias. Molemmat lähtivät liian aikaisin. Ketuttaa kun sanotaan, että lähtee vain niitä, joilla muutenkin on toinen jalka haudassa kun se ei ole totta.

Onhan se näin. Mutta joka vuosi influenssaan kuolee ihmisiä (myös nuoria. Tiedän yhden influenssaan kuolleen ja hän oli parikymppinen urheilijapoika). Ei näistä kuitenkaan suljeta koko Suomea vuosittain ja mainosteta niitä päivälehdissä.

Vierailija
35/238 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Facebookkia. Youtubesta varmaan löytyy?

Juu, mutta enkuksi.

Tuohon FB- videoon ei tarvitse kirjautumista ja on suomennettu auttavasti.

Vierailija
36/238 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ei olleet sitten perusterveitä vaan heillä oli piilevä diagnosoimaton sairaus. Tuskin sentään koronakuolemaan altistavaa geeniä omasivat. Omakin lapsuuden kaverini kuoli tietokoneen eteen yhtäkkiä 40 vuotiaana ja luokkatoveri nukkui pois hieman päälle 30 vuotiaana. Perusterveitä kumpikin, eivät edes sairastaneet mitään. Niin vaan joskus käy, mutta ei kukaan oikeasti perusterve vain kuole. On vain diagnosoimattomia sairauksia. Mikä ei ole ihme tässä laiskasti terveydenhuollon hoitavassa maassa jossa apua saa viime hetkellä, jos silloinkaan.

Vierailija
37/238 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se näin. Mutta joka vuosi influenssaan kuolee ihmisiä (myös nuoria. Tiedän yhden influenssaan kuolleen ja hän oli parikymppinen urheilijapoika). Ei näistä kuitenkaan suljeta koko Suomea vuosittain ja mainosteta niitä päivälehdissä.

Tilastoja influenssaan kuolleista Suomessa.

http://www.stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2020/kuinka-monen-kuoleman-s…

Vierailija
38/238 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pää pois pyllystä kansa!

Linkki varmistettuun tietoon?

Ja miksi sinä luulet, että 80+-ikäinen monisairas ihminen on jotenkin vähempiarvoinen kuin koronalinkobilettävä nuori? Ei todellakaan ole, ilman heitä ei olisi sinuakaan, jos nyt jotenkin on päässyt sinulta unohtumaan.

Hyi olkoon, nuoret tekevät itsensä kyllä naurettaviksi tuollaisilla kommenteilla. Halveksin.

Vierailija
39/238 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He ei olleet sitten perusterveitä vaan heillä oli piilevä diagnosoimaton sairaus. Tuskin sentään koronakuolemaan altistavaa geeniä omasivat. Omakin lapsuuden kaverini kuoli tietokoneen eteen yhtäkkiä 40 vuotiaana ja luokkatoveri nukkui pois hieman päälle 30 vuotiaana. Perusterveitä kumpikin, eivät edes sairastaneet mitään. Niin vaan joskus käy, mutta ei kukaan oikeasti perusterve vain kuole. On vain diagnosoimattomia sairauksia. Mikä ei ole ihme tässä laiskasti terveydenhuollon hoitavassa maassa jossa apua saa viime hetkellä, jos silloinkaan.

No, ei tämä nyt sentään mikään USA ole.

Vierailija
40/238 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pää pois pyllystä kansa!

Linkki varmistettuun tietoon?

Ja miksi sinä luulet, että 80+-ikäinen monisairas ihminen on jotenkin vähempiarvoinen kuin koronalinkobilettävä nuori? Ei todellakaan ole, ilman heitä ei olisi sinuakaan, jos nyt jotenkin on päässyt sinulta unohtumaan.

Hyi olkoon, nuoret tekevät itsensä kyllä naurettaviksi tuollaisilla kommenteilla. Halveksin.

Sellainen on hoivalaitoksessa odottamassa kuolemaa. Sen kuuluukin kuolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme