Sanokaa rehellisesti, kuinka pitkään olette käyttänyt yhtä ja samaa maskia pesemättä tai vaihtamatta toiseen?
Itselläni on taskussa kertakäyttömaski, jota olen nyt käyttänyt 2krt./päivässä arkipäivisin viime viikon alusta lähtien. Eli yhteensä 15 matkaa julkisessa liikenteessä työmatkoilla. Olen kyllä vaihtamassa sitä uuteen aivan lähiaikoina.
Kommentit (65)
N. 30min kun kävin kaupassa, sitten meni pesuun.
Pisimmillään käytin kertakäyttöistä hengityssuojainta vähän yli tunnin, kun kävin hakemassa kissan tuhkauurnan eläinlääkäriasemalta. Pari kertaa olen käynyt kaupassa ja käyttänyt hengityssuojainta 15-20 minuuttia. En ole muuten käynyt paikoissa, joissa maskia tarvitsisi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutamia päiviä, sitten kun se likaantuu vaihdan.
Se likaantuu muutamassa tunnissa tai kun aivastat kerran. Yök.
Kainaloon aivastaessa puserosi ei likaannukaan?
Ihan itseni takia en käytä kertismaskeja kuin sen kerran. En mä kertissiteitäkää kuivattele missään hattuhyllyillä kuukautta odottamassa seuraavaa käyttöä.
Kankaisen aion mikrottaa sen jälkeen, kun olen päikkyyn viennin jälkeen kotona. Pesen sitten illalla hakukeikan jälkeen. Ostin näitä pari tätä ja uimahallin pukkaria varten, muuten käytän kertiksiä, kun joskus harvoin jossain käyn.
Ollaan etätöissä, ruuat tilataan kotiin ja maski päässä ei huvita käydäkää missään.