Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvännäköinen, älykäs, henkisesti vakaa - valitse kaksi

Vierailija
10.01.2014 |

http://datingjesus.files.wordpress.com/2010/03/img00394.jpg

Törmäsin vuosia sitten netissä oheiseen kuvaan, mutta se jäi kummittelemaan mieleeni. Kun aloin miettiä sekä itseäni että naispuolisia tuttaviani, huomasin tuon kolmion pitävän hämmästyttävän hyvin paikkansa.

Mitä kahta sinä edustat? 

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisiko joku mitä ja miten tuo kolmio kertoo.

Vierailija
2/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyä on haitaksikin asti, ulkonäköä iloksi. Mielen vakautta ei pahemmin ole, ainakaan asioissa joissa sitä tarvitsisi. Mutta seurustelukumppanit ovat aina olleet innoissaan: tää henkinen sekasorto nääs paljastuu vasta kun on jo liian myöhä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko nätti, ja älykäs. Henkisesti taas masennukseen ja ahdistukseen taipuvainen. Jos saisin valita noista kaksi niin ottaisin henkisen vakauden ja älykkyyden. Oikeastaan henkisellä vakaudella pelkästään pärjää jo aika hyvin, tai niin kuvittelen, mutta ilman älykkyyttä en pärjäisi työssäni, josta pidän paljon.

Vierailija
4/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti vakaa ja älykäs! Siinä tärkeimmät varsinkin jos ulkonäkö on jo mennyt.

Vierailija
5/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon mukaan älykäs ja kaunis koska vakaa/tasapainoinen en valitettavasti todellakaan ole.

Vierailija
6/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, pitääkö tuosta vain valita kaksi ominaisuutta?

Mitä tuo kolmio sitten kertoo?

Vierailija
7/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko jotenkin itsekriittinen, kun sanoisin, että olen noista kolmesta lähinnä kaunis, enkä sitäkään mitenkään erityisen (ainakaan omasta mielestäni). Henkisesti vajaa olen ja älykäs....Nojoo, olen pärjännyt hyvin opinnoissa, mutta kaikki arvosanat olivat suuren pänttäyksen ja ulkoa opettelun tulosta, ei niinkään erityisen älykkyyden. Mieheni sitten on mielestäni noita kaikkia -eli täydennämme toisiamme?!:D 

Vierailija
8/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 00:59"]

[/quote]

Että kaikki kolme piirrettä esiintyvät hyvin harvoin samassa ihmisessä korostuneina.

Vierailija
9/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 01:14"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 00:59"]

[/quote]

Että kaikki kolme piirrettä esiintyvät hyvin harvoin samassa ihmisessä korostuneina.

[/quote]

Mutta kaksi niistä jokaisessa?

Vierailija
10/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kaunis ja älykäs. Luonne tuuliviiri :( olen silti onnistunut saamaan itselleni komean ja vakaan miehen, joka ei kyllä ole yhtä älykäs kuin minä, mutta ahkeruudella pärjää pitkälle.

Luulen että luonnetta on noista vaikein muuttaa, suht kauniiksi tulee erotuksella, oikealla syömisellä ja liikunnalla (ja hymyllä). Älykkyyden korvaa juurikin ahkeruus, sitäpaitsi aivojaan voi haastaa toimimaan paremmin.

Vierailija
11/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 01:53"]Eniten kaunis ja älykäs. Luonne tuuliviiri :( olen silti onnistunut saamaan itselleni komean ja vakaan miehen, joka ei kyllä ole yhtä älykäs kuin minä, mutta ahkeruudella pärjää pitkälle.

Luulen että luonnetta on noista vaikein muuttaa, suht kauniiksi tulee erotuksella, oikealla syömisellä ja liikunnalla (ja hymyllä). Älykkyyden korvaa juurikin ahkeruus, sitäpaitsi aivojaan voi haastaa toimimaan paremmin.

[/quote]

Ehostuksella, ei erotuksella. Kiva tää automaattinen tekstinkorjaaja.

Vierailija
12/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä  mies, jolla kaikkea noita kolmea. =) Onnellinen minä!

Vierailija
13/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti vakaa ja älykäs puoliso! Itse olen tuuliviiri/bipo ja ulkonäkö ok nuorena.

Vierailija
14/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 02:10"]

[/quote]

Tilannehan on silloin tasapainossa, jos sulla itselläsi ei ole mitään noista ominaisuuksista. Ai niin, silloin miehesi älykkyyskin voidaan kyseenalaistaa...

Vierailija
15/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 02:15"]

[/quote]

Tilannehan on silloin tasapainossa, jos sulla itselläsi ei ole mitään noista ominaisuuksista. Ai niin, silloin miehesi älykkyyskin voidaan kyseenalaistaa...

[/quote]

Taidat olla aika kateellinen. ;) Tasan ei käy onnen lahjat!

Vierailija
16/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykäs ja henkisesti vakaa

Vierailija
17/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea kolmio, että pitää valita kaksi. Ajattelen olevani kaikkea! 

kuulen olevani kaunis, älykäs sekä rauhallinen ja syvällinen. Kun ohmiset minua kuvailevat. Jos on pakko pudottaa yksi pois, niin ehkä en sitten ole niin vakaa, koska välillä käyn mielen syövereissä. 

Eli olen kaunis ja älykäs.

Vierailija
18/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly ja kauneus

Vierailija
19/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kaunis ja älykäs. En mikään kahelikaan, mutta äkkipikainen ja ailahteleva.  Toisaalta sekin piirre tasoittunut iän myötä.

Vierailija
20/51 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 02:38"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 02:15"]

[/quote]

[/quote]

Taidat olla aika kateellinen. ;) Tasan ei käy onnen lahjat!

[/quote]

Niin se ölykkyys ainakin voidaan tiputtaa sun listalta pois. Vakaudestakaan en ole ihan varma, joten onnittelen näkemättä kauneudesta. Sehän on aina katsojan silmässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän