Helsinki ei edelleenkään tee mitään rajoituksia. Uskomatonta!!
Miten voivat toimia noin vastuuttomasti? Tartunnat leviävät, mutta annetaan levitä vaan. Vaasa sentään yrittää. Hki ei edes lukioitaan saa etäopetukseen. Uskomatonta!! Nuorten tartunnat jatkaa nousuaan eikä heitä haluta suojella. Surullista Suomessa.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää myös että aiotaanko tetit järjestää Helsingissä vai ei. Ne alkaa reilun viikon päästä.
Yksikään järkevästi toimiva yritys ei ota nyt koululaisia tai ketään muitakaan ylimääräisiä omiin tiloihinsa.
No sepä se mutta mitäs jos teiniltä se tetin suorittaminen silti vaaditaan?
Vierailija kirjoitti:
Apuaaaa kirjoitti:
ja
Vierailija kirjoitti:
Siis joillain ihmisillä on täällä ihan käsittämätön vaikeus hyväksyä että päällä on kriisitilanne ja yleisvaarallisen taudin pandemia. Silloin ei voi penätä vanhaa normaalia takaisin. Ei tällaisessa tilanteessa voi esim.vaatia että lapset käy koulussa niinkuin ennenkin. Kyllä on aivan itsestäänselvää että terveys ja turvallisuus menee oikeassa aikataulussa suoritetun tutkinnon edelle.
Mutta asiaan...olen myös ollut koko ajan niin pöyristynyt että meidän pk-seutulaisten elämillä ei ole niin paljon väliä kuin pohjoisemmassa asuvien ystäviemme. Aivan selkeä epätasa-arvo vallitsee ja oikeasti tilanne kyllä pelottaa. Sitten jos tästä rumbasta itse selviää, niin aiomme kyllä muuttaa pois täältä pk-seudulta. Aivan liian epäinhimilliset ja oikeistolaiset arvot vallitsevat täällä.
En myöskään itse usko, että mitään isoja rajoituksia ei ole tulossa ainakaan ennekuin tehohoitopaikat nitisevät liitoksistaan. Nythän nämä päivittäiset rajoitukset ovat tällaisia pieniä ja näennäisiä suosituksia, joita tämä epäluuloinen kansa ei pääasiallisesti edes noudata.
Täytyy varmaan sinunkin suhteuttaa tautitilanne nyt kun se ymmärretään. Minkä takia influenssaan ei suhtauduta samalla vakavuudella? Thl mukaan 500-1500 kuollutta vuodessa vaikka rokotukset. Koronassa 350 eikä rokotuksia. Joo nyt sanot, että tulee uusi aslto tai jälkitaudit vakavia. Ei. Ei sen enempää mitä tavallisessa influenssaviruksessa. Kannattaa mennä tilastotieteen ehdoilla tämän kanssa ja yrittää käyttää omis aivoja eikä vain valtamedian vouhotusta.
Mistä revit nuo luvut? Influenssa tappaa vuosittain 150-400 ihmistä vuosittain. Ja katsos, lapsikulta, tämä koronavirus on ihan uusi virus ja on ottamassa vasta vauhtia, kuolleisuus ei vielä näy tilastoissa siitä yksinkertaisesta syystä ettei se vielä tapa ihmisiä. Kun leviää tarpeeksi leviää niin johan alkaa tilastot paukkumaan. Luuletko tosissasi, että tämä maailmanlaajuinen kriisi on ihan vaan turhaa? Kuinka ihmeen tyhmä ihminen voi olla, se ei ikinä lopeta ihmetyttämästä.
Puhut varmaan omasta tyhmyydestäsi?
Tää "maailmanlaajuinen kriisi" on kuule ihan tekemällä tehty huijaus koko pask@! Jota media ylläpitää, ja jonka tyhmät ihmiset ostaa - kuten sinä ..
Avaa silmäsi ja lue muutaki ku Hesaria ja Yleä!!! Saatat yllättyä
Vierailija kirjoitti:
Joku opettaja ilmeisesti haluaa takaisin kevään meiningin jossa viikon hommat sai tehtyä tunnissa ja lopun aikaa voi vaikka istua lattekahvilla. Tosiasiassa suuri osa etätöissä olevista vanhemmista ei halua lapsia kotiin etäkouluun nyt kun pelkästään vanhempien etätyöpalavereissa on järjestelemistä jos ne on yhtäaikaa.
Juu juu:
Some have someone to blame. One day you may admit, but I know; It was a chain of Nosocomial Infections, inside the care. And You tell me you are with the science? Well, you are when with the truth. Now many of you are just only sitting at the feet of someone. Who even divides and rules. but not with the truth, that s the way. Nothing else. And the rule is wrong and evil . Just turn it good.
(Nosocomial Infection.; sairaala, laitosinfektio).
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi rajoittaa elämää viruksen kanssa joka on samanvahvuinen influenssan kanssa? Eihän influenssakaan sulje ravintoloita ja kuntosaleja. Sairasta. Kohti DDR:ää mennään.
Tämä. Hysteeriset tollot ei tajua, että ilman rahaa, ei meillä ole kohta myöskään terveyttä!!! Sitä hyvinvointia tarvitaan mm. terveyspalveluihin!
Rajoituksilla saadaan vaan lisää kurjuutta, EI terveyttä.
Korona ei ole vaarallinen. Ei ole. Kokonaiskuolleisuus EI OLE NOUSSUT missään. Herätkää !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaasa saa tilanteen sopivasti hallintaan ennen kuin poikkeustila julistetaan. Helsinki ei tee paljon mitään ja silloin nähdään taas Uudenmaan sulku kun poikkeustila tulee :)
On se kumma tosiaan, ettei saada HUS alueelle edes kokoontumisrajoituksia max.10. Tästä on tasa-arvo kaukana, kun toisilla aleilla terveysturvallisuus otetaan vakavasti,laitetaan paikat kiinni, mutta esim. HUS alueella toimitaan yhtä holtittomasti, kuin muinoin Helsinki-Vantaalla, ei toimia.
No ottakaa ne kersanne koulusta pois jos niin pelottaa. Ja muistakaa kotona maskit ja 2m turvaväli, perheiden sisällä on todettu todella paljon tartuntoja.
Nytomataivotköyttöönrakkaat kirjoitti:
Nyt pieni herätys. Minkä takia pitäisi tehdä lockdowneja jos tilanne sairaaloissa ja teholla tämä https://ibb.co/5nyNhkq
Tässä tilastoihin perustuvaa näyttö minkä takia eristäminen ei ole järkevää. Yhteiskunnan täytyy pyöriä https://www.facebook.com/100053721281167/posts/155453116255397/?extid=0…
Ei nämä koronahysteerikot taida osata englantia riittävän hyvin, tuo pitäisi tekstittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi rajoittaa elämää viruksen kanssa joka on samanvahvuinen influenssan kanssa? Eihän influenssakaan sulje ravintoloita ja kuntosaleja. Sairasta. Kohti DDR:ää mennään.
Tämä. Hysteeriset tollot ei tajua, että ilman rahaa, ei meillä ole kohta myöskään terveyttä!!! Sitä hyvinvointia tarvitaan mm. terveyspalveluihin!
Korona ei ole vaarallinen. Ei ole. Kokonaiskuolleisuus EI OLE NOUSSUT missään. Herätkää !!!
Olen toki aina tiennyt suomalaisten olevan viinaan menevää kansaa, mutta en sentään niin viinaan menevää, että hyvinvointivaltion ylläpitäminen edellyttää alkoholin myymisen sallimista myös öisin. Mitä tulee matkustusrajoituksiin, niin vaikka meillä olisi rajat apposen auki, ei tänne olisi tunkua, koska muista maista ei joko pääse lähtemään tai palatessaan joutuisi karanteeniin. Muita rajoituksiahan meillä ei ole eikä ole tulossakaan. On vain erilaisia suosituksia, mutta ei rajoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime kuukauden ajalta on tuhansia tartuntoja Suomessa, mutta vaivaiset muutama vahinkoja.
En vähättele, vahingot, tai kuolemantapaukset saattavat vielä nousta hiukan. Niin on tapahtunut muuallakin. Mutta se on kuitenkin vähäistä, tai ei edes vahäistä, vaan luonnollista ja se ei ole edes se mihin keskittyä. Jos itse olen lähtemässä muualle. Monisairaana tai muuten, kuten se ryhmä kuitenkin on, nauran, nauraisin kuolemalle, kuten jo tiedän että naurankin, ja ajattelen että elän, ja annan muitten elää, kuin suinkin.
Aitoon elämään, tai elämän nautintoon totuudessa eivät kuulu rajoitukset ja maskit. Eivät minulle, eivätkä sinulle. Niin koen.
Let it go! Laitakaa ne alas, tai minut. Ette pysty!
Minua ei pelota kuolema tippaakaan, ja jos jokin kärsimys hiukan vavahduttaisi, niin sekin katoaa, ja häviää siihen viimeiseen valon välähdykseen aivoissa joka on ikuisuus, koska se on siitä mikä on kaiken ympärillä. Siinä on kaikki. Jos minun oli aika lähteä, iloitsisin jos lapseni iloitsevat. Tai iloitsisin, vaikka minulla ei olisi lapsia ollenkaan. Kun muilla on hyvin koska aika vain tuli, kuten tulee jokaiselle.
Minä. Juuri minä. En pelkää tai sure. Miksi tarvisi?
Nauttikaa elämästä. Niin teen itsekkin.
(Kaatakaa se paha valta, myos täällä ja nyt).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona ei ole vaarallinen. Ei ole. Kokonaiskuolleisuus EI OLE NOUSSUT missään. Herätkää !!!Viime kuukauden ajalta on tuhansia tartuntoja Suomessa, mutta vaivaiset muutama vahinkoja.
En vähättele, vahingot, tai kuolemantapaukset saattavat vielä nousta hiukan. Niin on tapahtunut muuallakin. Mutta se on kuitenkin vähäistä, tai ei edes vahäistä, vaan luonnollista ja se ei ole edes se mihin keskittyä. Jos itse olen lähtemässä muualle. Monisairaana tai muuten, kuten se ryhmä kuitenkin on, nauran, nauraisin kuolemalle, kuten jo tiedän että naurankin, ja ajattelen että elän, ja annan muitten elää, kuin suinkin.
Aitoon elämään, tai elämän nautintoon totuudessa eivät kuulu rajoitukset ja maskit. Eivät minulle, eivätkä sinulle. Niin koen.
Let it go! Laitakaa ne alas, tai minut. Ette pysty!
Minua ei pelota kuolema tippaakaan, ja jos jokin kärsimys hiukan vavahduttaisi, niin sekin katoaa, ja häviää siihen viimeiseen valon välähdykseen aivoissa joka on ikuisuus, koska se on siitä mikä on kaiken ympärillä. Siinä on kaikki. Jos minun oli aika lähteä, iloitsisin jos lapseni iloitsevat. Tai iloitsisin, vaikka minulla ei olisi lapsia ollenkaan. Kun muilla on hyvin koska aika vain tuli, kuten tulee jokaiselle.
Minä. Juuri minä. En pelkää tai sure. Miksi tarvisi?
Nauttikaa elämästä. Niin teen itsekkin.
(Kaatakaa se paha valta, myos täällä ja nyt).
Kaatakaa se paha valta jo nyt.
Tiede vailla totuutta; moraaliton valehteleva tiede, joka kehoittaa palvelemaan itseään.
Terveys-Stalinismi joka kaataa kategoriseti toisten harteille omat asiansa, koska pelkää. Kaatakaa se. Se on tieteen sisällä nyt, koska mainittu on täyttänyt uskonnollisen tyhjiön.
Pahan kaaos on irti.
Valetta, joka haki itselleen, ja pois muilta.
WOW.
Yksikään järkevästi toimiva yritys ei ota nyt koululaisia tai ketään muitakaan ylimääräisiä omiin tiloihinsa.